Gå til innhold

Urimelig?

Anbefalte innlegg

Gjest Karli
Skrevet (endret)

Samboeren min har det

Endret av Karli
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har fødselsdepresjon. Ta det alvorlig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At man som samboer forteller hvor man skal er en selvfølge. At du ikke  viste han dro på trening etter jobb er da noe jeg føler ikke er greit. 

Anonymkode: 5da5a...dcf

Gjest Karli
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

At man som samboer forteller hvor man skal er en selvfølge. At du ikke  viste han dro på trening etter jobb er da noe jeg føler ikke er greit. 

Anonymkode: 5da5a...dcf

Slettet tråden, men ja. Takk. Tror det er noe jeg anser som normalt med barn. Føler han kuppet ettermiddagen av ren egoisme fordi han " unner seg såpass". Hadde han spurt, hadde jeg sagt at det vae greit for meg, men det å kjøre one man show er ugreit. Håpet mitt var at ettersom jeg hadde stått i spagaten for å ha middag klart tidlig, kunne jeg løpe meg en tur, gitt at det var ok for han, også ender jeg opp som en narr med middag klar kl 15.30 ( kun å varme opp) og en mann som er hjemme kl 16.30, noe som innebærer at jeg først kommet meg ut kl 17 og at alt ender på trynet resten av kvelden med oppvask, legging mm. Er så irritert. Og nå presser han meg ut og er i tillegg sur fordi jeg påførte han dårlig samvittighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...