Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

:hoppe: Så koselig at du får være fadder!!! Det må være litt spesielt å plutselig få et tantebarn, men jeg kan tenke meg at det må være ganske fantastisk også!!

God bedring, ta godt vare på deg selv og lille knøttet :)

God helg!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hedda Gabler

Gratulerer, Holly! Koselig at det klaffet, jeg har tenkt på dere (uten at jeg skal ta ALL ære for positivt resultat).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alt for sjelden jeg har tid til og skrive her inne på KG lengere, men da jeg leste om de gledelige nyhetene på Ris og Ros måtte jeg jo innom og si - GRATULERER!!

:klem: Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, Piglet, kom faktisk til aa tenke paa deg i dag - er saa lenge siden jeg har besokt deg i dagboken din! Haaper alt staar bra til paa den flate oeyen! :klem:

Capricorn: takk skal du ha! :klem:

Marthepia: takk for det! Vi er omtrent like langt paa vei tror jeg! Blir spennende aa foelge med deg! :klem:

Hedda Gabler: Nei, ALL aere faar du ikke av meg heller! ;):ler: Men koselig at du tenkte paa oss! :klem:

April: Takk, god helg til deg ogsaa! Blir veldig spennende aa vaere fadder...og spesielt aa plutselig vaere "ekte" tante. Har jo seks nieser og nevoer paa Ts side, men har liksom aldri foelt meg som tante for dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt tidvis hodepine og vondt inne i munnen, har saant ekkelt innvendig munnsaar. Har vondt i oeret ogsaa. :sur:

Har vaert ute med T i byen, var innom biblioteket og laant fem-seks boeker om graviditet og foedsel og to navneboeker. Saa var jeg innom videobutikken og laante en DVD, In her Shoes, som jeg gleder meg til aa se. T maatte paa jobben og gjoere unna noe til en presentasjon neste uke. Etter at jeg sa hadet til ham dro jeg og handlet mat, masse oekologiske godsaker - frukt og groent i fleng - og naa har jeg spist lunsj, Skagenroere paa valnoettrundstykke. Nam!

Naa skal jeg legge meg litt tror jeg, ble plutselig saa trett...eller kanskje jeg skal se filmen.

Har allerede begynt aa planlegge innkjop til knoettet, selv om jeg ikke har kjoept noe ennaa. Oenskelisten min ser slik ut:

Sanderform-vugge til aa henge i taket

Sann babyseng som man monterer helt inntil sin egen

Denne soveposen: http://freemail.annegeddes.com/shop/catalo...Number=30368028

Pluss noen andre klaer fra Anne Geddes - er saa mye fint!!

Ellers har jeg ikke tenkt saa mye paa hva vi faktisk trenger ennaa. Er mer saann at jeg har begynt aa legge merke til hva jeg har lyst paa! Men skal proeve aa ikke kjoepe masse unodvendig dill-dall (proeve, ikke love! :sjarmor: )

Lurer saann paa om det er en jente eller gutt der inne. Tror ikke vi klarer aa holde oss til foedselen med aa vite, nei! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

-det er deg vel unt!

Kos deg i den fantastiske tiden du går inn i nå! :hjerter:

hei Kipa, saa ikke hilsenen din foer naa, jeg! :flau:

Tusen takk, og gratulerer selv! :blomst:

Vet du naar du har termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt sovepose!! Hva er Sanderform-vugge for noe? har du link kanskje??

Håper formen din er bedre i dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marthepia

Hei Holly Hobbie :) Da er vi begge gravide!! :hoppe:

Hmm.. er jeg og rundt 5 uker på vei da tro? Det må jeg sjekke på babyverden :) Kjenner du noe til kvalme enda? Håper vi begge slipper det!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, takk for besok! :vinke:

Missbumblebee: :klem: Mente selvsagt Leanderform!! Her staar det mer. Den kan henges i taket eller henge i et stativ: http://www.leanderform.dk/ Formen er bedre i dag, har funnet ut at hodepinen "bare" kommer av nakkestivhet. Saa da drar jeg til fysioterapeuten i morgen hvis de har ledig time. Har fortsatt litt hovne mandler og ekkelt munnsaar, men ellers er jeg i fin form. Er ikke noe kvalm eller supertrett, sto faktisk opp foer 8 i dag! :overrasket:

Marthepia: :klem: Ja, er det ikke rart?! Er det mindre skummelt siden du har vaert gjennom dette foer? Som sagt er jeg ikke kvalm, men det er jo ennaa tid... :forvirret:

Pi@: :klem: Ja, ikke sant den er soet? Har lyst til aa bestille MASSE fra Anne Geddes, men skal proeve aa begrense meg naar den tid kommer til babyinnkjop.

Saeria: Den shaken er nydelig, tror jeg skal lage den i dag ogsaa! Saa kan T faa smake ogsaa (proever aa finne en god unnskyldning ;) ).

Naa staar litt rydding for tur, og T maa ha maskinen.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den vuggen fra Leander var virkelig lekker! :-D

Godt å høre at formen din er bedre. Håper fysioterapeuten har tid til deg i morgen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den shaken hørtes god ut. Hva har du i den?

Maaler ikke noeyaktig, men har i (til en person):

1 banan, ca. 3-4 ss vaniljeis (eller mer), litt melk og 1 stor ss peanoettsmoer. Synes ikke den trenger ekstra sukker, med mindre bananen er veldig groenn eller isen ikke er saa soet. Siden jeg hadde det i kjoeleskapet, tilsatte jeg en ts. Banos ogsaa (liker det egentlig ikke, men det passet godt i milkshake).

Alt piskes i maskin til alt er most og serveres med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vuggen fra Leander var virkelig lekker! :-D

Godt å høre at formen din er bedre. Håper fysioterapeuten har tid til deg i morgen.

:klem:

Hei hei! :vinke:

Ja, den er fin. Vi faar se om vi faar tak i den her borte, er kanskje ikke saa lett aa transportere i fly...

Haaper formen din er bedre ogsaa, kjipt med hoftevondt. Har du funnet ut hva det er ennaa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoftene mine har vært fine noen dager nå. Det var ikke noe galt på røntgen, så det blir kiropraktor på meg neste gang de blir vonde. Men satser på at det er lenge til. ;)

Må bare si at jeg virkelig gleder meg til å følge deg gjennom svangerskapet. Det kommer til å bli så spennende! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...