Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

På tide for en snikleser å stå frem. :vinke: Av alle de kjolene du la ut nå likte jeg den første blå kjolen best.

Vil bare si at jeg jobber også med å gå ned i vekt og har gått ned 4,7 kg på 4 uker - da trener jeg ved siden av så det er ikke muskler som forsvinner. Hvis du vil kan jeg fortelle deg hvordan jeg har klart det på pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for hilsener, alle sammen! :vinke: Koselig med sniklesere som kommer ut av skapet! :ler: Tar gjerne i mot pm, Lythande! :)

Har vaert stuptroett i dag - pms-symptomer... :grine: Var iskald da jeg kom hjem fra jobb og puttet meg i seng og sov til klokken syv. Saa lagde jeg middag - varm, roekt makrell med stuede poteter og brokkoli (spiste bare bittelitt potet, da). Og til forrett: salat av friske spinatblader, avocado, halloumiost, tomat og sunn dressing. Sitronvann ved siden. Nam!

Aesj, sjefen var saa negativ i dag, synes jeg! Han trenger et positivitetskurs noen ganger! :forvirret: Kanskje det er forholdet til konen som skranter igjen - det virket som det gikk bra, haaper de finner ut av det. Han endte jo opp med aa ikke flytte ut likevel.

Paa vei hjem var jeg innom puben og fikk noen kommentarer. Og jeg dro innom butikken som har de blaa kjolene. Jeg var ikke saa veldig imponert, syntes de var litt kjedelige.... Skal proeve de paa BHS ogsaa, saa faar vi se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen streiker! :frustrert: Hva skal jeg gjoer i morgen naar jeg skal paa sykehuset? Faar sjekke bussrutene...

Haaper vi kan fikse den raskt, jeg hater aa ikke ha bil! :sur: Synes det begynner aa bli nok av ting som gaar i stykker hos oss: foerst sentralvarmen, deretter vannpumpen, og naa bilen! :forvirret:

Har fortsatt ikke gaatt ned saa mye som et gram. Skjoenner ikke helt det. Har kuttet ut min daglige (riktignok skinny) latte, vin til maten, sjokolade og broed. Har tenkt aa begynne aa spise broed igjen, men jeg maa faa bakt det selv slik at det blir grovest mulig. Melk har jeg kuttet ned paa ogsaa. Drikker urtete, vann og noen ganger litt utvannet juice. Foer har jeg da klart aa gaa ned noen kilo ved aa spise mindre....

Skal paa pilates i dag. Og i kveld er T ute med jobben igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! Så dust med bilen din!! :frustrert: Ikke lenge siden min var humørsyk den også, ikke gøy!!

Vet du hva? Jeg tror det er vakta di som har stoppet opp jeg. Du er jo nødt til å gå ned når du spiser så forsiktig!?!

Synd at ikke kjolene var noe fine da, men dere finner vel noe snart. Når er bryllupet?

Håper dagen din blir fin! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! Så dust med bilen din!! :frustrert: Ikke lenge siden min var humørsyk den også, ikke gøy!!

Vet du hva? Jeg tror det er vakta di som har stoppet opp jeg. Du er jo nødt til å gå ned når du spiser så forsiktig!?!

Synd at ikke kjolene var noe fine da, men dere finner vel noe snart. Når er bryllupet?

Håper dagen din blir fin!  :klem:

:klem: Hei Missb! Proevde bare en av de to blaa...saa jeg skal innom BHS en av dagene ogsaa. Er enig i at humoersyke biler er irriterende...jeg har egentlig mistenkt at noe var galt en liten stund. Motoren driver og "hopper" naar man nettopp har skrudd den paa...Kanskje det betyr vi faar ny bil?! :hoppe:

Innom med en :klem: ! Håper du får en fin dag!

Tusen takk, MrsP, denne dagen er visst ikke min lykkedag, for naa har skulderen begynt aa verke...strakk en muskel mens jeg sov (?)....

Nei, jeg tror jeg kommer meg ut herfra foer jeg forpester hele kvinneguiden med surmulingen min! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Sun Mei, Missbumblebee og Lythande! :vinke:

Har saa utrolig vondt i skulderen at jeg synes litt synd paa meg selv. Men jeg proever aa puste rolig og dypt. Blir ikke noe av pilates i dag, tar meg heller en tir ut i solskinnet.

Blir ikke noen ny bil med det foerste. Ja ja. T er ikke akkurat kjent for aa kjoere i splitter nye, fine biler...men men. Det er hans bil og hans valg. Neste gang vi kjoper bil skal vi ha en litt nyere og finere en, men ikke splitter ny.

Er LEI av jobben. Av selve jobben jeg gjoer, av kollegene, av arbeidstiden...men ikke loennen, da! ;) Sparer 6000 kroner i maaneden, og har betalt ned en del ekstra paa studielaanet i det siste, og det er deilig aa kunne gjoere det. Fant ut at jeg kunne risikere aa tjene halvparten av det jeg gjoer naa i en annen tilsvarende jobb i avis...saa jeg tror nok at jeg blir her en stund til. Skal sannsynligvis bytte team og rolle snart, haaper det gir litt mer inspirasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Heisann!

Godt LØNNA er bra da, ellers hadde det vært en helsvart jobb, Popelka! ;)

Nytt team og ny rolle gir sikkert en vitamininnsprøytning - samt det faktum at det jo snart er VÅR! :hoppe:

Ha en god dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kverula! :vinke: Sant det du sier om vaar! Skal bli 13 grader (pluss) til helgen, det blir deilig! :hoppe:

Det hjelper alltid med litt luft og solskinn! Gikk gjennom sentrum og tilbake i lunsjen, deilig aa strekke paa bena. Gikk innom BHS, men de hadde elendig utvalg i stoerrelsene! Bare str. 34, 36 og 42 og oppover - ingen i 38 eller 40, saa da fikk jeg ikke proevd noe. Proevde en i str. 40 i gaar, den gled nesten ned, men str. varierer jo litt fra merke til merke. Ja ja - back to the drawing board, som de sier.

Har nytt en decaf soya latte fra Starbucks, og en halv moerk sjokolade. :sjenert: Vel, noen ganger kan man unne seg litt ekstra, kan man ikke? Leste i gaar at man egentlig ikke burde rase ned i vekt naar man har pcos, saa da fikk jeg en god unnskyldning! :ler:

Naa har jeg soelt sjokolade paa den nye lyserosa cardiganen min. Jeg er verdens verste klumse naar det gjelder soeling. T er ikke saa verst han heller. Lurer paa om barna vaare arver soeleegenskapene. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Uff, bra spisestueteppet vaart er saa billig (og allerede tilsoelet) som det er!

----

Tror det er like greit denne dagen gaar i glemmeboken jeg. Proevde aa se paa Beat for Beat paa nettet i sted, men det stopper opp annethvert minutt, saa det maatte jeg gi opp. Snart kommer T hjem og vi skal ut og dytte bilen sammen med to snille naboer. Vi bor to minutter unna verkstedet, haaper vi klarer aa faa bilen saa langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Håper dere klarte å få bilen på verkstedet! Det er så utrolig kjedelig når det ikke fungerer. Og du, LYKKE TIL I DAG!!!!!!!! Jeg håper de bare finner positive ting, så du får begynne med clomid så fort som fy!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilen har startvansker, men gaar som en droem naar den foerst kommer i gang, viser det seg! :) Saa jeg haaper bare den starter ok i ettermiddag!

Dagen i gaar: :forvirret:

Hittil i dag: :tristbla::grine:

Har graatt paa telefonen til T pg.a en dum krangel ang. brorens internettside. Foeler meg skikkelig teit som graater foran kolleger, men det faar jeg bare blaase i. Saken er den at jeg fant ut at hilsenen min paa brorens fotoside var borte. Jeg spurte T og han sa at han hadde ringt broren og bedt ham ta den bort fordi kommentaren var "uprofesjonell"! :overrasket: Jeg hadde jo bare proevd aa vaere hyggelig! :sjenert: Jeg tok det ganske personlig og sendte en mail til T om det. T begynte aa ro, ro til fiskeskjaer og jeg merket jeg ble lei meg over aa ha en mann som tydeligvis er flau over meg. :sjenert: Saa ringte han opp for aa si unnskyld, men da ble jeg bare enda mer lei meg og begynte aa graate. Kunne ikke skjule det og naa lurer vel kollegene paa hva vi krangler om. Er litt bedre venner naa, men jeg er fortsatt saaret. Muligens er jeg premenstruell saa kanskje jeg er ekstra saarbar, men uansett ville jeg blitt lei meg. :tristbla:

Men resten av dagen skal ikke oedelegges - den skal bli slik: :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

:troest:

Jeg skjønner faktisk veldig godt at du ble lei deg for det der. Og du får ikke bry deg om hva kollegaene tenker - se sånn på det at du har gitt dem noe å lure på og har bidratt til at dagen deres blir litt mer spennende! ;)

HÅPER RESTEN AV DAGEN DIN BLIR SÅNN: :-D og :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen vennen da! Så dust start på dagen! En stoooor :klem: fra meg! Og resten av dagen skal nok bli :smilbla::smilorange: :-D :rosasmil: :danse::mrgreen::erter::Hehe::icon_lol: sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så kjedelig start på dagen! Håper dere finner ut av det, og ikke minst at undersøkelsen i dag går bra!

Har du prøvd å måle deg? Kan hende du ser noen resultater på den måten.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...