Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Her var det spennende nå ja :hoppe::hoppe: Nå bir jeg nødt til å følge med videre :) Masse lykke til, skal krysse fingrene for at du får et + de nærmesete dagene :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting aa melde forelopig, dessverre! Uff, haaper virkelig paa positiv test naa, saa dere ikke venter helt forgjeves her! :ler:

Murringene har avtatt litt i styrke, men er der lell. De beveger seg liksom rundt, og foeles ikke noeyaktig som menssmerter. Noen ganger er det stikkinger forskjellige steder. Ingen bloedninger ennaa, men jeg venter liksom paa en tidlig mens. :sjenert:

---

I dag skal jeg paa pilates. Ellers maa jeg rydde litt, og kjoepe inn mat til helgen. Gleder meg til aa se foreldrene mine i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det ikke skjer noe denne måneden er vi like spente neste måned vi, så ikke vær bekymra for oss :ler:

:klem:

Må si meg enig!

Synes jo dette høres lovende ut da, med livmorsmerter, store/ømme bryster og trøtthet!

Gleder meg masse til å komme innom her 1. mai og høre resultatet! Hadde vært hyggelig om du snart var over i gravid-forumet du også!

Legger igjen litt ekstra babystøv, så den lille spiren har litt mer å feste seg i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig!

Synes jo dette høres lovende ut da, med livmorsmerter, store/ømme bryster og trøtthet!

Gleder meg masse til å komme innom her 1. mai og høre resultatet! Hadde vært hyggelig om du snart var over i gravid-forumet du også!

Legger igjen litt ekstra babystøv, så den lille spiren har litt mer å feste seg i!

Tusen takk for babystoev. :klem: Kan aldri faa for mye av det! :sjarmor:

Spennende! Tenk om det ble full klaff med en gang! :hoppe:

hei Arkana! :vinke: Ja, det hadde vaert noe. Saerlig siden jeg er verdens mest utaalmodige proever! :ler:

Når skal du teste. I morgen tidlig?  :sjarmor:

Jeg skal proeve aa vente litt til. Har en test liggende, men vil proeve aa vente til litt naermere IKM. Men det er mulig jeg faller for fristelsen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke skjer noe denne måneden er vi like spente neste måned vi, så ikke vær bekymra for oss :ler:

Det var koselig sagt av deg, Pi@! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Dette er virkelig spennende, altså!!!!

Masse lykke til og ikke bli skuffet om du tester negativt før IKM. Det hender de fleste :Nikke: .

Nå må jeg virkelig følge med, altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for enda mer besok, jenter! :klem:

Er sliten naa (men tar ikke det som et symptom, for jeg er kjent for aa vaere en ordentlig troetting til tider! :ler: ). Skal innom Sainsbury's og saa hjem og rydde (eller kollapse i sengen).

Har faatt invitasjon til klassegjenforening, blir spennende! Har ikke sett gjengen fra barne- og ungdomsskolen siden jeg sluttet (en lang historie).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tristbla: Uff, naa er jeg lei. Jeg er sikker paa at jeg bare har ultrakjip pms. Leste litt paa nettet naa, og noen faar skikkelige magekramper foer mensen ved clomid. Men dette er virkelig ille! Vet liksom ikke hvor jeg skal gjoere av meg! Hvis ikke det gir seg litt naa, saa tar jeg en paracet foer jeg legger meg.

I morgen skal jeg ta blodproeve for aa sjekke progesteronet. Naa er huset shinet, saa alt er klart til besok. Haaper bare ikke jeg gaar helt paa veggen av disse vondtene! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla:  Uff, naa er jeg lei. Jeg er sikker paa at jeg bare har ultrakjip pms. Leste litt paa nettet naa, og noen faar skikkelige magekramper foer mensen ved clomid. Men dette er virkelig ille! Vet liksom ikke hvor jeg skal gjoere av meg! Hvis ikke det gir seg litt naa, saa tar jeg en paracet foer jeg legger meg.

I morgen skal jeg ta blodproeve for aa sjekke progesteronet. Naa er huset shinet, saa alt er klart til besok. Haaper bare ikke jeg gaar helt paa veggen av disse vondtene!  :sur:

Håper virkelig ikke at det er pms, er det noen som fortjener en premie nå erd et dere syns jeg!

Legger igjen litt babystøv jeg, og skremmer nok en gang tanta fra å komme: :frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

En :klem: til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta
Haaper bare ikke jeg gaar helt paa veggen av disse vondtene!  :sur:

:troest:

Men du, hvis du har så veldig vondt, så ville jeg nå tatt en paracet. Jeg mener ganske sikkert at det ike er skadelig (selv om du skulle ha en liten spire i magen din). Kanskje du også bør ringe legen din for å forhøre deg at det er normalt med så sterke smerter.

Jeg har også dessverre lest/hørt at man kan få ganske mye symptomer av sånne medisiner som du går på. Men ikke mist motet helt enda. En gang så kommer dere til å lykkes, og det kan fortsatt godt hende at den gangen er nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...