Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Fremhevede innlegg

Skrevet
Gravidyoga kunne jeg virkelig tenkt meg å begynne meg etterhvert, men håper å kunne fortsette med poweryoga fram mot 12 uker. Kjedelig at bekkenet krangler, det er virkelig mitt mareritt.

:klem:

Hei Pi@! :klem: Jeg begynner virkelig aa faa lyst til aa komme mer i aktivitet igjen, for jeg faar ikke lov aa gjoere vanlig pilates av treningssenteret naa som jeg er gravid. Og spesielt ikke i de 12 foerste ukene. Er jo mange mageoevelser, og det er ikke saa smart aa gjoere. Men likevel. Synes de er litt vel strenge!

Til helgen blir det trening og svoemming paa det andre treningssenteret, der vi har helgemedlemsskap, det gleder jeg meg til! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naa har jeg bestilt meg frisoertime til i morgen, skal bli godt aa bli kvitt litt av ragget. Foeler meg som et medlem av Bobbysocks i deres glansdager, og det er ikke bra! :ler:

Har avtalt med venninnen min i Glasgow aa besoke henne paa loerdag. Blir litt shopping og deretter middag og film. En venninne av henne kommer ogsaa. Blir deilig med litt jentetid! Dessverre er ingen av dem gravide, saa det blir ikke noe saerlig snakk om babyer og slikt. Har faktisk ingen bortsett fra mannen og familien aa snakke graviditet/baby med - bortsett fra dere her inne da! - og det foeles noen ganger litt ensomt. Tror ingen av venninnene mine kommer til aa faa barn med det foerste...

Nei, maa jobbe. Her gaar det i ett denne uken, og jeg gleder meg til helgen allerede...

Skrevet

Skjønner at det er litt ensomt å ikke ha noen gravide venninner å dele alt med. Men tenk når de engang blir gravide, da blir du den erfarne småbarnsmoren som alle vil snakke med og dele opplevelser med og du kan berolige dem og fortelle hvor vidunderlig det er å være mamma.

Synes ellers du er utrolig flink til å holde deg fysisk aktiv, spesielt når du sliter med kvalme og er sliten pga jobben. Imponerende! :)

Skrevet

Arkana: :klem:

Endelig 14 uker! :)

Skrevet

Takk for hopping, Susan Sto Helit! :klem: Synes det er herlig aa se fremgangen paa tickeren min - bare litt over 180 dager igjen, jo! :overrasket:

Merker at jeg gleder meg mer og mer til den lille kommer. I begynnelsen hadde jeg nok med aa fordoeye det faktum at jeg faktisk var blitt gravid, og til aa venne meg til tretthet og kvalme. Husker paa ett punkt at jeg tenkte faktisk at jeg angret litt paa at jeg var blitt gravid - at vi skulle bli foreldre og miste friheten vaar - mens naa lengter baade jeg og T etter aa holde den lille skapningen som vokser inni meg. Vi er saa utaalmodige begge to, og synes tiden gaar saaaaakte. :ler:

Men samtidig er jo ingenting klart ennaa, ikke minst den lille minien. ;) Den trenger nok all den tiden den kan faa for aa vokse seg stor og sterk!

Har begynt aa faa litt mage, og har planer om aa ta magebilde i kveld.

Gleder meg til frisoerbesok, skal bli deilig aa trimme loevemanken! :ler:

Haaper jeg faar shoppet litt til babyen pluss en gravid-bh (D-cupen begynner aa stramme! :overrasket: ) paa loerdag. De to andre jentene synes kanskje det er kjedelig aa se etter babyting, men litt faar de taale. ;)

Skrevet

LItt kjipt når ingen venninner er gravide ja,..

Er glad jeg har ei, for de andre blir nok ikke på en stund!

Da er det godt med KG! ;)

Frisørbesøk er alltid digg! :-D

Grattis med 14 uker!! Følte nettopp du ble gravid jo! :overrasket::sjarmor:

:hoppe:

Har dere kjøpt noe klær, utstyr?

:klem:

Skrevet

:ler: Ja, det er ikke lenge siden jeg ble gravid, Epica, men jeg er utaalmodig likevel! ;)

Dette har vi skaffet til naa:

En fargerik uro i tre med smaa sommerfugler og bier

En kortermet body

Et sett med jakke og bukse

Mamma strikker jakke og lue i angoraull

Vi skal faa vogn av svoger og svigerinne

Vi skal faa babygym og babyseng av kollega

Stort mer enn det har vi ikke ordnet med. Saa det er nok aa skaffe fremover!

Skrevet

SÅ FLINKE dokke er som har begynt å skaffe utstyr!!! Har ikkje tenkt på det ein gong enno vi nesten, men gledar oss til å sette i gang!

Godt å høre at du har det bra!

*glede seg til magebilde*

Skrevet (endret)

proever aa legge inn et magebilde, men det ble altfor stort!

Endret av Holly Hobbie
Skrevet

Gleder meg til jeg ser mindre blubbete ut, og mer ordentlig gravid! :ler: Naa ser jeg hvor enorme pupper jeg har faatt ogsaa! :overrasket:

Skrevet

Haaret ser dermed mer respektabelt ut enn det pleier, for jeg var hos frisoeren og fikk ordnet litt i dag! Naa er planen aa spare...saa faar vi se hvor lenge jeg holder ut! :ler:

Skrevet
Du er flott :)

Vel... :sjenert: faar vel si takk! ;):klem:

Skrevet
Kjempe-fin mage på flott jente!!!

Takk skal du ha, veslo! :klem: Det som er irriterende er at den oeverste delen av magen stikker skikkelig ut ogsaa, men snart gaar den vel i ett med resten? :ler:

Skrevet

Ikke lenge igjen før trange topper bare er fint! Her kommer gravidmagen snart til å være veldig synlig!

Henger meg på Veslo jeg:

Kjempe-fin mage på flott jente!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...