Saeria Skrevet 14. februar 2006 #301 Del Skrevet 14. februar 2006 Så dumt at det ser litt dårlig ut med EL, men jeg er sikker på at du og T klarer å få det til uansett. Håper dere har en fin Valetines Day. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #302 Del Skrevet 15. februar 2006 til Pi@ og Saeria! Jeg vaaknet i dag morges i femtiden av vonde, krampeaktige smerter i livmoren. Trodde mensen var paa vei, men nei. Er i daarlig humoer i dag. Har vondt i hodet, ryggen (what's new...) og er trett som en sekk. I tillegg fikk jeg besjed om at jeg skal paa en pressekonferanse akkurat naar pilatestreningen er i morgen...og fysioterapeuten min sa det er kjempeviktig at jeg trener.... Det er bare to ganger i uken og jeg sa at jeg skal virkelig prioritere pilates fremfor noe annet fremover slik at magemusklene kan bli trent opp. Saa da skal jeg avgaarde for aa intervjue rugbyspillere (!) i morgen. Vet INGENTING om den sporten saa det var jo ideelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 15. februar 2006 #303 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Så kjedelig med vondter og alt da. Ikke gøy når humøret er langt nede... Håper dagen din blir betraktelig mye bedre snart! Endret 15. februar 2006 av Missbumblebee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #304 Del Skrevet 15. februar 2006 til deg ogsaa! Egentlig burde jeg ikke klage. Stakkars sjefen broet helt sammen her naa nettopp og gikk ut. En kollega gikk etter for aa troeste ham. Synes virkelig synd paa ham naa. Har sendt en mail til ham for aa stoette ham. Ikke lett for ham, dette...Det er saa rart hvordan et tilsynelatende lykkelig par, med to kjempesoete barn, plutselig snakker om aa gaa fra hverandre etter 10 aar.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #305 Del Skrevet 15. februar 2006 Kan ikke huske aa ha vaert saa trett foer, jeg! Proevde aa sove paa gulvet inne paa handikaptoalettet i sted, men det var for ukomfortabelt til aa faa sove... Sjefen lurte paa om han kunne ta imot tilbudet om aa faa laane gjesterommet vaart et par dager om noen uker. Jeg sa at det selvsagt var helt greit. Stakkars fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. februar 2006 #306 Del Skrevet 15. februar 2006 Uffda, ingen hyggelig situasjon for sjefen din om dagen...snilt av deg å tilby gjesterommet deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 15. februar 2006 #307 Del Skrevet 15. februar 2006 Stakkars sjefen din. Han kan nok ikke ha det lett. Men det er godt å ha gode venner da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. februar 2006 #308 Del Skrevet 15. februar 2006 Stakkar sjefen din. Godt han har så gode venner og medarbeidere som deg...og T. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. februar 2006 #309 Del Skrevet 15. februar 2006 Vi får vente på mensen sammen, Popelka. Vi har visst begge snåle sykluser denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 15. februar 2006 #310 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Huffda, har du også hatt en drittdag i dag?!? Synes det er mange som har klaget over det i dagbøkene sine i dag jeg, vi får håpe at vi får det bedre i morgen alle sammen! Endret 15. februar 2006 av Grooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isowen Skrevet 15. februar 2006 #311 Del Skrevet 15. februar 2006 Det er saa rart hvordan et tilsynelatende lykkelig par, med to kjempesoete barn, plutselig snakker om aa gaa fra hverandre etter 10 aar.... ← Sånt som skjer, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 16. februar 2006 #312 Del Skrevet 16. februar 2006 Hei vennen. Så godt for sjefen din at det finnes folk som deg! Håper dagen i dag er bedre enn gårsdagens. Men du, prøve å sove på handicaptoalett? Det kan umulig være spesielt deilig, du må jo ha vært fullstendig utslitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #313 Del Skrevet 16. februar 2006 Men du, prøve å sove på handicaptoalett? Det kan umulig være spesielt deilig, du må jo ha vært fullstendig utslitt.. ← Nei, det var det jeg fant ut! Sjefen ja...Droemte om det i natt. Det er saa uvirkelig. De har liksom vaert et forbilde for T og meg....Men jeg har visst at hun har vaert deprimert. Synd det har gaatt saa langt... Fikk ikke sove saa godt i natt heller. Vaaknet av at jeg foelte meg kvalm. Drakk litt melk og grapefruktjuice, det hjalp litt. Tok en billigtest i dag tidlig, men den var negativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2006 #314 Del Skrevet 16. februar 2006 for negativ test...men mensen har ikke kommet enda? :klø: Forestiller meg at det må være uhyre slitsomt å vente, gruble, lure, bli skuffa, få nytt håp, gruble osv...ikke rart du blir sliten, Popelka! Og det med sjefen din også da, du har mye å tenke på for tida! Håper du får muligheten til å hvile deg litt i dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #315 Del Skrevet 16. februar 2006 til Kverula. Glemte aa si hei til Isowen, Grooo, Monja, Saeria og Arkana - takk for koselige hilsener alle sammen! I kveld er planen total avslapning, med Frustrerte Fruer som jeg tok opp i gaar kveld. T skal paa Murder Mystery-kveld med jobben, han skal kle seg ut som en kvinnelig(!) portoer etter instruks fra den nye avdelingen han skal jobbe paa. I gaar koste vi oss skikkelig med champagne, jordbaer og iskrem...en dags forsinket Valentinsfeiring! Hadde en artig samtale med mamma i gaar: Jeg: "Det er jo litt kjedelig med manglende el..." Hun: "Ja men saa lenge du ikke proever aa bli gravid saa er det vel ikke saa farlig..." Jeg: "Hvem sier at vi ikke proever?" Hun: "I fjor sa du jo at dere ville vente et par aar?" "Jeg: "Det gaar an aa forandre mening, da!" Hun: "Ja, det gjoer det!" Hun hoertes veldig glad ut, det er jo koselig at hun blir glad for et barnebarn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 16. februar 2006 #316 Del Skrevet 16. februar 2006 Koselig når vordende bestemødre sier sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. februar 2006 #317 Del Skrevet 16. februar 2006 Så koselig at mammaen din ble glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2006 #318 Del Skrevet 16. februar 2006 Det var nok en svært gledelig nyhet for mamma'n din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 16. februar 2006 Forfatter #319 Del Skrevet 16. februar 2006 til Impia, Kverula og Saeria Naa koser jeg meg med en kopp varm sjokolademelk. Har akkurat sett Frustrerte Fruer og foeler mest for aa legge meg, men det er jo litt tidlig. T er ute med jobben, saa da har jeg huset for meg selv. Skal se litt paa tv og deretter ta med meg noen boeker og blader til sengs. Jeg foeler meg plutselig litt motloes mht. babymuligheter. Plutselig foeles det saa fjernt at vi noen gang skal lykkes. Tenk om ikke pergo virker? Finnes jo flere ting aa proeve, men heller ikke da er man garantert noenting. T sa igjen i dag at han ikke vil adoptere, for det ville ikke foeles som hans barn, sa han. Jeg vet han tar feil, men siden vi forhaapentligvis "slipper" aa vurdere adopsjon saa vil jeg ikke tvinge frem en diskusjon paa det. Jeg gleder meg til aa faa snakke med legen i morgen, jeg haaper han kan gi meg opploeftende nyheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 16. februar 2006 #320 Del Skrevet 16. februar 2006 Så leit at du føler det sånn, Popelka, men jeg forstår jo godt at det tar på å ikke lykkes når man ønsker seg barn så mye. Hva med prøverør eller noe sånt da? Kos deg med blader og bøker i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå