Holly Hobbie Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #1521 Skrevet 2. juli 2006 Nesten FOR spennende, spoer du meg! Hvis alt staar bra til og spiren lever saa er jeg 5 uker paa vei i dag! Skal ikke paastaa at tiden har gaatt fort, og jeg er fremdeles laaangt fra de "magiske" 12 ukene..Men det er et skritt paa vei!
Peony Skrevet 2. juli 2006 #1522 Skrevet 2. juli 2006 Tenk at du allerede er ferdig med en åttendedel av svangerskapet, da! Ta godt vare på denne tiden!
monja Skrevet 2. juli 2006 #1526 Skrevet 2. juli 2006 :grine2: Gratulerer masse med spire i magen :grine2:
tuji Skrevet 2. juli 2006 #1527 Skrevet 2. juli 2006 Det er litt humor å lese innleggene dine når du ikke har æ,ø og å . Mine favorittord så langt er knoett, valnoett og peanoettsmoer
Holly Hobbie Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #1528 Skrevet 2. juli 2006 Tenk at du allerede er ferdig med en åttendedel av svangerskapet, da! Ta godt vare på denne tiden! ← Oi, ja....7/8-deler er jo ikke saa mye naar man tenker saann! ← Hei! for 5 uker! ← Takk!! Grattis med 5 uker ← Tusen takk! :grine2: Gratulerer masse med spire i magen :grine2: ← Neimen Monja, har du ikke gratulert meg foer, da?! Er kanskje litt glemsk naa...Uansett: tusen takk! Haaper du foelger etter snart! Det er litt humor å lese innleggene dine når du ikke har æ,ø og å . Mine favorittord så langt er knoett, valnoett og peanoettsmoer ← Takk for komplimentet! Er saa vant til aa skrive saann naa at naar jeg er i Norge og bruker norsk keyboard glemmer jeg aa bruke de ordentlige ae-, oe- og aa-tastene!
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2006 #1529 Skrevet 3. juli 2006 Hei! 5 uker!!! 1/8 tilbakelagt! Jeg hadde mange milepæler i starten av svangerskapet - bl.a det med 8-deler! Syns det var godt å tenke på litt annet enn alle de ukene og dagene som gjenstod. Det å være halvveis var stort - men etter det har tida gått så fort at jeg ikke har rukket å tenke på tiden. Teller uker og faktisk også dager nå - men det er på en helt annen måte...nå har jeg begynt å telle ned, nemlig. Ønsker deg en herlig dag!
Holly Hobbie Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #1530 Skrevet 3. juli 2006 Hei Kverula! Ja, men det er ikke en aattendedel, men en niendedel, som er tilbakelagt! For et svangerskap er jo ca. 9 maaneder, ikke 8! Mattekunnskapene mine er visst ikke helt paa nett for tiden! Ikke lenge igjen for deg naa - naa begynner det aa bli spennende! Skal til legen i dag, lurer paa hva som skjer da. Haaper jeg slipper GU, for jeg foeler at jeg kjenner legen min ganske godt. Da blir det liksom saa rart aa vaere nesten naken foran ham. Vaaknet med en sinnsyk lykkefoelelse i dag morges, naa begynner det hele aa gaa opp for meg! Fortsatt verken trett eller kvalm!
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2006 #1531 Skrevet 3. juli 2006 Hm...et svangerskap er jo 40 uker ---> 5uker*8=40uker Da har du jo tilbakelagt 1/8 av svangerskapet når du har gått i 5 uker? :klø: Måtte bare bevise for meg selv at jeg ikke er heeeelt på en snurr for tida! ...for jeg er ikke det eller... *forvirra*
Susan Sto Helit Skrevet 3. juli 2006 #1533 Skrevet 3. juli 2006 Ja, men det er ikke en aattendedel, men en niendedel, som er tilbakelagt! For et svangerskap er jo ca. 9 maaneder, ikke 8! Mattekunnskapene mine er visst ikke helt paa nett for tiden! ← 5 uker er faktisk en åttendel. Et svangerskap regnes for å være ca 40 uker. Så om bare 5 små uker er du allerede en fjerdedel på vei!
Holly Hobbie Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #1534 Skrevet 3. juli 2006 Jeg tenkte visst ni maaneder isteden for 40 uker! En aattendedel er uansett et mye bedre tall!
Impala Skrevet 3. juli 2006 #1535 Skrevet 3. juli 2006 Graulerer med tilbakelagt 1/8 Lykke til hos legen idag
Missbumblebee Skrevet 3. juli 2006 #1536 Skrevet 3. juli 2006 Heia snuppa! Håper legetimen går bra, og at du slipper GU. Det er godt å komme i gang med svangerskapskontroller, da føler man lissom at man blir tatt på alvor som gravid. Håper du har en kjemoefin uke forran deg! Stor
Pi@ Skrevet 3. juli 2006 #1537 Skrevet 3. juli 2006 Lykke til hos legen, spent på å høre hvordan det gikk
Holly Hobbie Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #1538 Skrevet 3. juli 2006 Programmet i dag er som foelger: kl 13 - fysio, kl.16.10 - legetime, kl. 19.30 - middag paa hemmelig restaurant for aa feire 2 aars bryllupsdag! Tenk at det allerede er to aar siden vi giftet oss, paa denne dag.
magolia Skrevet 3. juli 2006 #1539 Skrevet 3. juli 2006 Håper dere får en herlig dag! Lykke til hos legen!
Holly Hobbie Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #1540 Skrevet 3. juli 2006 Graulerer med tilbakelagt 1/8 Lykke til hos legen idag ← Takk skal du ha, Yamaha! Heia snuppa! Håper legetimen går bra, og at du slipper GU. Det er godt å komme i gang med svangerskapskontroller, da føler man lissom at man blir tatt på alvor som gravid. Håper du har en kjemoefin uke forran deg! Stor ← Hei Missbumblebee! Ja, haaper det gaar bra. Uansett saa er det vel ikke mulig aa finne ut i dag om knoettet lever eller ikke? Saa jeg regner med det blir blodproever, spoersmaal og slikt. Ha en fin uke du ogsaa! Lykke til hos legen, spent på å høre hvordan det gikk ← Skal komme med rapport enten i kveld eller i morgen, Pi@! Håper dere får en herlig dag! Lykke til hos legen! ← Takk for det, Magolia! Har vaert hos fysioterapeuten, men det ble ikke saa mye massasje, bare lett massasje av nakken. Som gravid var det visst ikke lurt aa faa noe dypere massasje foer uke 12-13, sa hun! Oi, mye man maa passe paa som gravid! Fikk et boktips av henne, og tips om aa finne tid til aa meditere/slappe av til en cd med rolig musikk hver dag etter jobb. Det er jo ikke bra for den lille at jeg stresser saann. Saa naa har jeg kjoept en cd som heter "the very best of relaxing classics," og har lovet meg selv aa hoere paa den hver dag etter jobb mens jeg ligger og slapper av. Hun skulle ogsaa snakke med pilateslaereren min om jeg kan fortsette med vanlig pilates eller burde joine gravidgjengen. Hyggelig at hun bryr seg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå