Saeria Skrevet 24. februar 2006 #461 Del Skrevet 24. februar 2006 Ikke dum avgjørelse det, Popelka. Når du snakker om ostepaier. Har du oppskrift og fremgangsmåte. Det hørtes nemlig så godt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #462 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg svarer, jeg: Det er anbefalt å bruke et termometer med to desimaler. Jeg brukte et med kun ett, og det gikk også greit. Anbefaler i hvert fall å tempe vaginalt, selv om det kanskje høres ekkelt ut. ← Tusen takk for tipset, Peony. Naa har jeg kjopt det eneste termometeret de hadde paa Boots, skal sjekke hvor mange desimaler det har. Snakket med fastlegen min i sted, for aa gi beskjed om at vi vil sette oss paa ventelisten. Men legen mente at vi burde dra til privatsykehuset saa snart vi kunne for aa finne ut mer. Med mine sykluser var det visst svaert daarlige sjanser, trodde han. Men han kunne jo ikke vaere sikker, siden vi bare har tatt blodproever i to sykluser...Saa naa proever jeg aa overtale T....oensk meg lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #463 Del Skrevet 24. februar 2006 Når du snakker om ostepaier. Har du oppskrift og fremgangsmåte. Det hørtes nemlig så godt ut. ← Jeg har en kjempegod oppskrift, skal finne den frem og skrive den her i kveld eller i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #464 Del Skrevet 24. februar 2006 Uff, var litt ekkelt aa faa beskjeden til legen i sted. Jeg hadde trodd han kom til aa reagere positivt, at han kom til aa si at vi har store sjanser for aa bli gravid paa egenhaand, at vi burde proeve lenger foer vi undersoekte mer....Men nei. Han mente at dersom vi ville ha barn "naa," altsaa saa snart som mulig, og ikke om flere aar, saa burde vi "ta tyren ved hornene" og finne ut mer. Haaper T ser poenget hans. For det maa jeg innroemme jeg gjoer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. februar 2006 #465 Del Skrevet 24. februar 2006 Så kjedelig beskjed, men det er nok det beste å høre på legen. Tror nok T og skjønner dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 24. februar 2006 #466 Del Skrevet 24. februar 2006 Hei vennen! Så synd at legen din ikke var optimist i forhold til å vente med videre utredning da.. Får håpe du får med deg T på å ta timen likevel. Jeg er jo et godt eksempel på at det går an på naturmåten selv om man ikke egentlig skal kunne få EL. Jeg er ganske sikker på at jeg fikk god hjelp av fotsoneterapeuten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 24. februar 2006 #467 Del Skrevet 24. februar 2006 Hei! Hmm, kjedelig situasjon da! T vil nok forstå, fortell at du selv hadde trodd dere ville fått beskjed om å prøve på egenhånd først, men at legen mente dere måtte få utredning/pergo nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #468 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) hei Bertine, takk for besok! Da er ny time booket. T var enig med meg. Men naa faar vi ikke kommet foer mandag 13. mars. Ja ja. Endret 24. februar 2006 av Popelka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 24. februar 2006 #469 Del Skrevet 24. februar 2006 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 24. februar 2006 #470 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg fant i en link om temperaturmåling, men så ser jeg at dere skal få ny time til legen. Synd at den blir litt senere, da. Bra dere er enige om avgjørelsen. Riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. februar 2006 #471 Del Skrevet 24. februar 2006 Så godt at dere er enige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 24. februar 2006 #472 Del Skrevet 24. februar 2006 Så godt at dere er kommet fram til en enighet. Håper sykehuset kommer med gode nyheter til dere iallefall. Høres ut som fine planer for helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #473 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Tusen takk for link, Kakao! God helg til alle som har vaert innom! ----- Er nettopp tilbake fra besok hos Becky. En kjempesoet nabojente med to knusbedaarende Cavalier King Charles-spanieler. Den ene laa pal paa fanget mitt gjennom hele besoket....Jeg vil ogsaa ha en saann! T er i perlehumoer, driver og snakker med moren sin paa telefonen. Foeler meg ganske klar for sengen naa.... Natta! Endret 24. februar 2006 av Popelka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. februar 2006 #474 Del Skrevet 24. februar 2006 Natti, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 25. februar 2006 #475 Del Skrevet 25. februar 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 25. februar 2006 #476 Del Skrevet 25. februar 2006 Så kjedelig at legen ikke ville vente til dere har prøvd litt lenger på egenhånd da, han hørtes jo ikke så veldig positiv ut. Men det kan jo helt sikkert hende dere klarer det for det, synes det er litt trist at han dømte det nedom og hjem så fort. Men jeg håper så inderlig at du blir gravid snart, krysser alt jeg har, vennen!! Riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøengel Skrevet 25. februar 2006 #477 Del Skrevet 25. februar 2006 Ikke så veldig lenge til dere har time alikevel da.........måtte tiden frem mot det gå veldig fort! Godt at dere er så enige......... Er så spent på IKM denne gangen..........er nemlig ikke premenstruell Ha en deilig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #478 Del Skrevet 26. februar 2006 Snoeengel: Det er jo kjempespennende!! Husk at du har full rapporteringsplikt! April: Paa en maate er jeg glad for at legen er aerlig, selv om han som allmennlege ikke har fasiten. Haaper at spesialisten kan gi oss flere svar! God helg til deg ogsaa! Mrs Potter: Saeria: Jeg fant ikke ostepaioppskriften, saa det ble Tines ostehorn isteden. Men de var gode! ! Her i heimen er vi passe trette i dag. Vi inviterte jo til "pre dinner drinks" klokken seks i gaar, men jammen tror jeg ikke alle hadde spist middag, for gjestene dro ikke foer i tolvtiden! Men det betyr jo at de trivdes, hvertfall! Koselig aa se naboene og vaere litt sosial. Naa driver T og henger opp persiennene paa rommet, mens jeg skal lage fastelavnsboller. Saa blir det litt maling av vegger og Desperate Housewives. I kveld er det norsk gudstjeneste. Oensker alle som er innom en riktig god fastelavnssoendag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. februar 2006 #479 Del Skrevet 26. februar 2006 Oi! De har nok kost seg, ja. :-D Skal si dere har masse på tapetet. Jeg har ikke halvparten en gang. Men har lagd amerikanske pannekaker i dag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 26. februar 2006 #480 Del Skrevet 26. februar 2006 Heia. Høres ut som dere har hatt en fin helg. Koselig å være litt sosial også... Det må jeg prøve på igjen snart, har jo nesten gått i hi jeg... Vel, håper uken som kommer blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå