Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å, så deilig med hyttetur i påsken! Håper T kom i tide, og at dere storkoser dere!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God påske! Kos dere på hytta. :smilorange:

Skrevet

Håper dere koser dere masse på hytta.

Fortsatt god påske.

Skrevet

Håper dere har en fin påskefeire og at det blir resultater av :humpe::sjarmor:

Stor klem til deg, Holly!

Skrevet

Tusen takk for besoket, jenter! :kyss:

Ja, da er vi akkurat kommet innenfor doeren. Har hatt en kjempedeilig ferie! :sjarmor:

T og jeg er bare saa forelskede om dagen, skjoenner ikke hva som gaar av oss! :ler: Det er vel en kombinasjon av aktiv proeving (med ekstra paadytt av clomid), ferietid og vaaren, tenker jeg! ;)

Har gaatt paa ski, spist supergod mat (mamma er verdens beste kokk), slappet av og faatt hvertfall litt sol i ansiktet. Fredag var spesielt bra. Da sto vi slalom paa Rauland og det var stas! Ellers har jeg vaert litt forkjoelet, men er bedre naa heldigvis.

Litt komisk aa "maatte" holde paa saann som vi gjorde naar man er paa lytt hytte med familien. Jeg tror ingen hoerte/merket noe, altsaa! :forvirret::overrasket:

I morgen er det jobb igjen...Gruer meg bittelitt, men saann er det bare. Saa fort den foerste dagen er unnagjort saa gaar det nok greit.

Skrevet

Høres jo ut som om dere har hatt en fin påskeferie. Håper det blir resultater av :humpe: på ei hytte det er lytt :ler:

Skrevet

Får vel si velkommen hjem til dere da. ;)

Høres ut som om dere har hatt det fint i påsken. Koselig å lese at dere er "nyforelska" og lykkelige. Håper lykken og prøvinga gir resultater etterhvert.

:klem:

Skrevet

Så deilig å være nyforelska igjen da! Passer jo fint med prøvingen det, skulle jeg tro...

Høres ut som om dere hadde en fin påske, håper innsatsen ga resultater.

Ha en fin uke! :klem:

Skrevet

hei Siam, Monja og Saeria! :vinke:

Tok en el-test i dag tidlig, og for foerste gang var den positiv! :overrasket: Haaper det betyr at jeg virkelig har el denne maaneden, og at det ikke er clomiden som paavirker resultatet.

Dessverre kranglet T og jeg paa vei til jobb i dag, men det var nok bare stress/tretthet....T fikk skikkelig raserianfall (men det var jeg som provoserte ham, visstnok! :forvirret: ) og han sa han ikke vil ha baby med meg likvel! :overrasket::tristbla: Jeg vet han bare sa det for aa vaere teit, for han er kjempekeen ellers, men det var saa teit sagt! :tristbla: Naa kan han si ordentlig unnskyld foer jeg gidder aa snakke med ham, altsaa! :sur:

Skrevet

:troest: Så leit med krangling, rett etter en så fin ferie. Får tro dere blir fort venner igjen.

Bra dere kosa dere på hytta, og moro med prøvinga i lytt hytte :ler:.

Tror han er klar for mer prøving i kveld jeg..... :sjenert::sjarmor:

Skrevet

Hei Pi@! :klem:

Jo da, blir nok paa'an igjen i kveld. T har sagt unnskyld og vi er venner igjen. Men skikkelig teit start paa dagen.

Forresten tror jeg T begynner aa bli litt sliten av all :humpe: ! Vi tror hver dag er lurest, slik at vi ikke gaar glipp av el, men noen sier jo annenhver dag er greit...

Skrevet

Annenhver dag er nok! Da får man jevnt påfyll av soldater til egglederne, og når EL kommer, er de klare til å angripe egget!

Sex skal uansett være godt, prøving kan gjøre det hele til ren parring, og det er ikke bra. Man skal ikke stresse, men nyte!

Grattis med EL! :danse: Og tvi tvi! ;)

Skrevet

Så bra at du har vært gjennom en runde med clomid og fått positiv EL-test. Blir spennende å se resultatet.... ;) Vi får håpe april gjør susen for oss begge to.

Skrevet

Fint at dere ble venner igjen, men det er uansett kjedelig med krangling.

Tror ikke jeg hadde takla tvangssex, det er liksom noe som skjer når jeg har lyst og overskudd. Får tro at det gir resultater.

Skrevet
Annenhver dag er nok! Da får man jevnt påfyll av soldater til egglederne, og når EL kommer, er de klare til å angripe egget!

Sex skal uansett være godt, prøving kan gjøre det hele til ren parring, og det er ikke bra. Man skal ikke stresse, men nyte!

Grattis med EL! :danse: Og tvi tvi! ;)

Tusen takk for svar baade her og i proeverforumet! :klem: T toer ikke aa la vaere aa :humpe: (naa har jeg brukt den smileyen veldig mye i dag! :ler: ) mindre enn vi gjoer inntil helgen tror jeg - han mener at kvantiteten oppveier for kvaliteten eller noe slikt! Men - bortsett fra den krangelen, saa har vi det veldig bra for tiden og jeg synes hvertfall han er utrolig deilig for tiden! :ler: Saa det er lystbetont, hvertfall for meg som ikke maa prestere paa samme maate som han! ;)

Så bra at du har vært gjennom en runde med clomid og fått positiv EL-test. Blir spennende å se resultatet.... ;) Vi får håpe april gjør susen for oss begge to.

Jeg har stor tro paa April!! Skal krysse fingrene for deg ogsaa! :klem:

Fint at dere ble venner igjen, men det er uansett kjedelig med krangling.

Tror ikke jeg hadde takla tvangssex, det er liksom noe som skjer når jeg har lyst og overskudd. Får tro at det gir resultater.

Nei, tvang blir det ikke!! T og jeg krangler ikke ofte, og naar vi gjoer det gaar det fort over, heldigvis! Saa det blir ikke noe problem!

Skrevet

I gaar var min kjaere helt kake, saa jeg sa at det kanskje var lurt om vi tok en dags pause. Han gikk med paa det. Tror han er rimelig stresset med proeverstyret, mye mer enn jeg er.

I tillegg fikk vi brev fra spesialisten vaar, der det sto 1. at spermkonsentrasjonen i saedproeven var 98 millioner pr ml (over 20 er normalt), men at 2. motiliteten (svoemmeferdighetene) var paa 38%...mindre enn 50%, som er vanlig. :tristbla: Men saa leste vi i en bok at noen ganger kan motiliteten gaa ned dersom det har vaert liten aktivitet i perioden foer proeven tas. Var vel en uke uten noe "action"foer han tok testen, saa vi haaper det var det som gjorde utslaget! Uansett skal han ta ny proeve dersom vi ikke lykkes denne perioden.

Fikk skikkelig vondt i eggstokkene (?) i gaar natt, saerlig den hoeyre. Haaper ikke det betyr noe....

I kveld blir det paa'an igjen! :)

Skrevet

:vinke:

Joda, det skjer noe i eggstokkene dine, det er sikkert derfor det var vondt! Du må jo løsne og komme seg ut nå vet du, og det kan sikkert gjøre litt vondt.

Synd med prøvesvarene da, men det er sikkert som dere leste at de blir litt slække av liten aktivitet i forkant.

Håper du får en strålende fin dag, uten krangling, men med masse kos. ;)

Skrevet

Nå lagrer det seg sikkert supre sædceller som er klare til kamp i kveld!

Jeg tror det er bra å "hvile" litt innimellom jeg da. Før levering av sædprøve skal jo mannen ikke ha hatt uløsning mindre enn to dager før. Derfor tror jeg kvaliteten er best annenhver dag, og siden de små lever noen dager inni der bør det være tilgang på cæd når egget slipper.

Men du ser jo på meg hvor bra det går med sex annenhver dag, så kanskje det er best med hver dag! :ler:

Skrevet

Takk for koselige meldinger, jenter! :klem:

Haaper og tror svoemmerne til mannen er i bedre form naa. Han hadde jo veldig bra kvalitet, da, og 38% av 98 millioner er jo ganske mange smaa soldater!

Ts bror kommer paa besok i kveld, etter at refleksologen min har gaatt. Super timing... :forvirret: Men men. Skal lage chicken satay til ham. Vi kommer nok til aa vaere trette, men i kveld MAA vi :humpe: saa vi kan ikke legge oss for sent! Tenk at han og konene venter nummer fire...uten aa ha planlagt det. Er bittelitt misunnelig, men egentlig misunner jeg ikke konen, som har en paa tre, en paa syv og en paa ti aa ta seg av i tillegg til aa slite med morgenkvalme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...