Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Her skal det oppdateres ja! :ler:

Har nesten ikke gått opp for MEG enda, så da kan jeg jo tenke meg hvordan du har det nå. ;) Selvom jeg hadde en god følelse etter den skyggestreken i går, så vet man jo aldri...

Herlig signatur! :hjerte:

Åååh, du går spennende og herlige tider i møte, Holly - du kan bare glede deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, nå fikk jeg tårer i øynene. Har halvveis fulgt med deg lenge, og dette var utrolig gledelig! Ha en flott, rugende sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Gratulerer Holly Hobbie!!!!!!!!!

Dette var da flotte nyheter å få på en tirsdags formiddag!!! :legrine: Så gøy da!!!!

God klem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk at det klaffet for dere. Særlig siden det har sett litt mørkt ut en stund. MEN nå er du sannelig gravid!!!! Jeg testet tre ganger før jeg trodde på det, trodde heller ikke mine egne øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DETTE ER NOE AV DET MEST GLEDELIGE JEG HAR LEST PÅ KG PÅ VELDIG, VELDIG LENGE, HOLLY HOBBIE - OG JEG KJENNER AT JEG FÅR GOOOOOODE FRYSNINGER PÅ RYGGEN HER JEG SITTER!!!

Dette er helt fantastisk og jeg gleder meg utrolig mye på deres vegne!!!

*tårer i øyekroken*

LYKKE, LYKKE TIL, KJÆRE DEG! :klem: :klem: :klem:

Må bare henge meg på denne!

Du fortjener så dette her!

Nå ble jeg kjempeglad! :hoppe::danse:

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:legrine:

Det er jo helt fantastisk!! Jeg er sååå utrolig glad på deres vegne :hoppe:

Gratulerer så mye, Holly! Dette er velfortjent.. Gleder meg til å følge deg!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: Må bare hoppe litt, jeg ble så glad!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bare kort innom for aa si hei! Fikk plugget inn maskinen paa hotellet konferansen holdes paa, og sitter naa i kafeen her. Det som diskuteres i plenum akkurat naa er ikke saa veldig interessant for meg, blir mer aa foelge med paa etter lunsj.

Lurer fortsatt paa om dette er sant, for jeg har skikkelig vondt i magen! Har hatt det til og fra, men det er ekstra vondt i dag. Men ikke noe blod heldigvis.

Ellers har jeg vondt i hodet og det ene oeret, samt halsvondt, og synes ergo litt synd paa meg selv. Var lys vaaken flere ganger i natt, veldig ulikt meg. Saa paa tv en halvtimes tid foer jeg proevde aa sove igjen. Er litt smaatrett, og utrolig kald, for overalt er aircondition paa paa full styrke! :frustrert:

Tusen takk for alle hilsenene, naa haaper jeg bare at dette virkelig er sant, og at spiren klamrer seg fast saa h*n kan gro seg stor og frisk! Tusen takk for pm, Epona, svar kommer saa fort jeg faar litt bedre tid! :kyss: Roerende at saa mange av dere gratulerer meg!

T er veldig tilbakeholden med aa juble, han har nemlig faatt med seg at mange mister de foerste ukene. Dersom det skjer, skal jeg proeve aa vaere litt filosofisk - VI KAN BLI GRAVIDE, DET ER JO ET STORT FREMSKRITT UANSETT! BEKLAGER STORE BOKSTAVER, MASKINEN HAR VISST HENGT SEG OPP...

I morgen har jeg bestemt meg for aa vaere hjemme fra jobben, for jeg har stresset saa mye i det siste, er forkjoelet og vil at spiren skal faa et saa godt utgangspunkt som mulig. Mulig noen ser paa det som skulk, men noen ganger maa man tenke paa seg selv.

Har kjoept en pakke med to clearblue, saa da bruker jeg en i morgen tidlig.

Ha en fin dag alle sammen, kommer nok over i graviditetsdagboekene etter hvert naar jeg er 110% sikker paa at dette er virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Næh! Så absolutt strålende nyheter dette var! Gratulerer, gratulerer, gratulerer!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Fantastisk at det klaffet for dere etter alle dårlige nyheter og tilbakeslag! Nå ble jeg glad!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...