Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her er det hektisk program framover, ser jeg. Høres ut som mye av det er koslige ting, men det kan bli slitsomt det også hvis det blir for mye av det. Håper du får slappet av ordentlig innimellom!

Lykke til med UL i morgen! Håper det ikke er spor av cyste og bare å begynne på clomid!

Har en ansvarsfull og ny oppgave i dag paa jobb, er litt nervoes...men jeg haaper det skal gaa greit.

Lykke til! Spennende og moro med nye oppgaver!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klem: til Fjellrypa og Missbumblebee!

Klarte aa gjoere en liten tabbe i dag. Men men. Redaktoeren gjorde en bommert ogsaa, saa da er vi skuls! ;)

Naa som fugleinfluensaen er oppdaget her borte venter jeg paa bekreftelse av proevene. Skal hjelpe til med aa dekke saken. Uff. Vil ikke at det ekle viruset skal spre seg! :frustrert:

Pappa ringte nettopp med "viktige nyheter" - det er meldt straalende vaer i paasken! :ler: Det er typisk pappa, han tar vaeret veldig alvorlig!

Skrevet
Klarte aa gjoere en liten tabbe i dag. Men men. Redaktoeren gjorde en bommert ogsaa, saa da er vi skuls!  ;)

Alle har lov til å gjøre feil :)

Det virker forresten som om du har en veldig spennende jobb.

:klem:

Skrevet

Jeg ønsker deg en riktig så fin påske! Jeg håper også at det blir fint vær, det er nok ikke bare pappa'n din. :ler:

Skrevet

Spennende ja - i dag fikk jeg vite at jeg er oensket i Oslo neste uke! :overrasket: Snakker om kort varsel! Men men. Blir koselig ogsaa, selv om det er litt stress! :)

Lurer paa hvor T blir av...han sa ikke til meg at han skulle ut i kveld? :klø:

Skrevet
Jeg ønsker deg en riktig så fin påske! Jeg håper også at det blir fint vær, det er nok ikke bare pappa'n din.  :ler:

God paaske, Siam! :klem: Neida, jeg haaper jo paa det jeg ogsaa! :ler: Sol, sol, kom til meg...osv.

Skrevet

Fortsatt ingen T! :overrasket: Saa rart...

Sitter her og filosoferer litt. Lurer paa om jeg virker som en kald person? Paa jobb, blant venner? Jeg er kanskje litt tilknappet og ikke av de mest sprudlende (med mindre jeg er i straalende perlehumoer, men som oftest er jeg ikke det, da). Men jeg bryr meg om andre - proever aa spoerre dem om hvordan de har det, er interessert i andres liv. Men jeg foeler ikke at andre er saa interessert i MITT liv. Jeg snakker ikke saa mye om det til andre (i IRL altsaa) fordi jeg ikke foeler at det er saa interessant for dem aa hoere om. Men jeg hadde satt pris paa interesse fra andre, da. Godt jeg har T. Han er 100% interessert i meg og tankene mine. Og jeg er absolutt aapen og kjaerlig ovenfor ham. Men uff. Jeg foeler meg som en graa mus noen ganger. Jeg var aldri den mest populaere jenta paa skolen, heller en av de minst populaere, kanskje det henger litt igjen. At jeg rett og slett har forblitt litt tilknappet... :tristbla:

Skrevet

Du er sikkert ei kjempejente :Nikke:

Iallefall framstår du som det her. Heldigvis er ikke alle like, og ikke alle er like "frampå".

Har du funnet gubben?

Skrevet (endret)

Enig med monja jeg, du virker ikke det minste kald eller tilknappet! Husk på at det er mange som ikke er så flinke til å gjøre det samme som du prøver på , altså være intr. i dine venners liv og følge med og slikt, det er en goood del som bare får og får men ikke gir noe tilbake. Tror ikke det er særlig bevisst igrunnen, det er bare ikke alle som har den "omsorgen" innarbeidet. Men det er godt at T er så intressert i deg og tankene dine, for det er det jammen langt fra alle menn som er!!

Håper forøvrig at han har kommet hjem til deg nå! :klem:

Skriveleif fjernet...

Endret av Missbumblebee
Skrevet

Tusen takk for masse gode Skottlandstips, har printet ut alt sammen og tar det med i kofferten. Gleder meg MASSE til tur nå, virkelig!

GOD PÅSKE!!!

Skrevet

Gooooood tur, Grooooo! :ler: Og god paaske! :) (hvor er paaskeegg-smileyen naar man trenger den?)

Monja & Missbumblebee: :klem::klem: tusen takk for gode ord, jeg haaper dere har rett! Tror jeg var litt sulten og trett i gaar kveld, plutselig gikk tankene litt i spinn for meg...

T kom hjen til slutt, heldigvis! Han hadde forberedt en presentasjon han har i dag og laa og leste paa sengen mens jeg saa paa Friends etter middag.

Lagde thai stir fry til middag - nam! Med kylling, til tross fugleinfluensaen! ;)

I dag skal jeg altsaa til innvendig ul igjen. Gikk greit forrige gang saa jeg gruer meg ikke. Eneste jeg gruer meg for er resultatet...Men T og jeg har lovet hverandre aa tenke positivt uansett om cysten er borte eller ikke. En eller annen gang maa den jo forsvinne! :Nikke:

I morgen skal vi hit: http://www.ceilidhculture.co.uk/artistinfo.asp?artistID=75

Foerst skal vi spise paa the Witchery, min yndlingsrestaurant! http://www.thewitchery.com/intro.html

Ellers maa jeg pakke til soendag. Og spille litt piano. Og i kveld blir det lammekoteletter!

Skrevet

:klem: tusen takk!

Nettopp tilbake fra lunsj. Var og handlet litt av hvert paa varemagasinet like ved jobb - haandkler og kluter i kremhvitt til halv pris, et smykke til en venninnes bursdag til halv pris, en vase til en tredjedel av prisen (aner ikke hvem den er til forelopig), fire soete eggeglass med marsipanegg oppi (til hytta), to paaskekort til svigerinnene mine, en stroempebukse til meg selv og litt paaskesjokolade. Da jeg skulle betale oppdaget jeg at jeg hadde glemt lommeboken paa jobben, saa da maatte jeg tilbake og hente den, ut igjen (i verdens verste storm!) og deretter innom Starbucks for aa kjoepe en decaf soy latte med sukkerfri vaniljesirupm (puh!). Unte meg litt moerk sjokolade og en eggesandwich ogsaa.

Naa skal jeg bare gjoere ferdig artikkelen om inflasjon som skal ut paa mandag, og saa er det rett til sykehuset for aa ta ultralyd.

Skal be T om aa kjoepe poteter - skal ha lam til middag. Vi trenger noen groennsaker ogsaa.

God helg til alle som er innom - har liten tid naa saa rekker dessverre ingen dagbokbesok!

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg oppfatter deg ikke som kald eller tilknappet i det hele tatt.

God påske, Holly! .)

Skrevet

En liten hilsen fra det våte og kalde Stavanger. Vi er på besøk hos svigerforeldrene mine. Litt kjedelig, men veldig koselig. Svigermor er dessverre ganske redusert pga sykdommen, hun er ikke sitt vanlige selv, men vi håper det bedrer seg etterhvert. Ser veldig fram til vi er tilbake i Oslo og skal ha en rolig og koselig påskeuke, bare oss to. :)

Skrevet

Det så ut som en kjempefin resturant du skal på.

Håper det har gått bra på UL'en.

Skrevet

Venter spent på resultat fra UL...

Håper cysten er borte og du kan begynne med pillene!!! :hoppe:

Skrevet
Venter spent på resultat fra UL...

Håper cysten er borte og du kan begynne med pillene!!!  :hoppe:

:hoppe: litt for det jeg også

Skrevet

Det er bare aa hoppe videre - cysten er borte! :hoppe::danser:

Har allerede tatt min foerste halve clomidtablett - foeltes rart, men deilig ogsaa! Som den hypokonderen jeg er er jeg litt redd for bivirkninger, men med saa lav dose skulle det gaa greit, mente legen. Legen er en skikkelig morsom fyr. Han mente jeg var "a very impatient woman" og lo litt da jeg spurte underveis i ultralyden om cysten var vekk. :ler: Skal tilbake om seks uker for enten aa faa hoeyere dose eller beskjed om aa ta en test! Og skal ta blodproever gjennom fastlegekontoret (heldigvis, det er jo gratis).

Svigermor og svigerfar vil visst gjerne betale for behandlingen, men jeg er ikke sikker....foeles litt rart at de skal gjoere det. Samtidig er det jo veldig snilt av dem. Det blir som forskudd paa arv, da, og de gir penger til de andre barna ogsaa.

Stor :klem: til Pi@ for utrolig koselig pm, og tusen takk for hoppende hilsener, Poca og Pi@, og tusen takk for koselig Stavangerbesok fra Arkana og paaskehilsen fra Lois Lane (jeg tenker alltid at jeg skal besoke deg i boken din Lois, for du virker saa hyggelig!)

God paaske til alle sammen (jeg er nok her i morgen eller hvertfall neste uke ogsaa, men i tilfelle noen av dere drar paa paaskeferie naa saa har jeg i allefall sagt det en gang!)

Gjest Mrs. Potter
Skrevet
Det er bare aa hoppe videre - cysten er borte!  :hoppe:  :danser:

Så bra! :hoppe:

God helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...