Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Hallais snuppa!

Må jo inn her og lese hvordan det går med dere. Bra du responderer bra på pergokuren, og jeg håper virkelig det ordner seg for dere snart sånn at du kan nyte å ha en liten knert inni magen istedet for å stresse med å få h*n dit.

Selv er jeg på dag 43 idag og usikker på hva dette er. Vi som endelig hadde fått samme syklus *snurt*

Håper du får en fin dag iallefall.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Monja. Ja, selv om jeg ikke tar clomid denne maaneden virker det som virkningen sitter i.... Den syklusen din er merkelig, altsaa. Hadde du regelmessig mens foer du fikk Smurfen? Er kanskje verdt aa sjekke ut naermere hvis den fortsetter aa tulle saann. Har du sjekket om du fikk el?

Haaper du ogsaa faar en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde regelmessige sykluser på 26 - 28 dager før jeg fikk smurfen og også etterpå. Helt til nå. På nyåret har det begynt å tulle mer, men det har holdt seg innenfor 34 dager da. Nå derimot *sukk*

Skal se det an litt over sommeren. EL hadde jeg rundt 16. mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er veldig flink til å tenke positive tanker og jeg synes du er flink til å takle den vanskelige situasjonen dere er oppi. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å hilse på snille deg. :-)

Skal krysse fingrene for denne PP. Håper på jubel i det Hobbieske hjem. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde regelmessige sykluser på 26 - 28 dager før jeg fikk smurfen og også etterpå. Helt til nå. På nyåret har det begynt å tulle mer, men det har holdt seg innenfor 34 dager da. Nå derimot *sukk*

Skal se det an litt over sommeren. EL hadde jeg rundt 16. mai.

EL er jo et positivt tegn, da! Kan jo vaere en liten "glipp," hender jo hormonene tuller litt... :klem:

Jeg synes du er veldig flink til å tenke positive tanker og jeg synes du er flink til å takle den vanskelige situasjonen dere er oppi. :klem:

Takk, Pi@, det var koselig sagt! :klem: Mange som har langt alvorligere problemer, saa vi er egentlig heldige da!

Bare innom for å hilse på snille deg. :-)

Skal krysse fingrene for denne PP. Håper på jubel i det Hobbieske hjem. ;)

Takk for det, vennen! :klem: Og snill er du selv! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for kvelds- :klem: , Missbumblebee! :klem:

Vaaknet i dag av at jeg hadde skikkelig vondt i venstre delen av ansiktet. Virker som et slags forkjoelelsessymptom. Aesj, fatter ikke hvorfor jeg ikke blir kvitt vond hals/oereverk etc. snart! :sur: Faar jo i meg masse vitaminer!

Digger ikke aa jobbe i dag. Har mest lyst til aa sykemelde meg, men siden jeg ikke egentlig er syk saa er jo ikke det noe smart, da. Dessuten har jeg ikke samvittighet til det.

Har vel falt av dietten min, og gaatt opp en kilo! :overrasket: Jeg gir snart opp aa komme ned paa idealvekten min. Burde ikke vaere saa vanskelig aa gaa ned 4-5 kilo, men det er det!

Nei, naa orker jeg ikke skrive mer her. Blir bare negativitiet....og det er jo ikke saa inspirerende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmer, folkens! Nu gaar alt saa meget bedre! ;)

Har klippet haaret, og er ennaa ikke helt vant til mittt nye speilbilde. Hadde halvlangt haar, uten pannelugg, og har naa skikkelig oppklippet, kort "trollsveis" med lett, kort pannelugg - uvant, men deilig i denne varmen. Frisoeren fikk fritt spillerom (ja, jeg er litt gal av og til! :ler: ) og klippet i vei - tok litt tid, for jeg har visst saa mye haar - og naa har jeg altsaa en skikkelig rufsesveis. "With your great bone structure you really carry it off," sa frisoeren, som vet aa smiske med sine kunder! ;) Men jeg tar alle komplimenter jeg kan faa, jeg, og tror paa dem! :sjarmor:

Plutselig ingenting aa gjoere paa jobb. Er veldig stille for tiden. Litt deilig, egentlig.

Er paa dag 18 i syklusen i dag. Blir spennende aa se om jeg faar mensen paa dag 28, slik som sist. Haaper jo det da - at det ikke er rett tilbake til laaaange, uregelmessige sykluser.

Ikke lenge til vi skal tilbake til spesialisten, den godeste Dr Thong. Haaper han har noen konstruktive svar paa hva vi burde gjoere fremover.

I morgen kommer refleksologen, og T skal proeve det for foerste gang. Haaper det blir vellykket.

Nyter solen for tiden - er herlig med sommer! :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny frisyre gjør virkelig underverker med humøret, i alle fall hvis man er fornøyd! Høres ut som en skikkelig sommersveis du har fått deg. :)

Spennende med spesialist-time snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp! Takk for hilsener, Rypa og Saeria! :klem::klem:

Naa sitter T og ser paa fotball - igjen! :overrasket: Han ser vanligvis ikke paa sport i det hele tatt, men VM er visst noe for seg selv?! Det paastar han, da! ;)

Ellers har jeg ikke saa mye aa melde...bortsett fra at jeg begynner aa glede meg til en uke paa fjellet i juli! Er allerede i feriehumoer, jeg! Men jeg faar holde ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

Hei på deg!

Når jeg leser i dagboka di så får jeg et sånt inderlig ønske om at det klaffer for dere snart - dere fortjener det så innmari, og ventetida har vært lang nok med det som er nå.

Spennende med spesialistbesøk i slutten av måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, saa flinke dere er til aa holde liv i dagboken min! :klem::klem:

Kverula: det var veldig koselig sagt av deg! :grine::klem:

Er hjemme litt tidlig i dag, for jeg fikk plutselig nok av aa sitte paa jobb. Hadde ikke tid til aa ta meg lunsj i dag, saa da tok jeg en sen lunsj og dro hjem isteden! :sjarmor:

Maa rydde litt, for snart kommer refleksologen. Ellers skal jeg slappe av. Er varmt her i dag, faktisk, men jeg er ikke i tipptopp form saa da setter jeg ikke saa stor pris paa det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...