Pi@ Skrevet 9. februar 2006 #241 Del Skrevet 9. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. februar 2006 #242 Del Skrevet 9. februar 2006 Ville bare innom for å gi deg en kjempestor fordi du er så god å ha...og takk for at du sparte oss for den selvopptatte iren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #243 Del Skrevet 9. februar 2006 Saeria: Det var veldig koselig sagt av deg! Naa ble jeg ekstra glad! Pi@: Haaper legetimen i morgen gaar saann som den skal! Bertine: Ja, han sitter allerede paa flyet naa! Rognebaer: Se ovenfor! ---- Da er fotsoneterapitimen over. En kjempekoselig, ung dame (kanskje 30 aar?) kom hjem til meg med utstyret sitt, inkludert en spesiell stol som man lener seg godt tilbake i slik at man nesten ligger. Hun snakket masse innimellom og var kjempekoselig. Stilte masse spoersmaal og vi snakket om alt mulig. Hun fant ut at jeg er grunnleggende veldig sunn, bortsett fra at det er en ubalanse i milten. Milten styrer visst menstruasjonen og hormoner, saa det stemmer nok. Hadde ogsaa et energifelt som var i ubalanse. Gjennom behandlingen hadde jeg masse rare fornemmelser - bl.a. loeste hun opp muskler i skulderen og nakken ved aa trykke paa noen punkter ved stortaaen! Hun kommer tilbake om to uker og da skal hun jobbe videre med hormonene og ogsaa muskelspenningene. Har faatt beskjed om aa drikke masse vann, og det gjoer jeg! Skal fortsette med dette annenhver uke i en stund, saa faar vi se om det skjer noe. Hun mente at jeg var veldig "in tune" med kroppen min og responderte veldig bra paa det hun gjorde, saa jeg har gode forhaapninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 #244 Del Skrevet 9. februar 2006 Du store - kan man lese så mye om helsa di ut fra å se på labbene altså Kanskje jeg burde prøvd noe sånt? Men det er sikkert ikke håp for meg Håper hun dama får sving på hormonene dine da. Blir spennende å se hvordan dette går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #245 Del Skrevet 9. februar 2006 Neimen Monja, da - klart det er haap for deg!! Ja, rart at hun fant ut alt dette ved aa trykke paa foettene mine. Hun visste at jeg hadde uregelmessige menstruasjoner, men ikke at jeg har ryggproblemer. Kom liksom ikke saa langt foer hun satte i gang. Men jamenmeg sa hun ikke nettopp hvilke muskler det gjoer vondt i! Hun var egentlig veldig billig ogsaa, 20 pund (under 300 kroner) for 1,5 time. Neste gang er det bare en time, da. Du burde ta en proevetime, hvertfall hvis du har noen plager (hvis man er 110% frisk er det jo ikke noe saerlig vits). Jeg sliter jo med pms-plager, og det er visst bra mot dette. Og mangel paa overskudd og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 #246 Del Skrevet 9. februar 2006 Det høres jo skikkelig spennende ut dette. Kanskje jeg burde sjekke om det finnes noe sånt her omkring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. februar 2006 #247 Del Skrevet 9. februar 2006 Den fotsoneterapien hørtes jaggu ikke dum ut. Her i heimen vurderer vi å få min bedre halvdel til utredning for snorkingen. Kanskje blir det snorkeoperasjon. Sånn som det er nå kan vi ikke ligge i samme seng en gang hvis jeg skal opp tidlig, for jeg får ikke sove. Ender opp med at en av oss må på sofaen i løpet av natta, og sånn kan vi ikke ha det har vi funnet ut... Men nok pjatt om meg da... Hyggelig å høre at jeg gjorde deg glad. Håper jeg får treffe deg en gang. Det hadde vært så kos. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 9. februar 2006 #248 Del Skrevet 9. februar 2006 Så spennende med fotsoneteraputen. Håper på at det fungerer, det er i allefall verdt forsøket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 10. februar 2006 #249 Del Skrevet 10. februar 2006 Kjempespennende med fotsoneterapi, prøvd det selv og er veldig imponert! Snaaart helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #250 Del Skrevet 10. februar 2006 MissS: Hva gikk du til fotsoneterapi for og hva var effekten? Hvor mange ganger ca. var du foer du merket noen effekt? Pi@: takk, ja det er absolutt verdt det synes jeg! Saeria: Lykke til med aa faa bukt paa snorkeproblemet til samboeren din. Det hoeres jo kjedelig ut...vet ikke om soneterapi er aa anbefale for det, tror kanskje vanlig medisin er mer effektivt... Hadde vaert kjempekos aa treffes ja! Men naa skal vi dessverre ikke til Bergen med det foerste likevel...men en dag skal vi helt sikkert, og da maa vi avtale aa moetes! Monja: Ja, jeg har saalangt positiv erfaring fra det, saa jeg anbefaler det veldig! Men det gjenstaar jo aa se om hormonene bedrer seg... ---- I dag har jeg en bitteliten flis i pekefingeren, akkurat paa fingertuppen ved neglen, saa det er vanskelig aa faa den ut. Kjennes betent ut allerede...grr.... Har aldri vaert saa trett som da jeg vaaknet i dag morges. Kanskje en bi-effekt av fotsoneterapien? Maa huske aa drikke masse vann i dag! I dag skal jeg til fysioen, og i kveld skal jeg slappe av. I helgen begynner vi paa oppussingsprosjektet... Ellers haaper jeg aa faa trimmet litt, kanskje en sykkeltur hvis vaeret holder seg? Venter mensen hvert oeyeblikk, den har det med aa komme paa en loerdag, saa jeg regner med den kommer i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 10. februar 2006 #251 Del Skrevet 10. februar 2006 Gubben min er litt sånn "homemade" fotsonetereapeut og han trykker ofte på mine stortåer og det hjelper veldig på nakken. I tillegg trykker han ned gjennom fotbladet på undersiden - det hjelper mot ryggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #252 Del Skrevet 10. februar 2006 Innsiden av stortaerne var veldig effektivt paa meg - det fremkalte tilmed litt hodepine (men i mildere form enn det jeg pleier aa faa naar nakken er stiv), for saa aa foeles avslappende. Heldig du som har fotsoneterapeut hjemme - maa si du gjorde et godt ektemannvalg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 10. februar 2006 #253 Del Skrevet 10. februar 2006 Ja, jeg gjorde det godt der Så pen du er, Popelka Og du er veldig lik bestevenninnen min faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #254 Del Skrevet 10. februar 2006 Takk! (men du kan jo ikke si noe annet etter det jeg sa om deg! :tunge: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 10. februar 2006 #255 Del Skrevet 10. februar 2006 Hei igjen Popelka! Spennende med fotsoneterapi. Det vil jeg pröve! Har vel ikke spesiellt med plager, bortsett fra pms som er ganske slitsom. Men kanskje dette kan hjelpe meg også? Jeg er litt sånn redd for at noen (kanskje fotsoneterapeuten?) skal oppdage at jeg egentlig er kjempe syk .. Så.. Jeg er litt hypokondrisk vet jeg. Interessant at hun kunne vite ting om deg angående energifelt osv bare ved å trykke litt. Jaja, du får ha en herlig formiddag - og kose deg med ett eventuellt bra vär! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #256 Del Skrevet 10. februar 2006 Hei Humlen, koselig aa "se" deg igjen! Neida, det er ikke skummelt - hvis du ikke er daarlig fra foer blir du nok ikke verre av fotsoneterapi - jeg fikk hvertfall ingen alvorlig diagnose! PMS er en av de tingene jeg sliter med. Har ekstrem tretthet som et av symptomene, og det er irriterende aa gaa rundt i noenganger ukesvis uten aa foele seg i form. Fot-damen mente jeg kan ha god effekt av behandinger hos henne for dette. Saa faar vi se - ingen har funnet ut av hvorfor jeg er saa trett foer, saa det er spennende om hun kan hjelpe kroppen til aa bli mer opplagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 10. februar 2006 #257 Del Skrevet 10. februar 2006 Takk! (men du kan jo ikke si noe annet etter det jeg sa om deg! :tunge: ) ← Nei, det er ikke sant - jeg sier det jeg mener jeg så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. februar 2006 #258 Del Skrevet 10. februar 2006 Ja, hvis en av oss skal rette veien så må vi møtes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 10. februar 2006 #259 Del Skrevet 10. februar 2006 En liten tur innom før jeg finner sofaen igjen, håper du holder deg frisk Popelka! Jeg hater å være syk, er så kjedelig! Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 10. februar 2006 #260 Del Skrevet 10. februar 2006 God helg Popelka! Akupunktøren min har vist meg hvor jeg skal trykke for å stimmulere livmoren og egglederne, punkter i området ved anklene. Fotsoneterapi må jo bare virke, for fy f.. så ømt det er noen ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå