Holly Hobbie Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #681 Del Skrevet 20. mars 2006 Anbefaler forresten pilates - synes det er veldig bra styrketrening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mars 2006 #682 Del Skrevet 20. mars 2006 Ønsker deg en strålende dag, Popelka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 20. mars 2006 #683 Del Skrevet 20. mars 2006 Hva går egentlig Pilates ut på? Du trener pilates på et studio du? Jeg har tenkt på å kanskje fikse en sånn Pilatesvideo å bruke hjemme i stua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #684 Del Skrevet 20. mars 2006 Ønsker deg en strålende dag, Popelka! ← Tusen takk! Hva går egentlig Pilates ut på? Du trener pilates på et studio du? Jeg har tenkt på å kanskje fikse en sånn Pilatesvideo å bruke hjemme i stua. ← Pilates: http://www.pilatesmethodalliance.org/whatis.html Naar man trener pilates styrker man saerlig rygg- og magemuskler, enten paa matte/gulv eller paa apparater. De fleste trener paa matte/gulv, meg inkludert. Jeg vil anbefale et kurs for aa laere riktig puste/bevegelsesteknikk, men hvis du synes dvd'en forklarer det bra saa er det kanskje ikke noedvendig. Jeg har saalangt ikke noen vaskebrettmage, men det har nok litt med fettet som ligger paa magen...Men sterkere har jeg blitt! Strammet opp rumpemusklene og armene ogsaa, synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #685 Del Skrevet 20. mars 2006 Blaeh! Er saa kjipt med pcos-diagnosen! Ikke artig aa lese at man har hoeyere risiko for hjerteproblemer, diabetes og kreft! I tillegg til nedsatt fruktbarhet, som er ille nok i seg selv. Riktignok er sjansene for hjerteproblemer o.l. mindre hvis man holder vekten, men likevel...Og naar/hvis man blir gravid, saa har man stoerre sjanse for aa faa svangerskapsdiabetes, svangerskapsforgiftning og for tidlig foedsel! Og stoerre sjanse for SA... Jeg som elsker sjokolade - naa maa jeg holde meg unna sukker! Jeg har alltid vaert sunn og frisk, er nesten aldri forkjoelet, og saa "plutselig" har jeg en teit tilstand som man ikke kan kurere...noen mener man kan bli kvitt alle symptomene ved aa legge om livsstilen, og jeg proever saa godt jeg kan, men jeg orker ikke aa leve som en asket heller! I gaar, f.eks, da vi besokte venner til lunsj, spiste jeg litt is og marengs til dessert. Hadde foelt meg teit om jeg var eneste som ikke forsynte meg, og i tillegg var det utrolig fristende... Uff, maatte bare faa det ut. Jeg vet jeg kan takle livsstilaspektet, jeg er allerede opptatt av god ernaering og proever aa trene. Synes bare det er saa urettferdig at akkurat jeg fikk pcos.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 20. mars 2006 #686 Del Skrevet 20. mars 2006 Uff, så leit at du føler sånn.. Jeg kjenner det veldig godt igjen fra reaksjonen min i begynnelsen. Men vet du hva? Jeg tror du er ganske så flink i utgangspunktet jeg, så du trenger neppe å bekymre deg så mye som du gjør vennen. Jeg er sikker på at det kommer til å gå seg til nå som du får clomid, og god oppfølging. Det er urettferdig at noen av oss skal få sånne teite diagnoser, men det er desverre ikke noe vi får gjort hverken fra eller til med det. Alle de tilleggsplagene man kan få er det mange som slipper glatt unna, så vi får håpe at det gjelder både deg og meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. mars 2006 #687 Del Skrevet 20. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #688 Del Skrevet 20. mars 2006 Alle de tilleggsplagene man kan få er det mange som slipper glatt unna, så vi får håpe at det gjelder både deg og meg. ← JTusen takk for oppmuntringen, Missb! Jeg krysser alt jeg har for at det gjelder oss to! ← Takk, Pi@! Foeler meg forsaavidt mer avslappet mtp. pcos naa. Siden jeg har hatt dette lenge (sikkert siden 14-15 aarsalderen), saa kommer vel ikke masse ekstra symptomer plutselig bare fordi jeg har faatt diagnosen. Noen har jo tynt haar, f.eks, men det har heldigvis ikke jeg. Sannsynligheten er vel ikke saa stor for at jeg plutselig faar tynnere haar saann over natten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 20. mars 2006 #689 Del Skrevet 20. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 20. mars 2006 #690 Del Skrevet 20. mars 2006 Innom med en kvelds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #691 Del Skrevet 21. mars 2006 Mornings! I dag fikk jeg sove/slumre til kl. halv syv, kjempedeilig! T dro til London kl. halv seks, men jeg sovnet igjen da han hadde dratt. Kom bittelitt sent paa jobb, men men...Jeg som alltid er foerst paa jobb fikk meg litt av en overraskelse da jeg saa samtlige kolleger paa plass foer meg! Inkludert de to som pleier aa komme i 8-tiden! De tre driver og snakker sammen om ett eller annet akkurat naa, saa jeg foeler meg litt utenfor. Etter at han nyeste er kommet er det ogsaa mer sportssnakk...men men. Jeg klarer bare ikke aa engasjere meg i det, saa jeg holder meg utenfor. I dag er det sol her, saa jeg skal proeve aa gaa meg en tur i parken i lunsjen. Vet ikke om jeg orker yogalates i kveld. Det var litt vel hardcore... Kanskje jeg heller trener paa trampolinen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #692 Del Skrevet 21. mars 2006 T ringte nettopp og fortalte at tre politibiler hadde statt utenfor huset i dag morges og politimenn med hunder hadde gaatt inn for aa ta en innbruddstyv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 21. mars 2006 #693 Del Skrevet 21. mars 2006 Innbruddstyv? I deres lelighetskompleks? Det er ikke morsomt nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 21. mars 2006 #694 Del Skrevet 21. mars 2006 Innbruddstyver? Fysj! Hei foresten! Håper du har det bra der borte:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #695 Del Skrevet 21. mars 2006 Leya og Sun Mei! Ja, ekkelt med innbrudd! Etter alt som skjedde forrige sommer hadde vi haapet at det var det. Saa jeg haaper virkelig at dette var et engangstilfelle... Snakket nettopp med venninne S, som kommer paa besok om under to uker! Blir kjempekos aa se henne (og kjaeresten ogsaa, men jeg kjenner ham ikke saa veldig godt). Haaper bare ikke hun foeler seg forlegen naar hun kommer hit. Hun og kjaeresten sliter oekonomisk, mens det gjoer jo ikke akkurat jeg og T...Ikke at vi lever ekstravagante liv med luksusbiler og raadyre ferier, men vi gaar jo en del ut og er godt vant. Men vi tenkte aa bare gaa ut en gang, til en ganske billig, men koselig restaurant, saa det burde ikke bli noe problem. Uff, sikkert litt teit av meg aa i det hele tatt tenke saann! Har ringt sykehuset, og de kunne fremskynde UL med en uke! Saa naa skal jeg dit naa paa fredag. Deilig aa faa det unna slik at jeg da kan begynne paa clomid i neste syklus! Naa er det snart lunsj! Og solen skinner fortsatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 21. mars 2006 #696 Del Skrevet 21. mars 2006 Skummelt med innbruddstyver, håper det gikk bra da. Så bra at du fikk fremskyndt UL, da blir det litt fart i sakene håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 21. mars 2006 #697 Del Skrevet 21. mars 2006 Synes det er fint at man tenker på at andre kanskje ikke har like mye penger som seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #698 Del Skrevet 21. mars 2006 Synes det er fint at man tenker på at andre kanskje ikke har like mye penger som seg selv ← Hmm....ja...vil bare ikke at det skal bli noe tema. Hun er veldig aapen om det, at hun ikke har funnet seg droemmejobben ennaa og isteden jobber i en butikk, noe som ikke akkurat er saa veldig bra betalt i England. Det som er saa frustrerende aa se er at hun er velutdannet, smart og flink og at hun kunne helt sikkert hatt en kjempespennende og godt betalt jobb hvis hun bare hadde hatt litt mer selvtillit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 21. mars 2006 #699 Del Skrevet 21. mars 2006 Heia vennen! Så ekkelt med innbruddstyv, håper de fikk fatt i h*n! Økonomi er ikke gøy, særlig når man ikke har så mye å rutte med. Syns det er bra at du tar hensyn til det jeg, de ville sikkert ikke likt det spesielt godt om dere "tvang" dem til å bruke mer enn de har råd til. Så supert at de fikk fremskyndet den UL da! Blir godt å få sjekket det. Ha en strålende fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 21. mars 2006 #700 Del Skrevet 21. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå