Søte meg 123 Skrevet 31. juli 2023 #1 Skrevet 31. juli 2023 Hei jeg fikk innvilget ufør i Juni Har fått første utbetaling Men lurer på dette med etterbetaling når skjer det ? Er det noen som vet dette eller må jeg spørre Nav .De Skrev i brevet . Vi har satt uføretidspunkt januar 2020 hva betyr dette ?Fordi jeg ble langtidssykemeldt januar 2020 .Får jeg etterbetaling for de årene ?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #2 Skrevet 31. juli 2023 Søte meg 123 skrev (2 minutter siden): Hei jeg fikk innvilget ufør i Juni Har fått første utbetaling Men lurer på dette med etterbetaling når skjer det ? Er det noen som vet dette eller må jeg spørre Nav .De Skrev i brevet . Vi har satt uføretidspunkt januar 2020 hva betyr dette ?Fordi jeg ble langtidssykemeldt januar 2020 .Får jeg etterbetaling for de årene ? Nei, du får ikke etterbetaling. Uføretidspunktet sier bare noe om når du ble ute av stand til å arbeide. Anonymkode: 249b0...e5e
Søte meg 123 Skrevet 31. juli 2023 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, du får ikke etterbetaling. Uføretidspunktet sier bare noe om når du ble ute av stand til å arbeide. Anonymkode: 249b0...e5e Hvem får etterbetaling? Vet du noe om dette ?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #4 Skrevet 31. juli 2023 Søte meg 123 skrev (Akkurat nå): Hvem får etterbetaling? Vet du noe om dette ? De som kan få etterbetaling er de som har gått på AAP, og er blitt innvilget ung uføretillegg i uføretrygden. Anonymkode: 249b0...e5e
Million Skrevet 31. juli 2023 #5 Skrevet 31. juli 2023 Søte meg 123 skrev (1 minutt siden): Hvem får etterbetaling? Vet du noe om dette ? De som har fått feil eller for lite utbetalt får etterbetaling. Det sier du jo ikke noe om at du har fått. Du ble sykemeldt i januar 2020, skriver du, og da regner jeg med at du fikk 100% sykepenger, altså det samme som lønn av jobb i ett år. Etter det gikk du jo over på AAP, fra januar 2021. Var det noe med AAP du mener er feil? Som altså gir deg rett til en etterbetaling av det som var for lite og feil utbetalt?
Søte meg 123 Skrevet 31. juli 2023 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2023 Million skrev (Akkurat nå): De som har fått feil eller for lite utbetalt får etterbetaling. Det sier du jo ikke noe om at du har fått. Du ble sykemeldt i januar 2020, skriver du, og da regner jeg med at du fikk 100% sykepenger, altså det samme som lønn av jobb i ett år. Etter det gikk du jo over på AAP, fra januar 2021. Var det noe med AAP du mener er feil? Som altså gir deg rett til en etterbetaling av det som var for lite og feil utbetalt? Ok Takk da vet jeg det ja jeg var full sykemeldt så gikk jeg på AAP .. men jeg jobber med helsen slik at jeg kan jobbe litt ..Håper jeg klarer dette en dag !
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #7 Skrevet 31. juli 2023 Jeg var sykmeldt 1 år og ca 5 år på AAP. Da jeg ble erklært ufør tilbakedaterte de uføretidspunktet det året jeg ble syk. Men jeg fikk ingen etterutbetalinger. Det stod kun i vedtaket at Nav har endret uføretidspunktet fra ene året til tidligere år. Anonymkode: 3f798...574 1
elskersommer Skrevet 31. juli 2023 #8 Skrevet 31. juli 2023 Søte meg 123 skrev (1 time siden): Hei jeg fikk innvilget ufør i Juni Har fått første utbetaling Men lurer på dette med etterbetaling når skjer det ? Er det noen som vet dette eller må jeg spørre Nav .De Skrev i brevet . Vi har satt uføretidspunkt januar 2020 hva betyr dette ?Fordi jeg ble langtidssykemeldt januar 2020 .Får jeg etterbetaling for de årene ? Anbefaler deg og melde deg inn i Nav på Facebook.. er diverse sider som er om spørsmål og svar på Facebook. Bare og søke på nav så kommer det opp flere. Spør der Men du har vel hatt betaling de årene du gikk på AAP så skjønner ikke hvorfor du mener du skal ha etterbetaling? Har du fått ung ufør på ufør?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå