Missbumblebee Skrevet 7. juli 2006 #1601 Del Skrevet 7. juli 2006 Hei snuppa! Bare slenger innom med en for helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. juli 2006 #1602 Del Skrevet 7. juli 2006 Ikke sant det er fint når det ordner seg etter en krangel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 7. juli 2006 #1603 Del Skrevet 7. juli 2006 Stikker innom for å si god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. juli 2006 #1604 Del Skrevet 7. juli 2006 Håper du får en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 7. juli 2006 #1605 Del Skrevet 7. juli 2006 Heia Holly Hobbie! Stikker innom for å hilse på en mars-medsøster!! Gratulerer så masse med graviditeten. Har lagt merke til deg tidligere, og dette fortjener du Du har termin to-tre dager før meg, blir spennende å følge deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 7. juli 2006 #1606 Del Skrevet 7. juli 2006 God helg Holly! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 8. juli 2006 #1607 Del Skrevet 8. juli 2006 Goood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 8. juli 2006 #1608 Del Skrevet 8. juli 2006 God helg gravide Holly H! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #1609 Del Skrevet 8. juli 2006 Takk for god-helg-hilsener! Sender masse tilbake! Og takk for gratulasjon, Burpen! Samme til deg! Veslo: Ja, jeg ventet spent paa symptomer jeg ogsaa. Men troest deg med at de kommer tidsnok! Der var visst den beroemmelige trettheten. Er helt utkjoert i dag, jeg! Har lagt meg til aa sove to ganger, og er fremdeles sliten. Lurer paa hvordan dette skal gaa fremover, med jobb og reising og...Jeg faar proeve aa legge meg tidlig hver kveld (sikkert ikke saa vanskelig dersom jeg fortsetter aa vaere trett!). Har sendt en mail til bestevenninnen min, hvor jeg forklarte at jeg er gravid. Har ikke hoert noe fra henne, men hun tar ofte litt tid paa aa svare. Hvis hun ikke gratulerer tror jeg at jeg maa revurdere vennskapet vaart... Men det er mulig jeg er veldig negativ naa. Forhaapentligvis blir hun jo glad paa mine vegne! I kveld skal vi paa grillfest. Foeler meg ikke saerlig opplagt til det, men vi faar vaere der et par timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. juli 2006 #1610 Del Skrevet 8. juli 2006 Venninnen din tar nok nyheten bra, og blir sikkert glad på dine vegne. Med en mail får hun jo litt tid til å fordøye nyheten før hun svarer, og kanskje tenke litt over sine egne tanker rundt det og forstå at hun, som din venninne, ønsker at du skal ha det bra. Det er jo også naturlig at man får barn etterhvert, så hun må vel uansett revurdere sin mening om mødre for hun vil nok oppdage at de aller fleste av hennes venner får barn etterhvert. Så hvis hun ikke vil bli totalt venneløs vet hun hva hun må gjøre. God helg, og kos deg på grillfesten! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. juli 2006 #1611 Del Skrevet 8. juli 2006 Dei kjem nok tidsnok desse symptoma ja.. Håpar du høyrer frå venninna di snart.. Kanskje ho ikkje har sjekka mailen sin enno? Eg har også fortalt om graviditeten til ei venninne. Eg trur ho er litt redd for å sleppe gleden heilt laus, sidan vi er komt så kort i svangerskapet enno, men det er godt å ha involvert nokon. Skal truleg på fest neste helg, og då er det greit å ha ei venninne som kan hjelpe til med å lage alkohol-frie drinkar til meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. juli 2006 #1612 Del Skrevet 8. juli 2006 Gratulasjoner kommer nok når hun får surra seg til å sjekke mailen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #1613 Del Skrevet 10. juli 2006 God morgen! *gjesp* Da er jeg altsaa paa norsk jord igjen. Ble forsinket i gaar kveld, var strandet paa Flesland i over en time, saa jeg kom litt sent hjem. Blir alltid saa vaaken naar jeg kommer hjem, og det tok lang tid aa sovne. Saa i natt har jeg vel hatt ca. 5 timers soevn. Men jeg er ikke saa altfor gaaen ennaa, av en eller annen grunn. Var jo kjempetrett paa loerdag...hmmm. Kanskje trettheten kommer og gaar? Mens vi snakker om symptomer - har faatt skikkelig fet hud i det siste! Skikkelig irriterende! Har klart aa holde ting hemmelig saa langt. Mamma lurte paa om jeg hadde noen nyheter aa fortelle, men jeg bare saa dumt paa henne og spurte hva hun tenkte paa? Nei, det ville hun ikke si, saa da sa jeg bare at nei, ingen nyheter. Men jeg tror hun har en mistanke. I morgen har pappa bursdag, har en liten gave men siden han fyller 60 maa jeg kjoepe litt mer...lurer paa hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #1614 Del Skrevet 10. juli 2006 Forresten - har naa snakket med venninnen min! Og hun paasto at hun er kjempeglad paa mine vegne, saa det var jo koselig! "Saa lenge det er det du vil, er jeg kjempeglad paa dine vegne," sa hun opptil flere ganger. Saa lenge det er det jeg vil?! Selvsagt er det det jeg vil! Bare fordi ikke hun vil det, betyr jo ikke det at noen (f.eks. T) har tvunget meg til aa bli gravid?! Litt merkelig formulering fra hennes side, da. Uansett - hun gleder seg til aa bli "tante," saa det er jo bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. juli 2006 #1615 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg er enig i at det der var en merkelig formulering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 10. juli 2006 #1616 Del Skrevet 10. juli 2006 Hoho, moren din vet det - garantert! Mødre har en utrolig teft på sånt. Da jeg ringte hjem for å fortelle at jeg var gravid gikk samtalen sånn: Jeg: Hei, det er Tuji Mamma: Hei! Jeg: Jeg skal ha baby! Mamma: Jeg vet det!! Jeg hørte det på måten du snakket på! Det er bare en mor som kan tolke "hei, det er meg" som "jeg er gravid" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. juli 2006 #1617 Del Skrevet 10. juli 2006 Så utrolig bra, Tuji! Mødre er bare rå på sånt! Jeg kom også hjem til mine foreldre for å fortelle det - hadde vært der tidligere på dagen, men da hadde det ikke passet seg sånn at jeg fikk sagt det, mamma stod klar til å reise avgårde. Jeg reiste ut på kvelden igjen, og mamma kom hjem akkurat rett etter meg. Etter ei lita stund spurte hun "hvorfor jeg hadde kommet på besøk enda en gang denne dagen" - og da sa jeg at jeg bare skulle fortelle at jeg skal ha baby. Mamma jubla og spratt i været på stolen hun satt. Og forteller at hun hadde stussa på at jeg var der enda en gang da hun hadde kommet kjørende og sett bilene min, og tenkt at "kanskje hun skal fortelle at hun er gravid". Da ble jeg rimelig lang i maska. (Hører med til historien at vi har sagt til familien at vi ikke skal ha barn sammen og alle har vært inneforstått med det. ) Så det er noe med mødre, Holly - og jeg tror også at moren din vet! Noen sier de kan se det på øynene - det gjorde mamman min også mente hun - for man har lett for å ha litt "tørre"/matte øyne i starten. Godt at venninna di hadde vett på å ta graviditeten positivt da - selvom jeg syns det var en merkelig formulering. Antakelig klarer hun vel bare å se dette fra sitt synspunkt, og derfor ikke klarer å formulere det på en annen måte... KOSE DEG I NORGE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #1618 Del Skrevet 10. juli 2006 Artig histore, tuji! Kverula: skal ikke se bortifra at mamma har en veldig sterk mistanke, nei! Bare haaper hun ikke snoker i bagasjen min, ikke det at hun er en snokete person (eller jo, hun er rimelig nysgjerrig! ), for der befinner det seg siste nummer av Gravid (som jeg foroevrig var litt skuffet over, til den prisen) og "What to Expect When You're Expecting." Pluss gravid-mulitvitaminer... Jeg faar skynde meg aa pakke ut i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. juli 2006 #1619 Del Skrevet 10. juli 2006 Spørs hvor sterk mistanken hennes er da - det er nok avgjørende om hun klarer å la være å snoke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 10. juli 2006 #1620 Del Skrevet 10. juli 2006 Hei snuppa! Så godt at venninnen din er gla på dine vegne. Jeg har også ei venninne som overhodet ikke er klar for barn, og hun skjønte ikke engang at jeg var gravid da jeg prøvde å fortelle henne det, hun trodde det var hunden min som skulle ha hvalper! De skjønner nok ikke at det er ønsket når de ikke er klare for det selv. Mødre er rare ja, det er hvertfall helt sikkert!!! Jeg tok mamman min litt på senga jeg, hun fikk nyheten på bursdagen sin, og hadde overhodet ingen anelse om at jeg var gravid. Jeg gav henne først bursdagsgaven, og så viste jeg henne den positive testen... Og hun så leeeenge på den før hun faktisk skjønte hva det var OG at den var positiv. Og så sa hun "Å, nei og nei. Å, nei og nei" sikkert hundre ganger etter hverandre med et sinnsykt glis om munnen. Blir spennende å høre reaksjonene når de kommer altså! Du har begynt med periodevis tretthet ja... Den kommer nok mer og mer, s¨bare nyt det mens du føler deg våken! Jeg har kommet litt over det værste nå, men herlighet så mye jeg kunne sove når jeg først satte igang i begynnelsen av svangerskapet! Håper du får en finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå