Gå til innhold

Strapon på typen, orgasme i 5 minutter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det som stopper meg i sånt, er tanken på en hårete mannerumpe og avføring. Altså, tømmer han tarmen først da eller? Vasker han seg ordentlig? Shaver han? De fleste mannfolk klarer jo ikke gjøre sånt ordentlig, tenker jeg. 

Bare tanken på å stikke en finger inn i et hull fullt av hår og avføring er nok til å stoppe meg. 

Hadde vært med åpen mot å gjøre det med en jente, om jeg var bifil. 

Anonymkode: 7a672...17f

Mann her. Det der har også stoppet meg litt fra å motta noe bak. Men nåværende kjæreste hadde tidligere gode erfaringer med sånt, og jeg slapp henne til med både fingre og tunge. Nå sier vi fra, hvis vi ikke har tømt oss samme dag, eller har løs avføring. Hvis ingen sier noe, så er det fritt fram for begge to. Så langt ingen strap on, og ts' skildring tror jeg ingenting på. 

Anonymkode: 15d12...bc4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det som stopper meg i sånt, er tanken på en hårete mannerumpe og avføring. Altså, tømmer han tarmen først da eller? Vasker han seg ordentlig? Shaver han? De fleste mannfolk klarer jo ikke gjøre sånt ordentlig, tenker jeg. 

Bare tanken på å stikke en finger inn i et hull fullt av hår og avføring er nok til å stoppe meg. 

Nei, det er nok nødvendigvis ikke noe man utforsker med et ONS. Og har man gått til sengs sammen noen ganger så kjenner du forhåpentligvis han såpass godt at du da ikke har de bekymringene. Dessuten, stell og hygiene har jeg tatt som en helt naturlig del av samtalen de gangene det har kommet på bane. Vil også tro at mange som finner nytelse i anal stimulering er som meg og foretrekker å være tømt, spylt og nyvasket. Jo mer man slapper av, jo mer nyter man. Og hva fingre gjelder så finnes det jo også veldig ålreite engangshansker, jeg bruker det som regel selv når jeg er alene :)

Anonymkode: a5d94...323

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Men seksuelle preferanser er flytende og kan forandre seg med årene. Mannens ønske om analstimuli og senere i forholdet vårt. Han var først åpen om det etter rundt 10 år. Jeg var skeptisk først, men jeg elsker mannen min og er villig til å være åpensinnet. Nå er dette noe vi begge liker godt. Mine seksuelle preferanser har også endret seg i løpet av våre 15 år sammen, men heldigvis er mannen min like åpen som meg. Vi har derfor et fantastisk og eksperimentelt sexliv hvor vi stadig tester nye fantasier. Noe liker vi begge, noe liker den ene og andre fantasier falt ikke i smak hos noen av oss. 

Anonymkode: 190bc...fbd

Endret av Christina82
delryddet for moderert innlegg.
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men seksuelle preferanser er flytende og kan forandre seg med årene. Mannens ønske om analstimuli og senere i forholdet vårt. Han var først åpen om det etter rundt 10 år. Jeg var skeptisk først, men jeg elsker mannen min og er villig til å være åpensinnet. Nå er dette noe vi begge liker godt. Mine seksuelle preferanser har også endret seg i løpet av våre 15 år sammen, men heldigvis er mannen min like åpen som meg. Vi har derfor et fantastisk og eksperimentelt sexliv hvor vi stadig tester nye fantasier. Noe liker vi begge, noe liker den ene og andre fantasier falt ikke i smak hos noen av oss. 

Vi har kjent hverandre i 18 år. Begges seksuelle preferanser er foreløpig uendret, og ingen av oss føler behov for å spice ting opp ytterligere. Nå er vi 40 og 51 og jeg betviler sterkt at noen av oss plutselig skulle begynne å ønske å involvere kroppslige utfartsårer i vårt seksualliv. Ikke lakk, lær, latex, urin eller kvelning heller. Noen mennesker er, tro det eller ei, lykkelige tilhengere av streit vaniljesex som involverer standard vaginal og oral sex. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

ja ja, er vel ikke uten grunn at det finnes så mange diskre menn i 40-50 åra på Grindr eller Gaysir 😅

AnonymBruker
Skrevet
Lorieen skrev (1 minutt siden):

Vi har kjent hverandre i 18 år. Begges seksuelle preferanser er foreløpig uendret, og ingen av oss føler behov for å spice ting opp ytterligere. Nå er vi 40 og 51 og jeg betviler sterkt at noen av oss plutselig skulle begynne å ønske å involvere kroppslige utfartsårer i vårt seksualliv. Ikke lakk, lær, latex, urin eller kvelning heller. Noen mennesker er, tro det eller ei, lykkelige tilhengere av streit vaniljesex som involverer standard vaginal og oral sex. 

Det kan godt hende mannen din ikke har noen nye fantasier eller lyster, men det kan også hende at han ikke tør å være åpen om det. Det vet bare han. 

Jeg har aldri sagt at man ikke kan være lykkelig med ren «vaniljesex». Seksuelle preferanser er individuelt. Aseksuelle mennesker kan også leve fint lykkelig selv om de aldri har sex. De som liker bdsm kan leve svært lykkelig med sin seksuelle livsstil. Jeg suer heller ikke noe om at vi har er bedre sexliv enn dere, men at vi har er sexliv vi er tilfreds med.  Jeg har aldri kritisert noen for å ikke like analsex heller. Du derimot kritiserer jo alle som har ulike preferanser enn deg selv. Ingen her som kritiserer deg for dine preferanser. Du blir dermed kritisert for dine negative holdninger til andre. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det kan godt hende mannen din ikke har noen nye fantasier eller lyster, men det kan også hende at han ikke tør å være åpen om det. Det vet bare han. 

Jeg har aldri sagt at man ikke kan være lykkelig med ren «vaniljesex». Seksuelle preferanser er individuelt. Aseksuelle mennesker kan også leve fint lykkelig selv om de aldri har sex. De som liker bdsm kan leve svært lykkelig med sin seksuelle livsstil. Jeg suer heller ikke noe om at vi har er bedre sexliv enn dere, men at vi har er sexliv vi er tilfreds med.  Jeg har aldri kritisert noen for å ikke like analsex heller. Du derimot kritiserer jo alle som har ulike preferanser enn deg selv. Ingen her som kritiserer deg for dine preferanser. Du blir dermed kritisert for dine negative holdninger til andre. 

Jeg har ikke negative holdninger til andre. Bare til analsex. Det er avskyelig.

Skrevet
Lorieen skrev (1 time siden):

Og "streit vaniljesex" er helt i orden! Ingen som er imot deg på det. Men hvorfor er du så aktiv på en tråd som omhandler noe som du tydeligvis har traumer på? Alle skjønner jo at analsex ikke er noe du vil involvere i sexlivet ditt, mtp voldtekt. Det samme gjelder sikkert andre fetisjer. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Lorieen skrev (1 time siden):

Ja. Helt klart. Men jeg tror det er lite sannsynlig at en 51 år gammel mann med flere lange forhold bak seg plutselig ut av det blå oppdager en flunke ny fetisj. Den sjansen får jeg ta. 😂

Det er mange menn som bærer på slike hemmeligheter  hele livet, særlig om de skjønner at partneren ikke er mottakelig. 
Kryr av de på sjekkeapper. 

Anonymkode: 03699...934

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er mange menn som bærer på slike hemmeligheter  hele livet, særlig om de skjønner at partneren ikke er mottakelig. 
Kryr av de på sjekkeapper. 

Anonymkode: 03699...934

Ja, og så finnes det menn som aldri har hatt interesse for hverken å få dritt på pikken eller å få ting stappet opp i sin egen kloakkåpning. 

AnonymBruker
Skrevet
Lorieen skrev (10 timer siden):

Mannen min vil ikke hverken gi eller motta analsex, det er han veldig tydelig på. Der er det enveiskjørt på oss begge to, og det trives vi godt med.

Er jo bra dere gjør akkurat det dere liker og det passer jo perfekt for dere😊

ts

Anonymkode: fa157...2b9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Takk for hyggelig respons!☺️🫶 

Har prøvd prostatavibrator tidligere, og ja, orgasmene kan ikke sammenlignes med "normal" orgasme. En helt annen, mye sterkere og mer intens dimensjon.

Har nevnt det for henne 3-4 ganger, og hun sier det er helt uaktuelt. Hun drar "homokortet" og sier hun aldri kunne tenkt seg å være med på analkos på meg. 

Er jo litt synd dette, men men... vil ikke risikere ekteskapet heller...🤷‍♂️ og må jo respektere hennes mening.

Anonymkode: 0b756...662

Det er jo synd, men skjønner deg så utrolig godt og så bra at du tar hensyn til din kjære❤️ Alt skal jo være basert på at dette er ønsket av begge.

Vet hun at du bruker prostata vibrator på deg selv? I såfall, aksepterer hun det?

Ønsker deg lykke til😊

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Tja.. jeg er selv ganske åpen med potensielle partnere, men forventer at visse deler av privatlivet forblir privat, bygda trenger liksom ikke vite alt, så der adresserer du faktisk et poeng jeg ikke tenkte over i sted. En annen ting er jo at noen trolig fortier visse aspekter overfor de man kanskje vet har noe motstridende og gammeldagse holdninger til ulike tema. Men jeg synes det er storveis, ts, at dere har utforsket dette og funnet felles glede og nytelse i et nytt aspekt ved sexlivet deres 👍

Endret av Christina82
Endret moderert innlegg.
  • Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Spente han seg i bue og ristet ukontrollert? Hadde han tilfeldigvis også på stramme bukser og hadde vært i parken?

Anonymkode: 9c9e0...e8f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Skjønner den, det handler om renslighet og være tom.

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Høres deilig ut,

selv får jeg dessverre den typen orgasme når for eksempel legen undersøker prostata.

Anonymkode: 0faae...d5b

Får du virkelig sånn orgasme under legeundersøkelse av prostata?😅 Hvordan går det til og hvordan skjuler du orgasmen og hva sier legen?😂🤣 Dette må jo være en spøk?

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mann her. Det der har også stoppet meg litt fra å motta noe bak. Men nåværende kjæreste hadde tidligere gode erfaringer med sånt, og jeg slapp henne til med både fingre og tunge. Nå sier vi fra, hvis vi ikke har tømt oss samme dag, eller har løs avføring. Hvis ingen sier noe, så er det fritt fram for begge to. Så langt ingen strap on, og ts' skildring tror jeg ingenting på. 

Anonymkode: 15d12...bc4

Høres ut til at dere finner ut av dette deilige

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du hadde nok blitt overrasket over de seksuelle preferansene til mange om du hadde fått hørt hva som skjuler seg bak «fasaden». 

Vi er et par på +/- 30 år. Jeg er utdannet lektor og arbeider i grunnskolen, slank, kler meg pent og feminint, men er ikke typen som tar størst plass. Kan vel regnes som relativt attraktiv da jeg aldri har opplevd utfordringer på mannefronten. Mannen arbeider i anleggsbransjen, er aktiv i politikken, veltrent bamse med brede skuldre, mye tatoveringer og litt skjegg. Altså det de fleste vil se på som en oppegående og maskulin mann (noe han også er). Nå er vi begge skiftende når det kommer til dominans, men vi er det jeg vil tro over snittet kinky. Jeg tar mannen med strapon, og vi begge liker det godt. 

Joda, MENN tør å være åpne for å prøve ut analstimuli da de er trygge på egen seksualitet. Kan dog forstå at ingen mann vil være åpen med deg om sine ønsker og fantasier slik som dine holdninger er. 

Herlig at dere opplever det sånn.❤️ Klart ingen åpner opp slike tanker når det er så snevert syn. Klart jeg forstår hvis Lorieen ikke liker dette selv, men…

ts

AnonymBruker
Skrevet
Lorieen skrev (2 timer siden):

Ja. Helt klart. Men jeg tror det er lite sannsynlig at en 51 år gammel mann med flere lange forhold bak seg plutselig ut av det blå oppdager en flunke ny fetisj. Den sjansen får jeg ta. 😂

Ikke alltid alle åpner opp før etter mange år da de kanskje begynner å føle seg skikkelig trygge i forholdet.

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Wow så gøy, kult å lese det du forteller😊

ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...