Gjest gjest1 Skrevet 4. april 2006 #861 Del Skrevet 4. april 2006 Hvordan får du tak i den lista foressten? :klø: ← Lurer eg også på... Trudde da eg hadde skrive meir enn ett innlegg i boka di...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. april 2006 Forfatter #862 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg sa akkurat på medarbeidersamtale at vi er under utredning, og veldig gjerne ønsker å bli gravide. Det var litt sprøtt å se det svart på hvitt på et referat i ettertid. Nå har jeg en leder jeg har en veldig god og fortrolig tone til, og siden hun vet om aborten på sensommeren, så ble det ikke så unaturlig at vi pratet om det egentlig. ← Hei Xavia! Heldig du som har en saa hyggelig leder! Jeg tror nok at min sjef ville vaert forstaaelsesfull, men jeg er utrolig tilbakeholden med privatlivet mitt til de aller fleste. Vi sitter i aapent landskap paa jobben og jeg har ikke saa lyst til aa snakke om slikt naar alle hoerer paa. Ikke engang bestevenninnen min vet at vi proever aa bli gravide.... Hvordan får du tak i den lista foressten? :klø: ← Man bare klikker paa tallet under SVAR paa forsiden av dagboken, hvis du skjoenner hva jeg mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. april 2006 Forfatter #863 Del Skrevet 4. april 2006 Lurer eg også på... Trudde da eg hadde skrive meir enn ett innlegg i boka di...? ← Hmmm....naa har du i allefall skrevet to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 4. april 2006 #864 Del Skrevet 4. april 2006 Hei på deg, og takk for lynkjapp helsing i den splitter nye boka mi! Veit ikkje kor ofte eg kjem til å vere innom her (KG) altså, men det var i alle fall kjekt å 'sjå' att ein del kjende - sjølv om de har skifta namn og alt mogeleg her sidan sist - eg dukkar nok opp her hos deg av og til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. april 2006 #865 Del Skrevet 4. april 2006 Innom med en stor og kjapp klem før jeg må løpe avgårde og få ordnet Victoria for kvelden.. Er innom og leser stadig vekk, men ikke alltid jeg får lagt igjen hilsen! Tenker på deg alikevel :kyss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 4. april 2006 #866 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Takk for forslaget. Men det hoeres aa kryptisk ut (og jeg vet ikke hva det heter paa engelsk...). Og saa er det jo ikke riktig. Er ferdig med utredningen naa...Jeg faar tenke videre... Inspirert av diverse andre brukeres dagboeoker lager jeg en liste over hvem som har skrevet i dagboken min: Holly Hobbie 305 Missbumblebee 71 Saeria 61 Sun Mei 48 monja 43 Kverula 41 *MissS* 30 Pi@ 28 Bertine 19 Kakao 19 Fjellrypa 16 Arkana 14 April 12 Siam 12 ¤Humlen¤ 10 Grooo 10 Mrs. Potter 9 Snøengel 9 Peony 8 Poca 8 Xavia 7 Epona 7 Rognebær 6 Martha Stewart 6 lunacia 5 Epica 5 apple 5 Lythande 4 LoisLane 4 -TeddyToria- 3 Isowen 3 Bjørnsdatter 2 Cr@sh 2 shy 2 Ceres 2 Cymbidium 2 Piglet 2 Murf 1 veslo 1 tuji 1 pondusa 1 Rannva 1 KATTAstrofe 1 Grace 1 Fru Biscuit 1 nat26 1 Leya 1 Sukkerert 1 La Traviata 1 IdaC 1 Cathie 1 tøydukke Anna 1 Herved utnevner jeg Missbumblebee som bidragsyter nummer 1! (etter meg, da).← JUUUUUUHUUUUUUUUUU! TUUUUUUSEN TAKK!!! Nå ble jeg ordentlig gla! Og gjett om jeg skal skrive ennå mer her inne nå da!! Håper du har en strålende fin kveld! Og du, prøv å ta kalktilskudd nå som mensen er dust! Jeg vet at det høres sprøtt ut, men det hjelper faktisk veldig godt, og ikke er det farlig for kroppen på noe vis heller! Edit: skrivefeil Endret 4. april 2006 av Missbumblebee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. april 2006 Forfatter #867 Del Skrevet 5. april 2006 Tusen takk for tipset! Skal huske aa knaske noen ekstra i kveld! Mens vi snakker om kalsium - skrev en artikkel for noen uker siden om at gravide som faar i seg nok har mindre komplikasjoner i svangerskapet (faerre premature foedsler osv.). De som ikke drikker melk/spiser ost burde visst ta et tilskudd. Begynner aa bli forkjoelet. Skjoente ikke hvorfor stemmen min var saa hes i gaar, men i dag kjente jeg det i halsen og i lungene Stikk, liksom. Som den hypokonderen jeg er trodde jeg det var lungebetennelse, men det skal vel litt til, regner jeg med! Var saa dum og gikk i den fine, nye kaapen min i helgen, selv om det var rimelig kjoelig, saa naa faar jeg svi for det! Maatte opp halv seks i dag, for jeg maatte ta taxi til jobben (faar den gratis hvis jeg kommer ekstra tidlig). T skal nemlig levere bilen paa verksted. Ellers begynner jeg aa faa litt panikk angaaende alt som skal skje fremover. Tre helger med besok, paaskeferie, helgetur til Frankrike, to utdrikningslag (ett i London - som jeg skal arrangere - og ett i Oslo), pianooeving samt pendling til Norge. For aa ikke glemme babylaging med blodproever og clomid! Dette siste - babylagingen - er jo det viktigste. Jeg maa bli flink til aa legge puslespill for aa faa alt dette til aa gaa i hop! I dag skal jeg til fysioterapeuten klokken tolv. Ellers ingen avtaler. Maa huske aa ringe legen og spoerre om det er noen vits at jeg kommer til UL paa fredag, eller om jeg har mistet muligheten for clomidbehandling denne maaneden. Haaper ikke det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 5. april 2006 #868 Del Skrevet 5. april 2006 Oj-oj, for et program du har fremover! Kjenner jeg blir helt svett på dine vegne jeg!! Og, takk for tips tilbake, jeg tror jeg må begynne med kalktilskudd selv jeg! Kan ikke drikke melk lengre (dumme-dumme kropp som ikke vil ha melk!!) og jeg er ikke så flink til å spise andre kalkholdige ting... Men når det gjelder kalktilskudd som "smertestillende" når man har mensen, så er det bare å bøtte innpå (og da mener jeg minst 4-5 tabletter) når du kjenner at den er på vei, for jo tidligere du begynner jo mindre vondt får du. Halv seks er ikke en god tid å stå opp... Håper du ikke blir alt for sliten ut over dagen! Og så halsen din blir bedre fort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. april 2006 Forfatter #869 Del Skrevet 5. april 2006 tilbake til Missbumblebee! Fikk svar paa mail fra legen - han sa jeg skulle hente resepten paa clomid hos fastlegen min og saa skulle vi diskutere om jeg kan begynne denne maaneden naar jeg ser ham paa fredag. Det betyr nok at jeg kan begynne med mindre cysten fremdeles er der - haaper inderlig den er borte naa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. april 2006 Forfatter #870 Del Skrevet 5. april 2006 Glemte aa si at T har bestilt ferietur til Tyrkia i september! Vi skal seile i seilbaat - "gulet" heter det visst - sammen med fire andre og mannskap (vi kan hjelpe til hvis vi vil eller late oss paa dekk). Skal spise nyfisket fisk, frukt og groent og bade i diverse bukter, snorkle og besoke landsbyer etc. underveis. Storgleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 5. april 2006 #871 Del Skrevet 5. april 2006 Seilferie i Tyrkia høres utrolig digg ut! *drømme, drømme* Krysser fingrene for dere fremdeles, følger med seg om jeg ikke setter spor så ofte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 5. april 2006 #872 Del Skrevet 5. april 2006 Å, så deilig med den beskjeden fra legen!! Skremmer bort resten av cysten jeg... Seiltur i tyrkia ja.... Jeg blir med jeg altså! (selv om jeg kanskje er litt vel høygravid i september.... Hmm...) Det er jo bare så utrolig deilig å seile! En sommer for noen år siden var med fullriggeren Sørlandet og seilte i tilsammen to uker. Helt fantastisk opplevelse!! Gled deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. april 2006 Forfatter #873 Del Skrevet 5. april 2006 Seilferie i Tyrkia høres utrolig digg ut! *drømme, drømme* Krysser fingrene for dere fremdeles, følger med seg om jeg ikke setter spor så ofte! ← Koselig at du foelger med og krysser fingrene, Murf! Å, så deilig med den beskjeden fra legen!! Skremmer bort resten av cysten jeg... Seiltur i tyrkia ja.... Jeg blir med jeg altså! (selv om jeg kanskje er litt vel høygravid i september.... Hmm...) Det er jo bare så utrolig deilig å seile! En sommer for noen år siden var med fullriggeren Sørlandet og seilte i tilsammen to uker. Helt fantastisk opplevelse!! Gled deg!! ← Takk for cysteskremming! (Det driver T med ogsaa.. ). Ja, seiling er kult! Seilte i Holland en gang paa ungdomsleir, det var stas. Og er delvis oppvokst paa seilbaat, saa jeg er sjoevant. Men jeg er ikke verdens beste teknisk sett - er nok en bedre passasjer enn skipper! Har vaert hos fysioterapeuten. Hun var veldig fornoeyd med ryggen min, saa det var bare aa fortsette med pilatesen, sa hun. Paa veien hjem hentet jeg Clomid paa apoteket. Saa naa er jeg veldig klar for groent lys fra legen paa fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 5. april 2006 #874 Del Skrevet 5. april 2006 Hørtes ut som en fantastisk fin ferieplan . Håper cysten er borte nå, slik at du kan begynne på clomid. Er det det du skal sjekke på UL på fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. april 2006 Forfatter #875 Del Skrevet 5. april 2006 Hørtes ut som en fantastisk fin ferieplan . Håper cysten er borte nå, slik at du kan begynne på clomid. Er det det du skal sjekke på UL på fredag? ← Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. april 2006 #876 Del Skrevet 5. april 2006 Du har fullt program fremover ser jeg! Grattis med spennende jobbtilbud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. april 2006 Forfatter #877 Del Skrevet 5. april 2006 Hei MrsP! Koselig aa se deg! Har sett to episoder med Friends og spist svinekoteletter til middag. Skal litt senere paa jobb i morgen - halv aatte! Blir deilig aa sove nesten en time lenger enn vanlig! Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. april 2006 #878 Del Skrevet 5. april 2006 Natta! Sov godt og drøm søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 6. april 2006 Forfatter #879 Del Skrevet 6. april 2006 God morgen! Saa deilig aa staa opp "sent" - vaaknet kvart over seks, 15 minutter foer vekkerklokken. Spiste hjemmebakt broed med leverpostei og appelsinjuice til frokost med T. Har en ansvarsfull og ny oppgave i dag paa jobb, er litt nervoes...men jeg haaper det skal gaa greit. Senere er det pilates. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 6. april 2006 #880 Del Skrevet 6. april 2006 Spennende med ny oppgave i dag da! Det går sikkert veldig fint! Håper du får en fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå