Missbumblebee Skrevet 31. mars 2006 #821 Del Skrevet 31. mars 2006 Så deilig med ny frisyre! Kunne tenkt meg det nå jeg også... Håper du får en kjempefin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #822 Del Skrevet 31. mars 2006 Saa koselig med hilsener, Lythande, Mrs Potter, MissS og Missbumblebee! :-D Har ikke vaert saa flink paa aa besoeke dagboeker i det siste, men jeg haaper aa faa tid til aa ta det igjen i dag! (og hvis ikke oensker jeg alle som er innom en kjempefin helg!) Her er en liten liste over ting som maa gjoeres foer besoket kommer i morgen formiddag: Skrive handleliste og handle Hente kjolen (gleder meg til aa se den!) Farvelparty for Ts kollega (vi skal bare vaere der i en halvtime) Huske aa ta med blomster fra jobben rydding stoevsuging vaske badene vaske kjoekkenet vaske kjoeleskapet toerke stoev rydde gjesterommet bake broed + boller (hvis tid) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #823 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg har faatt et jobbtilbud jeg ikke vet om jeg kan motstaa - jobbe som oljereporter i Norge en uke hver maaned! Maa bare snakke med T.... Haaper han er positiv... Selv om vi kommer til aa savne hverandre naar jeg er der.... Er det illojalt av meg aa gjoere det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 31. mars 2006 #824 Del Skrevet 31. mars 2006 Det er jo en kjempejobb Hvorfor i all verden skulle det være illojalt å ville ha en jobb som gjør at du kan være i Norge hver måned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. mars 2006 #825 Del Skrevet 31. mars 2006 Oi så spennende!! Håper han tar det positivt! God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #826 Del Skrevet 31. mars 2006 Yess, T er veldig positiv! Saa lenge det er bare en uke i mnd! Og det er jeg enig i! Skal forhandle slik at jeg kan velge hvilken uke det er hver maaned, i tilfelle noe viktig skjer her i Skottland (saann som babylaging! ) Naa blir det lett aa holde kontakt med familie og venner! Og lille vofs! Og jevnlig skigaaing og strandbesok om sommeren...yeeha, jeg gleder meg! Og T sier han kan komme i noen av helgene saa vi kan dra paa hytta o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 31. mars 2006 #827 Del Skrevet 31. mars 2006 Yess, T er veldig positiv! Saa lenge det er bare en uke i mnd! Og det er jeg enig i! Skal forhandle slik at jeg kan velge hvilken uke det er hver maaned, i tilfelle noe viktig skjer her i Skottland (saann som babylaging! ) Naa blir det lett aa holde kontakt med familie og venner! Og lille vofs! Og jevnlig skigaaing og strandbesok om sommeren...yeeha, jeg gleder meg! Og T sier han kan komme i noen av helgene saa vi kan dra paa hytta o.l. ← Det der høres jo bare ut som en kanonsjangse!!! Så moro, jeg visste at dagen i dag ville bli mye bedre for deg!! litt for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apple Skrevet 31. mars 2006 #828 Del Skrevet 31. mars 2006 Det er jo kjempebra!!! Nå blei eg glad. Lukke til! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #829 Del Skrevet 31. mars 2006 Takk for hoppingen, jenter! Ble mye hopp og sprett her i dagboken min i dag! Har nettopp lest horoskopet mitt (ikke at jeg egentlig tror paa det altsaa...) men der sto det at april var maaneden for en forandring til det bedre paa jobb - ny jobb eller forfremmelse - og at tiden var moden til aa bli gravid! Har ikke faatt mensen ennaa, men med mine sykluser er det ikke saa lett aa vite naar IKM er.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 31. mars 2006 #830 Del Skrevet 31. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 31. mars 2006 #831 Del Skrevet 31. mars 2006 Så gøy med eventuell ny jobb, håper du får muligheten til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. mars 2006 #832 Del Skrevet 31. mars 2006 :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 31. mars 2006 #833 Del Skrevet 31. mars 2006 Morsomt med jobbtilbud! God helg, Holly. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 1. april 2006 #834 Del Skrevet 1. april 2006 Så flink du er! Strålende jobb tilbud! Flinke holly! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. april 2006 #835 Del Skrevet 1. april 2006 Gratulerer med kjempeflott jobbtilbud! Lenge siden jeg har vært her nå. Ser det skjer en masse for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 1. april 2006 #836 Del Skrevet 1. april 2006 Gratulerer med jobb! Om en uke er jeg på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 1. april 2006 #837 Del Skrevet 1. april 2006 Gratulerer med jobbtilbud, det høres jo bare supert ut og midt i blinken for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 3. april 2006 Forfatter #838 Del Skrevet 3. april 2006 God morgen jenter! Takk for besok i helgen - som dere ser var det ikke mye kg-tid paa meg denne helgen. Besoket er her fortsatt og det er kjempekoselig aa se venninnen min igjen. Kjaeresten er veldig hyggelig ogsaa. T liker dem veldig godt, heldigvis, saa det har vaert en trivelig helg. Paa loerdag dro vi paa skotsk restaurant til lunsj og deretter viste vi dem gamlebyen. Saa dro vi hjem (fikk masse koselige komplimenter for leiligheten!) og vi spiste sen kyllingmiddag med karamellpudding til dessert. Vi spilte stykket vaart for dem (og skjoente at vi trenger aa oeve MYE mer! ) og saa fyrverkeri fra vinduet. I gaar var vi paa baattur paa fjorden. Stoppet paa en oey med et gammelt kloster. Saa seler og massevis av fugler. Det var kaldt og det blaaste, men de syntes det var goey likevel! Saa dro vi hjem og saa en dvd de hadde med - Must Love Dogs. Ikke verdens beste film, men ok. Til middag serverte jeg fransk bondesalat med mozzarella, skinke, oliven, hardkokt egg, avocado, tomat, ruccola og salatblader med sennepsdressing. Samt varme rundstykker. Til dessert lagde jeg pannekaker med stracciatella-is og varme skogsbaer. I dag skal jeg opp til legen to ganger for aa maale blodsukkeret. Haaper det gaar greit for jeg kan ikke spise noe foer kl. kvart paa tolv! Begynner aa bli sulten men kan bare drikke vann... Saa skal jeg paa jobb fra 12 og utover. I kveld skal vi spise paa puben tror jeg. De har veldig god chowder der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 3. april 2006 #839 Del Skrevet 3. april 2006 Høres ut som du har hatt en kjempetrivelig helg! Er det insulinresistens du skal sjekkes for i dag? Det går nok bra uten mat noen timer, tenk bare så godt det blir når du endelig får spise igjen!! Ha en finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 3. april 2006 #840 Del Skrevet 3. april 2006 Så herlig med jobbtilbud da! Kjempespennende! Håper du får ei flott uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå