AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #1 Skrevet 31. juli 2023 Hei. Er en kvinne i 20 årene som den siste tiden har ligget med eksen min....selvom han har dame. Jeg har fortsatt følelser for eksen min og han har nettopp havnet i nytt forhold med en dame. Poenget her er at jeg aldri har hatt et så bra sex liv med noen som jeg har med denne personen og han mener det samme. Selvom vi ikke passer sammen i et forhold i det heletatt. Jeg fantaserer støtt om han... Måten han tar på meg og alt. Og han sier at han får de samme følelsene under sex som med meg...da det er helt magisk. Jeg vet jeg krysser en grense her, men jeg klarer ikke å holde meg fra det. Fantaserer om han hele tiden! Anonymkode: ed303...167 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #2 Skrevet 31. juli 2023 Han bruker deg altså, han bruker deg fordi du fortsatt har en hekt på han. Og han unytter det. Anonymkode: 44915...740 6
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #3 Skrevet 31. juli 2023 Det fine med din situasjon er jo at du nesten kan regne ned din x også var utro mot deg. Anonymkode: 79756...276 10 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #4 Skrevet 31. juli 2023 Hva var spørsmålet? Anonymkode: 1dac4...c66 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #5 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han bruker deg altså, han bruker deg fordi du fortsatt har en hekt på han. Og han unytter det. Anonymkode: 44915...740 Jeg føler vi begge utnytter hverandre på akkurat det område. Anonymkode: ed303...167
Nymerïa Skrevet 31. juli 2023 #6 Skrevet 31. juli 2023 Har du laget denne tråden for å skryte? Hvis du trenger noen slags bekreftelse fra fremmede av at du har et godt sexliv så er det kanskje ikke så bra i utgangspunktet. 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #7 Skrevet 31. juli 2023 Hva er det du vil fram til her, dette er selvfølgelig dårlig gjort - og det vet du vel? Anonymkode: 9cd01...249 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #8 Skrevet 31. juli 2023 Tenker at når du stadig har følelser og var der først er det ingenting å ha dårlig samvittighet for. Men han burde jo skjerpe seg et par hakk når det gjelder oppførsel mot kvinner generelt. Men det er hans ansvar. Anonymkode: 8efc8...b53
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #9 Skrevet 31. juli 2023 Du er ikke naiv her da? Han sier selvfølgelig at du er den beste sexen. Da får han gratis tilgang uten å måtte gi deg kjærestefordelene. Han puler både deg og nåværende kjæreste. Stakkars kjæreste som ikke vet noe enda, men du lar deg lure trill rundt. Anonymkode: 439cd...72a 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #10 Skrevet 31. juli 2023 bevist la en penis som akkurat har vært i en annen være i seg selv er skikkelig kvalmende tanke. Men slik tenker kanskje ikke elskerinner? Anonymkode: 79756...276 3 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #11 Skrevet 31. juli 2023 Gratulerer! Han synes du er den perfekte knulledokka. Alt annet er du ikke bra nok til.. Anonymkode: ba9fa...74d 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #12 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Gratulerer! Han synes du er den perfekte knulledokka. Alt annet er du ikke bra nok til.. Anonymkode: ba9fa...74d Vi bruker hverandre. At vi gikk fra hverandre var en enig avgjørelse fra begges parter, men vi har hatt et veldig bra sex liv oppigjennom årene vi var sammen.. Og det er det vi begge savner. Anonymkode: ed303...167 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #13 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi bruker hverandre. At vi gikk fra hverandre var en enig avgjørelse fra begges parter, men vi har hatt et veldig bra sex liv oppigjennom årene vi var sammen.. Og det er det vi begge savner. Anonymkode: ed303...167 Ok. Kos dere med det. Jeg tenker det er et tomt menneskelig forhold når dere bare er hverandres orgasmeverktøy. Samtidig virker dere begge som egoistiske og hensynsløse mennesker som drar hans nye kjæreste uvitende inn i slik dritt. Hadde dere enda bare holdt på slik uten at andre var involvert, så hadde jeg ikke brydd meg om hvordan dere brukte hverandre (selv om jeg mener det kan bli ødeleggende på sikt for dere begge), men her trekker dere inn andre som kan bli såret og kaster bort tid og følelser. Slipp den nye kjæresten hans fri! Anonymkode: ba9fa...74d 5
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #14 Skrevet 31. juli 2023 Hvor bra er det egentlig, når du må inn hit for å bekrefte for deg selv at det er så bra at du ikke trenger å ha moralske problemer med dette? Anonymkode: 3e254...8b6 4
Siljes_tanker Skrevet 31. juli 2023 #15 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei. Er en kvinne i 20 årene som den siste tiden har ligget med eksen min....selvom han har dame. Jeg har fortsatt følelser for eksen min og han har nettopp havnet i nytt forhold med en dame. Poenget her er at jeg aldri har hatt et så bra sex liv med noen som jeg har med denne personen og han mener det samme. Selvom vi ikke passer sammen i et forhold i det heletatt. Jeg fantaserer støtt om han... Måten han tar på meg og alt. Og han sier at han får de samme følelsene under sex som med meg...da det er helt magisk. Jeg vet jeg krysser en grense her, men jeg klarer ikke å holde meg fra det. Fantaserer om han hele tiden! Anonymkode: ed303...167 Du skriver at det var en felles avgjørelser senere i tråden..!? Du er ikke god nok som kjæreste, kun som knulledukke. You lucky bastard
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #16 Skrevet 31. juli 2023 Siljes_tanker skrev (8 minutter siden): Du skriver at det var en felles avgjørelser senere i tråden..!? Du er ikke god nok som kjæreste, kun som knulledukke. You lucky bastard Er du såret over noe? Jeg vil nok alltid ha følelser for han ja, men jeg kunne ikke tenke meg å blitt sammen med han igjen... Da vi ikke passer sammen i et forhold. Følelser kommer alltid til å være der, men den sexuelle lysten er den som overstiger det meste av følelser😂 Anonymkode: ed303...167 1
Siljes_tanker Skrevet 31. juli 2023 #17 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er du såret over noe? Jeg vil nok alltid ha følelser for han ja, men jeg kunne ikke tenke meg å blitt sammen med han igjen... Da vi ikke passer sammen i et forhold. Følelser kommer alltid til å være der, men den sexuelle lysten er den som overstiger det meste av følelser😂 Anonymkode: ed303...167 Ikke drit deg ut 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #18 Skrevet 31. juli 2023 20 år senere… (bare en tanke..) Anonymkode: ba9fa...74d 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #19 Skrevet 31. juli 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Er du såret over noe? Jeg vil nok alltid ha følelser for han ja, men jeg kunne ikke tenke meg å blitt sammen med han igjen... Da vi ikke passer sammen i et forhold. Følelser kommer alltid til å være der, men den sexuelle lysten er den som overstiger det meste av følelser😂 Anonymkode: ed303...167 Hva tenker du om den nye dama? Er din seksuelle lyst viktigere enn hennes romantiske følelsesliv? Greit nok at du sikkert er hovedperson i eget liv altså, men det er lov til å ikke være en bedriten hurpe Si nå fra til henne. Anonymkode: 3e254...8b6 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #20 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei. Er en kvinne i 20 årene som den siste tiden har ligget med eksen min....selvom han har dame. Jeg har fortsatt følelser for eksen min og han har nettopp havnet i nytt forhold med en dame. Poenget her er at jeg aldri har hatt et så bra sex liv med noen som jeg har med denne personen og han mener det samme. Selvom vi ikke passer sammen i et forhold i det heletatt. Jeg fantaserer støtt om han... Måten han tar på meg og alt. Og han sier at han får de samme følelsene under sex som med meg...da det er helt magisk. Jeg vet jeg krysser en grense her, men jeg klarer ikke å holde meg fra det. Fantaserer om han hele tiden! Anonymkode: ed303...167 Håper du tuller. Stakkars nye damen. Hadde du likt det om det var deg?? Anonymkode: 847bd...85b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå