Gå til innhold

Pris sydentur

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Stopp posten? Hva er det? Hvor mye post får dere egentlig? Vi var hjemmefra fire uker i sommer og hadde fått fire Aftenposten junior og en brosjyre fra Venstre ... 

Anonymkode: 389f9...0f0

Fordi vi får post, reklame og vi venter pakker som kommer når vi er borte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du skjønner fe fleste får mer enn det

Anonymkode: 8742e...b73

Tror ikke folk flest gjør det. Har man reklame derimot blir postkassa full. Ellers får vi vel i snitt 1 brev i mnd.

Anonymkode: 0c3b6...749

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror ikke folk flest gjør det. Har man reklame derimot blir postkassa full. Ellers får vi vel i snitt 1 brev i mnd.

Anonymkode: 0c3b6...749

Samme her. Det lille som kommer av post er bare søppel, med unntak av pakker og noen få brev. Jeg bestiller ikke pakker som kommer når jeg reiser bort.

Jeg har ikke hørt om å stoppe posten siden 90-tallet.

Anonymkode: b35f9...7d0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 31.7.2023 den 14.13):

Syden for fire personer, to voksne og to barn. En uke. Hvilken pris burde man tenke der koster? Hva har du betalt for årets sydentur? 

Anonymkode: 6e9f2...c70

Nå reiser jeg (mann i 60 åra) alene så kanskje ikke så relevant....

40.000 for 2 uker på Kypros 5 stjerners hotell, helpensjon. Parkering på OSL  og transport til/fra hotell er med. 

Samme 2 ukene i fjor på 2 stjerners hotell kostet meg 22.000.

Anonymkode: 1a047...ad3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi (2 voksne) var på Kypros i juni, betalte til sammen ca. 22.000,- for 1 uke på 4-stjernes hotell. Rutefly (Norwegian), ikke charter. Sparer mye på det. Hadde junior suite, digert rom med sofagruppe og masse plass samt stor terrasse (ca. 20m2). 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prisen bestemmes av mange forhold. Som hvor dere vil reise, i skoleferie eller ikke, hotellstandard, all-inclusive  og om det er lenge til reisen skal foretas. Generelt lønner det seg å være tidlig ute.  Restplass lønner seg helst utenfor skoleferier.  For tiden er det dyrest i land som er knyttet opp til dollar og Euro.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

2 uker i september. Litt over 3000 ekstra fordi jeg skal bo alene. Sentralt bosted på en mindre gresk øy. Ingen mat. Selve reisen koster litt over 10.000 kr. Bestilte ett år i forveien. 

Parkering på Gardermoen koster 1.000 kr. 

Anonymkode: 9060c...57b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

2 uker i september. Litt over 3000 ekstra fordi jeg skal bo alene. Sentralt bosted på en mindre gresk øy. Ingen mat. Selve reisen koster litt over 10.000 kr. Bestilte ett år i forveien. 

Parkering på Gardermoen koster 1.000 kr. 

Anonymkode: 9060c...57b

Når du skriver at selve reisen koster litt over 10.000 kr, er det da for bare flyreisen?  Eller er hotell inkludert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.7.2023 den 14.27):

6990 kr for to voksne i en uke i August (Bulgaria). Innsjekket bagasje, transport til og fra hotellet og frokostbuffe er inkludert i prisen. 

Anonymkode: e628e...c15

Det er ikke verst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Betalte 35000kr for 5 stk. Rutefly og leilighet, transport osv med. Mat kom utenom :)

Anonymkode: 08dfd...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiste to voksne og to barn (8 og 11 år) i fjor; en uke på Mallorca i slutten av juli, all inclusive, bagasje og transport til og fra hotellet inkludert, drøyt 41 000,-. Parkering av bil på flyplassen hjemme, drøyt 1200,-. 
Ser på tur for neste år, da er barna 13 og 10 år, må regne med 60 - 80 000,- hvis vi vil ha all inclusive på hotell med aktiviteter for barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 uker i september/oktober.  3-stjerners hotell med all-inclusive.  Dobbeltrom med sjøutsikt disponert alene.   2 min gange til strand og 15 min til sentrum i Side, Tyrkia.  
Jeg bestilte i vinter.  Betaler 20.000 kr for hotelloppholdet.  Fly fra Evenes til Antalia T/R koster 7.000 kr inkl. bagasje og mat på flyet.  Hadde jeg bodd i Oslo ville det kostet 3.000 kr mindre.  Hotellet henter meg på flyplassen, og bringer ved hjemreise.  Koster 1.000 kr.  
Totalt kommer min ferie på 30.000 kr for 6 uker.  I Side er solsenger gratis, men det forventes at man spiser lunsj eller kjøper drikke.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...