AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #1 Skrevet 31. juli 2023 Hvordan i alle dager skal jeg klare roe meg ned på dette? skremmer jo mannfolka 🙈 er sånn generelt i livet også, men er sjenert. Anonymkode: 563e5...e2f
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #3 Skrevet 31. juli 2023 Du vet jo hva som er problemet, du må roe ned hvis du ønsker å endre resultatet. Anonymkode: 1977c...f10 1
Engel Skrevet 31. juli 2023 #4 Skrevet 31. juli 2023 Rett mann vil ikke synes at du er for intens. Han vil like dag akkurat som du er, og bare ta det som et kompliment at du er pågående. Med andre ord: du er IKKE feil, mennene er feil. 5
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #5 Skrevet 31. juli 2023 Sett deg noen konkrete regler for deg selvbiografi øv på å følge dem for eksempel å kun ta kontakt annenhver gang eller maksimum en gang i uken. Anonymkode: 68b7a...281
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #6 Skrevet 31. juli 2023 Engel skrev (2 minutter siden): Rett mann vil ikke synes at du er for intens. Han vil like dag akkurat som du er, og bare ta det som et kompliment at du er pågående. Med andre ord: du er IKKE feil, mennene er feil. Dette! Jeg er også slik og det var en av grunnene til at mannen min ble betatt av meg. Jeg er like (om ikke mer) pågående nå, etter 15 år, og han holder fortsatt ut med meg. Jeg hadde ikke orka å blitt sammen med en mann som mener jeg er «for mye». Jeg er meg og mannen min elsker meg akkurat slik jeg er ❤️ Anonymkode: c82f6...ba5 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #7 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan i alle dager skal jeg klare roe meg ned på dette? skremmer jo mannfolka 🙈 er sånn generelt i livet også, men er sjenert. Anonymkode: 563e5...e2f Jeg tenker det handler mye om hvem du møter. Hvis de ikke liker deg for den personligheten du har, så er de vel ikke rett person uansett, selv ville jeg ikke avvist noen som var veldig på om jeg likte henne godt, det hadde jeg bare synes var fint Jeg kan selv være "intens" når jeg blir forelsket, og det er bare sånn jeg er, men fant til slutt ei som likte at jeg er sånn, en som ikke tolket det i verste mening, og heller tok det som ett kompliment Anonymkode: fe16a...520 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #8 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du vet jo hva som er problemet, du må roe ned hvis du ønsker å endre resultatet. Anonymkode: 1977c...f10 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sett deg noen konkrete regler for deg selvbiografi øv på å følge dem for eksempel å kun ta kontakt annenhver gang eller maksimum en gang i uken. Anonymkode: 68b7a...281 Hvorfor endre seg, slik at en mann kan bli betatt av noe hun ikke er? Skal hun undertrykke sitt virkelige jeg hele forholdet da? Hun kan jo ikke plutselig endre seg til sitt virkelige jeg, for det var jo ikke «henne» de forelsket seg i… Anonymkode: c82f6...ba5 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #9 Skrevet 31. juli 2023 Engel skrev (26 minutter siden): Rett mann vil ikke synes at du er for intens. Han vil like dag akkurat som du er, og bare ta det som et kompliment at du er pågående. Med andre ord: du er IKKE feil, mennene er feil. Kommer an på om trådstarter SELV ser på dette som en positiv eller negativ egenskap. Noen ganger er det nødvendig å se seg selv i speilet, og er svaret at det er noe man ikke er fornøyd med, så er ALDRI svaret at slik er jeg, men at dette vil jeg forbedre. Anonymkode: a7e87...375
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #10 Skrevet 31. juli 2023 Spørs jo hva du mener med intens. 3 meldinger om dagen med kjærlighetserklæring er noe annet enn 3 meldinger med "er du ikke glad i meg..?". Hvis du er intens fordi du trenger mye bekreftelse bør du jobbe med selvtilliten. Anonymkode: e757c...2ba
Engel Skrevet 31. juli 2023 #11 Skrevet 31. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kommer an på om trådstarter SELV ser på dette som en positiv eller negativ egenskap. Noen ganger er det nødvendig å se seg selv i speilet, og er svaret at det er noe man ikke er fornøyd med, så er ALDRI svaret at slik er jeg, men at dette vil jeg forbedre. Anonymkode: a7e87...375 Det eneste hun trenger å forbedre er sin egen selvfølelse, ved å begynne å godta og like seg selv som hun er. Dette er ikke snakk om egenskaper som kan være skadelig for andre, som sinne, vold e.l., da snakker vi selvfølgelig om noe annet. Å prøve å endre sin egen personlighet kommer det sjeldent noe godt ut av, da ender man gjerne opp utslitt og utbrendt senere i livet, for å ikke få være seg selv fullt ut er noe av det mest krevende som finnes. Det har jeg erfart selv, og kjenner også flere som har kjent det mye mer på kroppen enn meg selv. Det vil alltid være noen som syns at man er for mye, eller for lite, eller feil på andre måter. Men det er mennesker som er feil for deg. De riktige menneskene liker deg akkurat som du er. Resten kan seile sin egen sjø. Det er den viktigste lærdommen vi som har levd en stund kan gi videre til yngre mennesker. Men den naturlige "bieffekten" av å begynne å like seg selv som man er, og stole på at man faktisk ikke er for mye eller for intens, er at man blir mer avslappet også, og mindre "needy". Så det slår positivt ut også der. Men å stå i speilet og kritisere seg selv vil det ALDRI komme noe godt ut av. Endret 31. juli 2023 av Engel
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #12 Skrevet 31. juli 2023 42 minutter siden, Engel said: Rett mann vil ikke synes at du er for intens. Han vil like dag akkurat som du er, og bare ta det som et kompliment at du er pågående. Med andre ord: du er IKKE feil, mennene er feil. Menn blir tuta ørene fulle fra dagen de er født nærmest om at de må "jobbe med seg selv" og bli bedre på absolutt alle måter. Jeg tror ikke det er feil av ts å i det minste vurdere å endre litt på seg selv. Anonymkode: 882e4...298
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #13 Skrevet 31. juli 2023 Jeg fant en mann som var like intens som meg. Vi har noe helt spesielt sammen, og er fortsatt ekstremt lykkelige 16 år etter 🥰🥰🥰 Anonymkode: 379a7...a43 1
exictence Skrevet 31. juli 2023 #14 Skrevet 31. juli 2023 Sjenert og intens, er ikke det litt motstridende? Godt at du vet om problemet. Jeg vil jo tro at du vet da hva svaret er også? Å ikke være så intens lenger. Det er naturlig og godt å være intens sammen når dere er blitt kjærester og det er gjensidig. Men det må være rom for at begge to å få plass til å ta initiativ og være den første noen ganger, til å finne på osv. Jeg har møtt en hvor vi begge var ganske lik intens i begynnelsen. Men jeg er mer en som liker å planlegge ting, og han er mer spontan og vil ta det som det kommer. Det har blitt litt kollisjon i mitt hode. Siden ikke han kan planlegge, backer jeg litt ut. Synes gjensidighet er viktig for meg i et forhold. Men har nettopp lest at det er de som liker å være den ene som har kontrollen og tar initiativ. Sånn vil ikke jeg ha det.
Engel Skrevet 31. juli 2023 #15 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Menn blir tuta ørene fulle fra dagen de er født nærmest om at de må "jobbe med seg selv" og bli bedre på absolutt alle måter. Jeg tror ikke det er feil av ts å i det minste vurdere å endre litt på seg selv. Anonymkode: 882e4...298 Hvis TS blir intens på den måten at hun begynner med griseprat og sender uønskede nakenbilder så er jeg enig med deg. men jeg tviler på at det er noe sånt det er snakk om. Det er en smule forskjell på kvinner og menn når det gjelder måten man blir intens på. Uansett kjønn da så trenger man faktisk å finne noen som liker deg som du er. Og heldigvis er hva man liker akkurat like forskjellig som alt annet. Så man må bare finne den rette. Noe som kan være vanskelig og ta lang tid dessverre, men det er likevel bedre enn å ende opp i et forhold der du ikke kan være deg selv.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #16 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan i alle dager skal jeg klare roe meg ned på dette? skremmer jo mannfolka 🙈 er sånn generelt i livet også, men er sjenert. Anonymkode: 563e5...e2f Hvordan intens mener du da? Anonymkode: 2f3f9...dd0
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #17 Skrevet 31. juli 2023 takk for masse svar! Altså er sjenert, men intens som trenger bekreftelser tror jeg det må være. Vil jo ikke være sånn! Utsatt for overgrep som barn og utroskap og vold i tidligere forhold. Så finner jo heller ikke de gode mannfolka… Så som noen nevnte her er kanskje øke selvtillit lurt… har litt å jobbe med, men hvilken ende starter man i og intens som i at jeg går veldig inn i det jeg gjør, blir altoppslukende og tenker bare på det. Anonymkode: 563e5...e2f
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #18 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor endre seg, slik at en mann kan bli betatt av noe hun ikke er? Skal hun undertrykke sitt virkelige jeg hele forholdet da? Hun kan jo ikke plutselig endre seg til sitt virkelige jeg, for det var jo ikke «henne» de forelsket seg i… Anonymkode: c82f6...ba5 Nei altså hvis hun har lyst til å fortsette å skremme bort mannfolka så må hun jo bare fortsette i samme sporet. Anonymkode: 1977c...f10 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #19 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Menn blir tuta ørene fulle fra dagen de er født nærmest om at de må "jobbe med seg selv" og bli bedre på absolutt alle måter. Jeg tror ikke det er feil av ts å i det minste vurdere å endre litt på seg selv. Anonymkode: 882e4...298 Dette. Det handler (selv om det høres fælt ut) å vise en god versjon av seg selv og ikke være dønn ærlig fra dag en (hva??? Har du tarm-gass sånn som andre??). Anonymkode: 27e17...ee4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #20 Skrevet 31. juli 2023 Du kan prøve å kommunisere med mannfolket. Si ærlig at du er litt bekymret for å være for intens, og spørre hva han anser som en passelig mengde meldinger, kontakt, o.l. Jeg har aspergers, og sliter med sosiale koder. Jeg har god erfaring med å rett og slett bare spørre. Da slipper jeg å gå rundt og konstant bekymre meg for at jeg gjør noe feil, og jeg får et bedre forhold til folk siden jeg klarer å oppføre meg på en måte de finner akseptabel. Anonymkode: ce21b...50c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå