Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble ikke noen behandling paa T, for Jo, refleksologdamen, fikk akutt hoeysnue og maatte hjem. Hun kommer tilbake om to uker.

T var saa soet da han vaaknet i morges. Det foerste han sa var "jeg er ekstra glad i deg naa som vi proever aa faa baby". :grine:

Trives mindre og mindre paa jobb, foeler jeg. Liker arbeidsoppgavene og kollegene i London, men de som er her paa kontoret gaar meg paa nervene til tider. Spesielt en, som jeg har klaget over foer, men ogsaa de andre. Foeler de har et fellesskap der jeg ikke er inkludert, og det saarer meg. De moetes paa fritiden over en oel, spiller fotball sammen og har mye intern humor. Men saann er det kanskje naar jeg ikke har saa mye til felles med dem. De er alle menn, i 30-aarene, med smaa barn, og liker aa snakke om fotball, eiendomsmarkedet (gjeeeesp) og barna sine. De inviterer meg med paa fotball, men jeg er faktisk redd ballen (ja, det er helt sant! :ler: ) saa jeg er ikke saa fristet. De snakker ikke saa mye til meg, og jeg jobber ikke direkte med dem, saa da ender jeg opp med aa foele meg eksludert. Men jeg faar vel bare blaase i det og konsentrere meg om arbeidet.

Bare noen timer igjen, saa drar jeg hjem. Har ikke lagt noen saerlige planer for helgen, og det er deilig. Finner nok paa noe likevel!

Er paa dag 20 i dag, saa om litt over en uke venter jeg den kjipe mensen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, vet alt om å ikke trives i jobben -og det er spesielt tøft når man sliter med prøvingen!!

Du får prøve å holde ut :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei! Takk for hilsener alle sammen! :klem:

Er saa deilig med helg! Har vaert og spilt tennis med T, handlet mat og ellers bare slappet av. Har planer om aa male to gamle trestoler hvite og gjoere litt husarbeid.

Har skikkelige mensmurringer i dag, men naa er det bare en uke igjen til mensen...typisk nok er utdrikningslaget akkurat paa dag 28, saa om denne syklusen er lik den forrige saa blir det jo festlig for meg. Pleier aa vaere skikkelig utkjoert, uggen og oppblaast, og har ganske ille kramper ogsaa, saerlig foerste dagen. :sur:

Ble forresten litt hyggeligere paa jobben paa fredag ettermiddag, av en eller annen grunn. Det skjedde noe komisk ogsaa - en kollega som sjelden er paa vaart kontor, fra en annen avdeling, kom tilbake fra lunsj ganske god og full. Han gikk rundt og klemte paa alle, og sa at "Holly - hun er vaar skandinaviske venn, med fint blondt haar." :ler: Det var bare saa komisk sagt. Han fortsatte med aa beskrive de andre ogsaa, og plumpet ut med noen merkelige utsagn.

Har nettopp sett siste halvpart av en film med Arnold Schwarzenegger kalt "Junior". Den er bare saa rar! Skikkelig ekkel, egentlig, mtp. at han er gravid. Men den var litt morsom ogsaa, saa jeg saa likegodt til slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket nettopp med bestevenninnen min. Ser ut som jobben hun skulle ta her oppe har helt umenneskelige arbeidstider, saa hun kommer ikke til aa ta jobben. I tillegg hadde hun litt blandede foelelser for bryllupet. Visste ikke om hun ville gifte seg lenger... :forvirret: Stakkar. Tror ting ordner seg saa lenge det lysner paa jobbfronten. Haaper utdrikninglsaget i helgen hjelper!

Ellers er det ikke mye nytt. Dag 23 i dag...IKM er paa loerdag. Har jevne murringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:  Håper på gode nyheter snart....

Dessverre...tok en early response-test i dag morges, og den var negativ. :tristbla:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg!

Dumt med den testen... :( Men du mister ikke motet av den grunn du!? :kose:

Ikke no' særlig å lese at du ikke stortrives å jobben. Det må være tungt å ha det sånn, men jeg håper at du klarer å konsentrere på oppgavene dine og at de gir deg noe, sånn at ikke ALT er helt pyton i hvertfall.

Veldig godt at du har en så søt og henvgiven mann midt oppi alt det som ikke er no' særlig. Må være herlig å få sånne komplimenter. :hjerte:

Håper du får en fin dag, tross en litt trist morgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for koselige ord, Kverula! :klem:

Gir ikke opp, men blir bare mer og mer utaalmodig... :sur: Virker som "alle andre" faar det til, men ikke vi! Livet er ironisk noen ganger - mange som IKKE vil bli gravid, blir det (min kusine f.eks, og diverse paa kg som ikke engang rekker aa bli offisielle proevere), mens andre sliter leeeeenge. Naa baerer jeg slett ikke nag til dere som lykkes, det er jo bare koselig, men jeg synes ikke verden er like rettferdig bestandig...

Tok den testen i dag morges fordi T skal til fastlegen sin idag, og forhaapentligvis bli henvist til spesialisten vaar, slik at forsikringen hans dekker videre behandling. Endelig er forsikringen gyldig, saa naa blir det litt fortgang i sakene. Hadde haapet jeg kunne fortelle T at han bare kunne avlyse legetimen, men dengang ei...

Jeg begynner aa bli LEI av aa proeve - lei av aa ha forhaapninger som blir knust hver maaned. :tristbla:

Jobben er forsaavidt grei nok for tiden. Bortsett fra at jeg gjorde TO feil i dag morges, og ikke hadde forberedt meg godt nok til en sak (jeg var ikke klar over at jeg skulle forberede saa mye, saa det var ikke med vilje). Saa sjefen har ringt masse og sendt strenge e-mailer. :sjenert: Fikk lyst til aa storme ut av kontoret og levere oppsigelsen min, men jeg tok meg i det, heldigvis.

Ikke verdens beste dag i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda mer kjeft...denne gang fra sjefen min her oppe, som er kjempehyggelig. Han kjeftet ikke i ekkel forstand, men kom med "konstruktiv kritikk." Jeg maatte skjerpe meg for aa ikke bryte ut i graat. Jeg er saa daarlig paa aa takle negative reaksjoner.

Har kjempelyst til aa slutte naa, vet ikke om jeg har det som trengs for aa klare denne jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sikker på at du har det som trengs hvis du virkelig vil fortsette i jobben, men du trenger ikke tvinge deg selv til noe du egentlig ikke vil. Det er lov å se etter noe annet, ikke fordi du ikke klarer denne jobben, men rett og slett fordi du føler du vil ha det bedre et annet sted. Det viktigste er at du trives i jobben (selv om vi alle har våre dårlige dager).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:klem: Tro meg du kommer til å føle deg bedre etterhvert... Å være prøver og ikke få ønskede resultater er UTROLIG slitsomt...Tro meg!! (har prøvd noen år selv!) og det tærer både på humør og krefter!

Du skal se det ordner seg med både jobb og baby etterhvert..det høres forferdelig banalt ut, men jo mer en stresser jo verre blir det! Og akkurat det er verdens vanskeligste sak å takle..for vi vil jo så gjerne..og det er jo ikke noe man bare kan skyve til siden og ikke tenke på..men så viser det seg at de gangene en faktisk har klart det så gir det fantastiske resultater! (De fleste graviditetene våre kom på tidspunkt der vi minst ventet det..F.eks etter perioder med sporadisk sex eller perioder der vi hadde vært veldig opptatt med andre ting! ;) )

Håper dere kan få fortgang i sakene nå som dere kommer dere til spesialist! Har hørt om tilfeller der menn behandlet med Clomifen-preparat fikk bedret kvalitet og faktisk kunne gjøre sine bedre halvdeler gravide! Håper at alt kan ordne seg bra for dere snart..og at dere slipper å streve lenge!

Tenker på deg!

God :klem: fra Maddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...