Martha Stewart Skrevet 17. februar 2006 #341 Del Skrevet 17. februar 2006 Håper det gikk bra hos legen! Ha en riktig koselig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. februar 2006 #342 Del Skrevet 17. februar 2006 Håper det gikk fint hos legen. Kose deg i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isowen Skrevet 17. februar 2006 #343 Del Skrevet 17. februar 2006 Ja, hvordan gikk det hos legen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 17. februar 2006 #344 Del Skrevet 17. februar 2006 Håper det har gått bra hos legen i dag! Ha en hyggelig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 17. februar 2006 #345 Del Skrevet 17. februar 2006 Ja, for å snakke om oppussing med mannen, så har jeg lært meg å bare være stille til stede når vi skal pusse opp ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #346 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg Har Gode nyheter!! *trommevirvel* Legen henviste oss til spesialist som vi skal til i neste uke (privat, via det offentlige tar det opp til seks mnd nemlig) og det eneste som skal til er sannsynligvis litt pergo!! Skal dit med mannen og hans svoemmere vil bli undersoekt, mens jeg maa gjennom en GU og en scan. Uansett mente han at vi med tid og stunder meget mulig kan bli gravid paa egenhaand, men han skjoente godt at vi ikke har lyst til aa vente lenger enn vi maa! Naa er jeg i veldig godt humoer! Gleder meg til aa spise ute med mannen og venneparet varart i kveld. Tusen takk for hilsener, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 17. februar 2006 #347 Del Skrevet 17. februar 2006 Herlige nyheter! Ønsker deg ei flotters helg, Popelka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. februar 2006 #348 Del Skrevet 17. februar 2006 Hurra! For noen fantastiske nyheter! Nå ble jeg virkelig glad på deres vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #349 Del Skrevet 17. februar 2006 Tusen takk MissS, samme til deg! Sjekket nettopp om jobben dekker det vi maa betale siden det er privat, men helseforsikringen dekker dessverre ikke barnloeshet. Men det dreier seg ikke om saa mye da, ca. 1500 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #350 Del Skrevet 17. februar 2006 Hurra! For noen fantastiske nyheter! Nå ble jeg virkelig glad på deres vegne! ← Tusen takk, Saeriaen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 17. februar 2006 #351 Del Skrevet 17. februar 2006 Fantastiske nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. februar 2006 #352 Del Skrevet 17. februar 2006 Det er flotte nyheter! Da venter jeg bare på at spådommen min går i oppfyllelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #353 Del Skrevet 17. februar 2006 Tusen takk, Impia og Arkana! Arkana: hva var spaadommen din igjen?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 17. februar 2006 #354 Del Skrevet 17. februar 2006 ÅÅÅÅH! Så flotte nyheter!! Nå ble jeg så gla!! Dette blir spennende gitt! Skal hoppe rundt her inne og spre så mye babystøv jeg bare klarer fremover jeg, så kommer det nok en liten spire til dere snart! Ha en strålende fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. februar 2006 #355 Del Skrevet 17. februar 2006 Så herlige nyheter Nå skal du se at det kommer en liten spire i løpet av året Tipper helga blir skikkelig god nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 17. februar 2006 #356 Del Skrevet 17. februar 2006 Herlig!!! Dette blir spennende framover! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #357 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Tusen takk alle sammen, babystoev mottas med takk!! Har sovet leeenge i dag, og det var deilig. Deretter typisk loerdagsfrokost, laget av T, med egg og bacon. Middagen i gaar var vellykket, kjempekoselig aa se igjen I og C. Jeg foelte jeg var i kjempeform, T var litt trett, men alt i alt en koselig kveld. T syntes den kort-korte knytejakken min var litt rar, men jeg synes selvsagt den er kul! Tror han liker den litt mer i dag....Den er i samme moenster/farger som denne, bare kortere og altsaa knytejakke (knytes sammen foran) : http://www.polo.com/product/index.jsp?prod...rentPage=family Ellers vaaknet jeg i veldig godt humoer i dag. Selv om det foeles rart aa oppsoeke en saakalt fertilitetsklinikk etter aa ha proevd i kun 1 pp, saa orket vi ikke stille oss i en seksmaaneders koe for aa faa en gratis konsultasjon gjennom det offentlige. Jeg er glad for at legen ikke sa at vi burde proeve et aars tid til foer han ville sende oss videre. Synes litt synd paa T, som maa teste svoemmerne, men selv om det er flaut for ham, saa syntes han mer synd paa meg da jeg fortalte ham hva jeg maa gjennom... I dag er det nydelig vaer her, og utsikten ser (omtrent) slik ut i dag (bildet er tatt i fjor paa denne tiden av aaret): Endret 18. februar 2006 av Popelka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. februar 2006 #358 Del Skrevet 18. februar 2006 Sånn utsikt vil jeg og ha *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #359 Del Skrevet 18. februar 2006 Goey aa legge inn bilder - kanskje jeg skal legge ut noen flere? Hmm....tenke tenke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. februar 2006 #360 Del Skrevet 18. februar 2006 Jaaaa.....bilder, bilder, bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå