Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker

Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Sånn utsikt vil jeg og ha *sukk*

Tusen takk! Vi kjoepte leiligheten pg.a utsikten, vi liker aa ha sjoen/fjorden utenfor vinduet. Har en liten strand ogsaa, men det er bare varmt nok til aa bade i august, som oftest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaaa.....bilder, bilder, bilder :hoppe:

Du er naa soet, da! Jeg legger ut noen senere i dag, tror jeg, naa MAA jeg hoppe i dusjen, foeler jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk flott utsikt! Ser ut av vinduene her og det eneste jeg ser er gråvær og snø.... Og litt mere snø.. Jeg vil ha SOL!! Eller hvertfall litt blå himmel.. *drømme* Håper lørdagen din blir fin!

:hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt: :hjerter_rundt:

Sprer litt babystøv jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, takk for at dere stikker innom og holder liv i dagboken min! Flere bilder kommer etterhvert, men her gaar det slag i slag med husarbeid i dag, saa jeg faar komme meg tilbake til...hva var det jeg drev med naa...jo, ostekaken!

Har stoevsuget, vasket klaer, toerket stoev, hengt opp toey, laget kyllinglunsj og ryddet i dag. I gaar vasket jeg 3 bad...Begynner aa bli litt lei av husarbeid naa! :ler:

T maler soverommet, og det blir saa fint! Flink er han!

Jeg har dessverre ekstrem pms for tiden, saa T har faatt seg noen ufortjente skylleboetter...Haaper den kjipe mensen kommer snart! :sur:

Ha en fin soendag alle sammen!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 bad? *drømme*

Regner med at du har et rimelig stort areal å holde orden på da.

Sånn rengjøringsmessig holder det lenge med 1 liiiiite bad å holde styr på :ler:

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig utsikt! :)

Jammen er du flink til husarbeid! Smitt meg gjerne med litt av det, takk! :ler:

Jeg og var fæl på PMSen denne gangen, men sålenge jeg har det som unnskyldning så tar ikke mannen seg nær av det.

Ønsker deg ei fin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 bad? *drømme*

Regner med at du har et rimelig stort areal å holde orden på da.

Sånn rengjøringsmessig holder det lenge med 1 liiiiite bad å holde styr på :ler:

Droemme?? Ja, skumle droemmer om tre skitne doer... :ler:

Haaper mensen kommer snart, ja. Men det er ikke lett aa vite. Da jeg hadde 60 dager lang syklus for en tid tilbake hadde jeg pms i minst tre uker. Det var kjipt, ja...

Tusen takk for hilsener, jenter!

Naa er det bare litt pilates som gjenstaar, saa blir det Fedons ostekake og Poirot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia! Kan jeg få et lite kakestykke?? Det hørtes så veldig godt ut!!

PMS er noe drit ja... :frustrert: Godt jeg slipper det noen mnd fremover. Eller, jeg får vel mer enn nok av hormonelle svingninger etterhvert men...

Så flink du har vært med husarbeide og alt da!! Stolt av deg. Jeg skulle helt klart ha gjort noe her i løpet av helgen, men det har holdt med å sove... Håper du har en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings!

T og jeg var enige om at helgen var en av de verste paa lang tid. Begge var i daarlig humoer (kan menn smittes med pms?! :ler: ) og vi hadde minst to krangler. Resten av tiden drev vi med hvert vaart, han malte og jeg gjorde alt som maatte gjoeres ellers. Han ble halvferdig med soverommet, og han har hvertfall gjort en god jobb! Vi liker blaafargen kjempegodt: http://www.dulux.co.uk/webapp/wcs/stores/s...lourNumber=3678 (manhattan view, den oeverste fargen).

I dag har jeg glemt treningsklaerne til pilatesen...dagens foerste tabbe. Men men.

Haaper denne uken blir litt bedre enn forrige. Har hvertfall sykehusbesoeket aa se frem til...har blandede foelelser, men det maa jo gjoeres. Gruer meg, men haaper legen er optimistisk og at mine manglende el er det eneste som er i veien...

Vi skal sannsynligvis treffe denne spesialisten: http://www.bupahospitals.co.uk/asp/searche...2757&og_id=2658 Han er sikkert flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit at ikke helgen har vært optimal. Det er vel opplest og vedtatt at PMS er noe dritt :sur: Håper uka blir bedre og at det er bare gode nyheter forbundet med sykehusbesøket.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei på deg!

Den verste helga på lenge... :kose: Men jammen har dere fått utretta mye!

Fargen på soverommet ser kjempefin ut - minner litt om vår på prøven der, men vår er nok en annen valør.

Ellers er jeg kjempeglad for at dere fikk så rask henvisning til sykehusbesøk. :tommelsmil: Skjønner jo at det er litt skummelt også, men det går helt sikkert bra! Og det blir jo veldig, veldig godt for dere å bli sjekka skikkelig opp! :hoppe:

Spent på deres vegne og ønsker dere lykke til!

Ha en god dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Ja, naa er jeg spent. Har ikke gjort noenting paa jobb i dag, sjefen er syk og det skjer fint lite. Saa det blir til at jeg tenker paa legetimen og ikke mye annet. Tror kanskje dette stresser meg og T mer enn vi innroemmer. T er i skiftende humoer, jeg er litt smaadeppa, og vi foeler vel at det er urettferdig at jeg ikke har el. Har snakket litt med mamma om det, men jeg er litt mer lukket av meg naar det gjelder personlige ting, saa det ble ikke lange samtalen...Synes det er flaut/ubehagelig aa snakke om at vi i det hele tatt er proevere...

T takler det nok litt bedre, han involverer moren sin i alt slikt og hun er fullt oppdatert. Det gjoer ikke meg noe, det er liksom litt lettere aa snakke med henne om saant enn med mamma, av en eller annen grunn...Mamma og jeg har et supert forhold, altsaa, men vi har det bedre naar vi kan snakke ansikt til ansikt over en lengre periode, enn paa telefonen.

Gruer meg til aa maatte be om fri IGJEN for aa dra til legen. Konsultasjonen med fruktbarhetseksperten kommer sikkert til aa ta minst to timer til sammen, saa jeg maa vel paa en eller annen maate si hvorfor jeg maa ha fri?? Vil for all del ikke si hva det gjelder, men vil ikke at kollegene skal fatte mistanker om alt fra ekteskapsproblemer til sykdom osv....Ikke lett. Tips mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Heia vennen. Så leit at helgen har vært kjip da. Jeg tror helt klart at mennfolk kan bli PMS-smitta... Hvertfall blir min det!

Håper dagen i dag blir fin. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...