Godtepåse Skrevet 31. juli 2023 #1 Skrevet 31. juli 2023 Noen med erfaringer? Kjøpte det på tilbud på apoteket nettopp, kun fordi jeg ikke kan an ta meg råd til Clarins, som jeg bruker til vanlig. Fortell?
Roci Skrevet 31. juli 2023 #2 Skrevet 31. juli 2023 Godtepåse skrev (2 timer siden): Noen med erfaringer? Kjøpte det på tilbud på apoteket nettopp, kun fordi jeg ikke kan an ta meg råd til Clarins, som jeg bruker til vanlig. Fortell? Helt grei fuktighetsgivende gel. Inneholder glyserin, noen fettalkoholer og noe silikon, samt en liten mengde gresskarkjerneolje. 1
Godtepåse Skrevet 31. juli 2023 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2023 Takk for svar😊 håper det ikke blir reaksjoner som utbrudd eller noe, som pleier å skje når jeg har prøvd meg på andre kremer tidligere.
Roci Skrevet 31. juli 2023 #4 Skrevet 31. juli 2023 Godtepåse skrev (1 time siden): Takk for svar😊 håper det ikke blir reaksjoner som utbrudd eller noe, som pleier å skje når jeg har prøvd meg på andre kremer tidligere. Med unntak av litt parfyme, inneholder den i utgangspunktet ingen ingredienser som burde irritere, jf INCI. Men dette er jo individuelt. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #6 Skrevet 2. august 2023 Liker den veldig godt og får en herlig glød av den. Har tørr og sensitiv hud, men den har fungert fint på meg. Brukt Avene i mange år, et veldig bra merke! Anonymkode: 8977c...0f2 1
Godtepåse Skrevet 2. august 2023 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2023 Føler foreløbig at den holder på fuktigheten😊 skal ta en kveldsdusj nå og prøve den som en nattmaske.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2023 #8 Skrevet 4. august 2023 Bruker den som nattkrem. Helt grei. Plusspoeng for pris og mye fukt, men ikkeno revolusjonerende. Anonymkode: d1963...c26 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå