Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #561 Del Skrevet 7. mars 2006 Ikke lett det der med jobb når man planlegger barn nei.. Jeg har lyst å skifte jobb, men nå som det snart er prøving tenker jeg at Jaja, grei jobb & ok folk, og snart annet å fokusere på. Går opp og ned i arb.livet, er aldri perfekt. Men det hjelper å skrive ned det negative & positive og se etterpå, hva er det viktigste for DEG. Du finner nok utav det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #562 Del Skrevet 8. mars 2006 til Epica og Saeria! I natt fikk jeg sove godt og jeg foeler meg ganske uthvilt i dag. Deilig! Vaaknet av duften av nybakt broed og spiste deilig frokost...med mandarinjuice til, som er utrolig godt! Sjefen kom bort med en blomstervase og satte den paa pulten min i dag - hyggelig! Til aere for Kvinnedagen. Er skikkelig graatt ute i dag. Skal moete T i lunsjen. Vi har funnet ut at vi har lyst paa en liten paristur i mai. Men det kan hende det krasjer med norgesbesok...faar besok av noen venner av mine foreldre en av helgene da. De andre helgene faar vi ogsaa besok...Blir en travel maaned! Men vi maa bruke opp noen gratisbilletter til Paris snart, saa vi faar legge hodene i bloet... Hadde vaert deilig med noen feriedager snart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 8. mars 2006 #563 Del Skrevet 8. mars 2006 Åååå... vårtur til Paris hørtes helt perfekt ut! Håper det lar seg ordne for dere! I følge legen min blir babyer laget i ferier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 8. mars 2006 #564 Del Skrevet 8. mars 2006 Så koselig gjort av sjefen din med blomster i dag da! Håper du får en kjempefin dag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #565 Del Skrevet 8. mars 2006 Missbumblebee og Poca! Tror en tur til Paris er akkurat det vi trenger! Vi drar nok paa for faa romantiske ferier. Saa mange av feriene vaare tilbringes med svigers eller mine foreldre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 8. mars 2006 #566 Del Skrevet 8. mars 2006 Så snilt av sjefen å komme med blomster på pulten! Håper dere får til en romantisk helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 8. mars 2006 #567 Del Skrevet 8. mars 2006 Tror en tur til Paris er akkurat det vi trenger! Vi drar nok paa for faa romantiske ferier. Saa mange av feriene vaare tilbringes med svigers eller mine foreldre... ← Det der tror jeg er et typisk problem når man bor langt borte fra familie. Man vil jo treffe dem også... I dag er det i alle fall lørdag, og det betyr at vi "bikker helg", som min kjære sier. Blir nok bra, det! Kjenner meg forresten godt igjen i det du skriver om kolleger. Har tidligere jobbet i et veldig mannsdominert miljø. Gjør forsåvidt ikke det nå, men føler likevel at jeg ikke har noe som helst til felles med de fleste kollegene. Kjedelig i lengden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 8. mars 2006 #568 Del Skrevet 8. mars 2006 Så koselig av sjefen din å komme med blomster. Synes det høres fornuftig ut å prøve å holde ut i jobben nå som dere prøver og du etterhvert skal gå gravid. Ikke akkurat tida for å sette igang med store omveltninger, nå har du uansett spennende ting å konsentrere deg om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #569 Del Skrevet 8. mars 2006 Takk for hilsener, Pi@ og Fjellrypa! Akkurat naa er jeg saa i tvi...tror jeg har gjort noe dumt! Saken er den at jeg gikk forbi et kinesisk medisin/akupunktur-senter i lunsjen og gikk inn for en gratis konsultasjon. En kinesisk medisin-mann kjente paa pulsen min og beskrev alle mine helseproblemer - trettheten, menstruasjonsforstyrrelsene, ryggsmertene osv. Han anbefalte akupunktur og en urtete. Jeg bestilte like godt 10(!) akupunkturtimer i en sleng (fikk rabatt naar man betalte for ti). Men saa kommer jeg til kontoret og sender T en mail om dette. Han mener jeg boer vaere veldig forsiktig med slikt - at folk har blitt forgiftet etc. Sendte noen linker, de handlet mest om slankepiller da, men likevel.... Dumme meg har jo allerede betalt, men naa er jeg skikkelig nervoes!! T paastaar han har hoert at akkurat dit jeg skal har et daarlig rykte, men han husker ikke hvor han har hoert det. Jeg har lett paa nettet etter informasjon men ikke noe negativt kommer opp. Internettsiden deres virker grei nok, staar at alle legene de har er kvalifiserte.... Hva burde jeg gjoere?? Tror ikke jeg kan faa pengene igjen. Tenkte aa gaa i kveld og stille dem noen spoersmaal, be om aa faa se papirene deres og slikt. Men jeg er skikkelig nervoes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 8. mars 2006 #570 Del Skrevet 8. mars 2006 Det er vel ingen som har blitt forgiftet av akupunktur? Jeg synes du skal prøve det. Det hjelper mange. Jeg har selv vært på akupunktur og skal tilbake om noen måneder for å få hjelp med diverse ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #571 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg ble bare saa forvirret naa! Er ikke bare akupunkturen jeg ble redd for, men jeg skulle nemlig faa en te bestaaende av diverse urter, og naa er jeg livende redd for aa bli forgiftet...Sjekket om praksisen er registrert noe sted, men det saa ikke slik ut...Men paa internettsiden deres sto det masse om hun som startet kjeden, og hun virket veldig serioes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 8. mars 2006 #572 Del Skrevet 8. mars 2006 Hva er det i den teen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #573 Del Skrevet 8. mars 2006 Det aner jeg jo ikke! En blanding av diverse urter. Kan jo spoerre hva hver enkelt urte bestaar av...men jeg er ikke noen ekspert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #574 Del Skrevet 8. mars 2006 Vet ikke om jeg toer aa dra naa....Det var over ett tusen kroner ut av vinduet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 8. mars 2006 #575 Del Skrevet 8. mars 2006 Uff, ikke noe gøy situasjon... Litt dilemma, ja. Har ikke noe tips til hva du skal gjøre. Men jeg skjønner du ønsker å prøve ting som kan hjelpe deg! Jeg har forresten blitt inspirert av deg. Du går og fikser problemene du har hos ulike terapauter, i stedet for å bare ha de. Jeg har antakelg gått og heist opp skuldrene på en måte i det siste, så jeg følte meg helt stiv øverst i ryggen. Så jeg var til et masasjebehandlingssted til ryggmassasje i går. Og det viste seg at jeg hadde ryggen full av muskelknuter fordi jeg går og spenner meg. Driver og søker jobb for tiden og all tankevirksomheten og usikkerheten har visst gjort at jeg har vært anspent, kom vi fram til sammen. Så nå skal jeg gå dit jevnlig for å få bukt på problemet. Kunne bli betennelse hvis jeg ikke gjorde noe med det. Så takk for inspirasjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #576 Del Skrevet 9. mars 2006 Bra at du fant ut at du ville proeve aa gjoere noe med det, Kakao! Muskelspenninger er vondt, og selv om jeg har det fra tid til annen foeler jeg at jeg holder det litt i sjakk ved aa gaa til fysioterapeut. Eneste dumme er at det koster penger! Jeg gikk til kineseren i gaar. Fikk akupunktur - saa at naalene var sterile engangsnaaler - og alt gikk greit. Hodepinen forsvant og nakken er mye bedre i dag! Fikk ogsaa med meg diverse urtetabletter (to forskjellige) og ca. fem poser med toerkede urter som skal kokes og drikkes. Men jeg vet ikke om jeg toer aa ta hverken tablettene eller urtekoket... Tok en tablett, men ble skikkelig nervoes etterpaa! Og saann skal det jo ikke vaere. Saa jeg venter litt og ser...Tror kanskje jeg skal spoerre spesialisten paa mandag om han tror det er trygt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 9. mars 2006 #577 Del Skrevet 9. mars 2006 Oj, litt vanskelig det der ja.. Men når du ble bedre av behandlingen han gav deg, så må de jo gjøre noe riktig ihvertfall... Kan skjønne at du blir litt nervøs for piller etc ja... Vet du hva du har fått? Håper du får en fin dag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 9. mars 2006 #578 Del Skrevet 9. mars 2006 Behandlingen er nok god skjønner du, og om du spør ham om det er trygt så vil han jo selvfølgelig svare ja. Vet du om dette er urter som er forenelig med ønsket om å bli gravid feks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 9. mars 2006 #579 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg har brukt ulike former for akupunktur og hatt god effekt av det, og så lenge de brukte sterile nåler så kan jeg ikke skjønne at det skal være noe farlig. Skjønner at du er bekymra for urtene, men har de virkelig forgifta folk før??? . Eller er det andre akupunktører som mannen din har hørt om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 9. mars 2006 #580 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) hei Popelka! Forstår at du er nervös for å ta slike piller du ikke vet hva inneholder! Men, du skal bare tenke på at det er ingen der som er ute etter å forgifte deg Helt sikkert har de bare gode intensjoner! De er nok selv redde for sitt eget rykte men for å roe deg ned, kan du jo - som du selv foreslår - selv ta kontakt med din spesialist og si det som det er. Håper du får en god dag i dag Endret 9. mars 2006 av ¤Humlen¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå