AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #1 Skrevet 31. juli 2023 Helt ny åpenbaring med strapon på typen😅 Typen har lenge spurt om å bli tatt analt. Har tatt litt tid å venne seg til tanken. Men det måtte prøves og det tok helt av. Det tok ganske lang tid, men hans kroppsspråk tydet på at han likte det. Etter omtrent 30 minutter stivnet han og ble helt stiv i kroppen, han lå bare å dirret. Skjønte han hadde tidenes orgasme, det tok litt tid før det kom noe ut, men så bare det hvite i øya på han og skjønte han var i orgasmeland. Det varte så sykt lenge, tok ikke tiden, men sånn ca 5 minutter tok det før kroppen ristet kraftig og orgasmen ebbet ut. Andre med denne opplevelsen? Var faktisk rart å oppdage at det ble så sykt sterkt og langt. Anonymkode: fa157...2b9 5 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #2 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Andre med denne opplevelsen? Var faktisk rart å oppdage at det ble så sykt sterkt og langt. Anonymkode: fa157...2b9 Har ikke sjanse på orgasme ved stimulering analt. Syntes bare det er ubehagelig dessverre. Som et Ps, så varer en manns gjennomsnittlige orgasme mellom 3-10 sekunder. Så 5 minutter er absurd lenge. Heldig han partneren din. Anonymkode: 08aef...cff 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #3 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Helt ny åpenbaring med strapon på typen😅 Typen har lenge spurt om å bli tatt analt. Har tatt litt tid å venne seg til tanken. Men det måtte prøves og det tok helt av. Det tok ganske lang tid, men hans kroppsspråk tydet på at han likte det. Etter omtrent 30 minutter stivnet han og ble helt stiv i kroppen, han lå bare å dirret. Skjønte han hadde tidenes orgasme, det tok litt tid før det kom noe ut, men så bare det hvite i øya på han og skjønte han var i orgasmeland. Det varte så sykt lenge, tok ikke tiden, men sånn ca 5 minutter tok det før kroppen ristet kraftig og orgasmen ebbet ut. Andre med denne opplevelsen? Var faktisk rart å oppdage at det ble så sykt sterkt og langt. Anonymkode: fa157...2b9 Høres veldig slitsomt ut😅 Får selv mye kraftigere orgasmer analt, bare en buttplugg under sexen gjør orgasmen mye mer intens, men aldri opplevd mer maks 20-30 sekundrr Anonymkode: e13a2...27c 1 1
Mykmann41 Skrevet 31. juli 2023 #5 Skrevet 31. juli 2023 Veldig spennende. Så bra for dere at han er såpass åpen for slikt. sånn rent teknisk, brukte dere lang tid på "forberedelse" før selve akten kunne begynne? Har hørt og lest at analsex kan være veldig smertefult hvis man går for raskt frem. 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #6 Skrevet 31. juli 2023 I fem minutt? Satt du med stoppeklokke og tok tiden mens han lå og ristet med øynene vrengt bakover? Enten overdriver du veldig eller så er faren stor for at han hadde et anfall. Anonymkode: 035d1...573 25 1 6
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #7 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har ikke sjanse på orgasme ved stimulering analt. Syntes bare det er ubehagelig dessverre. Som et Ps, så varer en manns gjennomsnittlige orgasme mellom 3-10 sekunder. Så 5 minutter er absurd lenge. Heldig han partneren din. Anonymkode: 08aef...cff Alt var helt annerledes med strapon. Typen er normalt en som har orgasme som varer maks 20-30 sekunder. Derfor var dette helt insant langt😅 Han har aldri opplevd det slik tidligere. Typen var også helt himmelfallen av det som skjedde. Han sier han har prøvd analt med leketøy selv, men dette ble mye sterkere😅 Anonymkode: fa157...2b9 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #8 Skrevet 31. juli 2023 Jeg tror ikke på at orgasmen varte i fem minutt. Men jeg tror har fikk sin livs beste og lengste orgasme ja. Anonymkode: 6c6ce...2dc 9 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #9 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Alt var helt annerledes med strapon. Typen er normalt en som har orgasme som varer maks 20-30 sekunder. Derfor var dette helt insant langt😅 Han har aldri opplevd det slik tidligere. Typen var også helt himmelfallen av det som skjedde. Han sier han har prøvd analt med leketøy selv, men dette ble mye sterkere😅 Anonymkode: fa157...2b9 Du har tydeligvis dårlig begrep om tid. De aller færreste har vanligvis orgasmer som varer i 20-30 sekunder. Det kan kanskje føles som de varer så lenge, men de fleste varer mye kortere enn som så. Jeg tviler ikke på at mannen koste seg og fikk god uttelling, men jeg stoler lite på tidsberegningen din. Den er litt vanskelig å tro på. Anonymkode: 035d1...573 13 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #10 Skrevet 31. juli 2023 Har ikke tatt typen min i analen (enda) men han får noen syke orgasmer som varer i opptil en time når han går inn i meditasjosmodus og jeg rir eller suger han. Helt sinnsykt! Heter visst "full body orgasm". Så har ingen problemer med å tro på at din hadde orgasme i 5 min. ☺️ Startet med ca 5 min hos min også, men tiden har økt etterhvert som han har fått erfaring. Anonymkode: 1a2af...421 4 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #11 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Høres veldig slitsomt ut😅 Får selv mye kraftigere orgasmer analt, bare en buttplugg under sexen gjør orgasmen mye mer intens, men aldri opplevd mer maks 20-30 sekundrr Anonymkode: e13a2...27c Yes han var og helt totalt utslitt etter orgasmen😅 Anonymkode: fa157...2b9
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #12 Skrevet 31. juli 2023 Blåtrå skrev (34 minutter siden): Så sexy da🤗 Utrolig sexy og han fikk vist en side av seg som jeg ikke viste var mulig. En mann totalt oppslukt av nytelsen☺️😅 Anonymkode: fa157...2b9 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #13 Skrevet 31. juli 2023 Mykmann41 skrev (32 minutter siden): Veldig spennende. Så bra for dere at han er såpass åpen for slikt. sånn rent teknisk, brukte dere lang tid på "forberedelse" før selve akten kunne begynne? Har hørt og lest at analsex kan være veldig smertefult hvis man går for raskt frem. Det var en reise og utrolig spennende og deilig for ikke minst han, men også for meg😅 Brukte en stund. Sånn rent teknisk var det han som forklarte hvordan jeg skulle gå frem, nytt for meg også. Jeg brukte først fingre med godt glidekrem og gradvis tilvenning. Brukte etterpå butplug og etterhvert strapon, sakte, litt mer og mer og veldig lydhør for typen så det ikke skulle gjøre vondt. Jeg holdt på å varme opp sånn kanskje i 30 minutter før jeg begynte å ta han først forsiktig med strapon. Anonymkode: fa157...2b9 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #14 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): I fem minutt? Satt du med stoppeklokke og tok tiden mens han lå og ristet med øynene vrengt bakover? Enten overdriver du veldig eller så er faren stor for at han hadde et anfall. Anonymkode: 035d1...573 Nope, som jeg skrev, tok ikke tiden, men ut fra lengde og tiden det tok, varte det i flere minutter og antar selv det varte i 5 minutter før kroppen hans begynte å falle til ro. Anonymkode: fa157...2b9
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #15 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg tror ikke på at orgasmen varte i fem minutt. Men jeg tror har fikk sin livs beste og lengste orgasme ja. Anonymkode: 6c6ce...2dc Jeg opplevde det som 5 minutter, utrolig langt, men tok ikke tiden. Det kunne vart i 4 minutter, men også i 6 minutter. Ja, det var garantert hans livs beste og lengste orgasme😅☺️ Anonymkode: fa157...2b9
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #16 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Du har tydeligvis dårlig begrep om tid. De aller færreste har vanligvis orgasmer som varer i 20-30 sekunder. Det kan kanskje føles som de varer så lenge, men de fleste varer mye kortere enn som så. Jeg tviler ikke på at mannen koste seg og fikk god uttelling, men jeg stoler lite på tidsberegningen din. Den er litt vanskelig å tro på. Anonymkode: 035d1...573 Skjønner at det ikke er så lett å forstå, men har rimelig godt tidsbegrep, men må jo tro hva du vil. Ja han koste seg vilt😅 Anonymkode: fa157...2b9 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #17 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Har ikke tatt typen min i analen (enda) men han får noen syke orgasmer som varer i opptil en time når han går inn i meditasjosmodus og jeg rir eller suger han. Helt sinnsykt! Heter visst "full body orgasm". Så har ingen problemer med å tro på at din hadde orgasme i 5 min. ☺️ Startet med ca 5 min hos min også, men tiden har økt etterhvert som han har fått erfaring. Anonymkode: 1a2af...421 Takk, ei som endelig skjønner hva jeg mener☺️ Wow en time, da har typen langt igjen dit. Lest litt om meditasjon og full body orgasm, men har ikke kommet dit enda, men vi er åpen for alt deilig, også meditasjons orgasmer. Fortell gjerne mer hva dere gjør.☺️ Anonymkode: fa157...2b9 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #18 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): HAHAHAHA Har du aldri før sett en mann totalt oppslukt av sin egen nytelse??? da er du heldig, de fleste menn er stort sett opptatt av sin egen nytelse Anonymkode: 7eaa3...ff4 Dette vare noe enda mer, hakket langt forbi det jeg er kjent med av menns nytelse☺️ ts Anonymkode: fa157...2b9 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #19 Skrevet 31. juli 2023 Hva gjør han for din orgasme da? Eller er det kun enveis, at du må ordne alt i en time og observere at han får en 5 min orgasme. Du får jo ingen stimuli av en strapon akkurat.. Anonymkode: fc622...aff 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #20 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Helt enig med deg, menn som ikke tørr prøve, aner ikke hva de går glipp av. Virker for meg rart at det er så mange som ikke har et åpent sinn, tørr prøve noe nytt? Anonymkode: fa157...2b9 Helt enig med deg, de vet i hvertfall ikke hva de går glipp av og heller ikke hva som er en supertrigger for oss damer. Ikke noe er mer sexy og tennende enn en mann som er helt oppslukt av intens nytelse☺️😅 Anonymkode: fa157...2b9 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå