Holly Hobbie Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #1261 Del Skrevet 31. mai 2006 til Pi@ og Prada! Snakket med mamma rett foer vi dro til Frankrike. Hun mente at det var bare aa "glemme" bort alle problemene med proevingen, "ungemaset kommer fort nok uansett," "nyt tiden med bare dere to," var meldingen. Hun nektet ogsaa aa tro det var noesomhelst galt med T... Har tenkt aa proeve aa foelge raadet hennes, har paa foelelsen at vi ikke har noe vi skal ha sagt med timingen uansett! Haaper selvsagt det skjer noe snart da. Er inne i pp 5 naa, saavidt jeg husker. Skulle egentlig jobbe i Norge denne maneden, men tror jeg venter til slutten av maaneden...har saa mye aa styre med, utdrikningslaget spesielt. Blir saa lettet naar det er overstaatt. Venninnen min gleder seg veldig, haaper bare alt blir bra. At alle kommer overens og at stemningen blir god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 31. mai 2006 #1262 Del Skrevet 31. mai 2006 Hørtes ut som dere hadde en koselig tur. Frankrike er herlig (men som fransk er jeg jo ikke helt objektiv da ). Lykke til i neste prøveperiode, krysser fingre og tær for at det skal klaffe denne gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. mai 2006 #1263 Del Skrevet 31. mai 2006 Så koselig at dere hadde det flott på tur. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #1264 Del Skrevet 1. juni 2006 Her gaar det i ett. Har en del aa gjoere paa jobb, og besok hjemme. Skal ut og spise med dem i kveld. Har mest lyst til aa begrave meg under dynen og sove til ferien begynner...har null energi, motivasjon eller glede. Men saann er vel livet noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 1. juni 2006 #1265 Del Skrevet 1. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. juni 2006 #1266 Del Skrevet 1. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isowen Skrevet 1. juni 2006 #1267 Del Skrevet 1. juni 2006 Herlig med tur. Det trengte dere nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #1268 Del Skrevet 2. juni 2006 takk for koselig hilsener, Isowen, MrsP og Humlevennen! Energien er endelig tilbake. Herlig. Hadde det koselig paa restaurant i gaar, og naa er besoket reist. De var veldig lette aa ha paa besok - i motsetning til visse andre *kremt kremt*. Er saa deilig aa foele seg mer paa topp! Orker aa snakke/tulle mer med kolleger, jobben gaar lettere, og livet er bedre! Har ikke peiling paa om jeg faar el eller ikke denne maaneden. Men inni meg foeler jeg at forventningene er skrudd kraftig ned uansett, og jeg blir ikke overrasket om det ikke klaffer denne gang. Om noen uker skal vi tilbake til spesialisten og diskutere veien videre. "Hoenepartyet" naermer seg - og naa er mesteparten gjort av forberedelser. Maa begynne aa tenke paa hva jeg skal servere og slikt. Vi blir 13 stk., hadde faktisk haapet vi ble faerre...for det blir jo litt styr med saa mange. Men det skal vel gaa! Foerst skal vi altsaa ha piknik paa stranden, deretter spabesok, saa middag, saa salsa med instruktoer i en time, deretter bar-runde. Naa er det snart lunsjtid - tror jeg skal bevege meg ut i solen i MBT'ene mine (som forresten er veldig gode aa gaa i - anbefaler dem!!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 2. juni 2006 #1269 Del Skrevet 2. juni 2006 Så fint at dere hadde en fin tur! Det var nok deilig, misunner deg den (men unner deg den, selvsagt!) Du, det MBT-skoene dine, er de ikke "vaklete" å gå på? Jeg har lest om dem og de virker fine. Er de dyre? Ha en fin pinsehelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #1270 Del Skrevet 2. juni 2006 Så fint at dere hadde en fin tur! Det var nok deilig, misunner deg den (men unner deg den, selvsagt!) Du, det MBT-skoene dine, er de ikke "vaklete" å gå på? Jeg har lest om dem og de virker fine. Er de dyre? Ha en fin pinsehelg! ← Hei! MBT'ene var ganske vaklete helt i begynnelsen, men naa er de kjempegode! De er dyre, ja...Jeg kjoepte mine for 143 pund. Men jeg haaper de holder en stund! Bruker dem saa ofte jeg kan, saa jeg gaar vel med dem hvertfall en time om dagen, noen ganger mer. Ha en fin pinsehelg du ogsaa! Og beklager at jeg er saa daarlig paa dagbokbesok om dagen, har blitt mindre kg-tid i det siste dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. juni 2006 #1271 Del Skrevet 3. juni 2006 Burde skaffe meg sånne sko jeg og, merker at jeg er skikkelig støl i akillesområdet etter en dag på jobben, og det er nok fordi skoene vi bruker der ikke er så gode rent anatomisk sett. Vi har nemlig vernesko. Kose deg med mannen i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3. juni 2006 #1272 Del Skrevet 3. juni 2006 Ønsker deg en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 3. juni 2006 Forfatter #1273 Del Skrevet 3. juni 2006 Takk, Arkana! Saeria: vernesko, det hoeres ikke behagelig ut. Kanskje du skal foreslaa at de heller kjoeper inn MBT'er til dere! Har hatt en deilig loerdag. Tatt det veldig med ro, akkurat slik planen var. Hentet sko paa postkontoret fra Rainbow Club som skal farges blaa, slik at de matcher kjolen jeg skal ha paa meg i to brylluper i sommer. Saa bar det rett til stranden, hvor jeg leste Kamille og vi spiste sushi og solte oss i nesten to timer. Saa har jeg endelig faatt ryddet soverommet og vasket masse klaer, og saa saa vi paa en James Bond-film og spiste middag - sunn groennsakspizza og asparges, ost og kjeks og is med mangocoulis. I morgen skal vi fortsette i samme sporet. Drar nok ned til stranden igjen, for vaeret skal bli bra! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 4. juni 2006 #1274 Del Skrevet 4. juni 2006 Heia! Så deilig det høres ut med den grønnsakspizzaen... Og strand og sol... Jeg vil også!!! Litt liten tid nå, men jeg skal prøve å stikke innom igjen litt senere i dag og få oppdatert meg litt bedre! Ha en strålende fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. juni 2006 #1275 Del Skrevet 4. juni 2006 Enda en sushispiser? De popper opp over alt jo! Kose dere resten av fridagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 4. juni 2006 #1276 Del Skrevet 4. juni 2006 Kos dere på stranden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #1277 Del Skrevet 4. juni 2006 Heia! Så deilig det høres ut med den grønnsakspizzaen... Og strand og sol... Jeg vil også!!! Litt liten tid nå, men jeg skal prøve å stikke innom igjen litt senere i dag og få oppdatert meg litt bedre! Ha en strålende fin dag!! ← Koselig at du stakk (hihi ) innom, Missbumblebee! Haaper du hadde en fin dag du ogsaa! Enda en sushispiser? De popper opp over alt jo! Kose dere resten av fridagene. ← Er det mange sushispisere ute og gaar, eller? Har ikke fri i morgen, men vi faar proeve aa kose oss likevel! Kos dere på stranden! ← Takk! Har hatt en supereffektiv dag i dag, og stoevsuget hele huset, vasket badene, ryddet i hyller og skap og bakt rabarbrapai. I tillegg har vi vaert i kirken, hvor det var en nydelig daap av tre soesken paa en gang! De var ganske smaa alle sammen, den yngste var bare noen maaneder. T fikk en stor taare i oeyenkroken, som vanlig! Har spist meksikansk mat til middag og gaatt en liten kveldstur paa moloen. Om fem minutter skal vi spise rabarbrapai og se litt paa tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. juni 2006 #1278 Del Skrevet 4. juni 2006 Ja, det er mange som spiser sushi. Jeg har prøvd, men får la dere som liker det kose dere med det. Her i huset har det ikke skjedd eller blitt gjort stort. Blir vel til at jeg starter en sabla klesvask i morgen. Kose dere resten av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. juni 2006 Forfatter #1279 Del Skrevet 4. juni 2006 Kos dere dere ogsaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #1280 Del Skrevet 5. juni 2006 Paa'an igjen....mandag morgen paa jobben. Tanker om aa si opp og bare nyyyyte sommeren dukker opp til stadighet, men fornuften vinner fremdeles. Er nok veldig smart aa beholde jobben noen aar til....Og saa har jeg jo lyst til aa beholde loennen... Var deilig aa vaakne i dag og vite at huset er i tipp-topp stand. I dag staar foelgende paa tapetet (bortsett fra jobben): sende postokort fra ferien (ja, litt sent, jeg vet! ), purre paa de jentene som ikke har sagt i fra om utdrikningslaget, ordne restauranten, og levere et skjoert til reparasjon. Samt pilatestrening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå