AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #1 Skrevet 31. juli 2023 I dette huset er nå hele familien sengeliggende og vi har hatt flere venner rundt oss med sykdom de siste ukene. Fikk en snap av en venn nå som hadde testet seg for covid og fått positiv test. Så da er det vel bare å anta at det er det samme vi har. Det spiller jo ingen rolle egentlig men det er jo rart hvordan denne sykdommen har påvirket livene våre så mye og nå nesten brent ut. Er det flere som har testet seg og fått covid i seneste tiden? Anonymkode: 5358e...a24 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #2 Skrevet 31. juli 2023 Finnes det fortsatt folk som tester seg?? Anonymkode: 31024...3c0 5 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #3 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Finnes det fortsatt folk som tester seg?? Anonymkode: 31024...3c0 Vi har masse tester liggende hjemme, og interessant å se om man endelig har fått det. Dessuten er det en del grupper som ikke bør utsettes for smitte, fortsatt. Anonymkode: c3edf...5ca 1 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #4 Skrevet 31. juli 2023 Jeg hadde i april. Teste fordi forkjølelsen jeg hadde var så annerledes ennvanlig. Greit å teste synes jeg, for legen har en helt annen innstilling når du kommer og er dausliten etter covid enn når du har det etter en helt kurant forkjølelse. Anonymkode: 7f942...9ba 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #5 Skrevet 31. juli 2023 Viste ikke at det fortsatt var en ting. Anonymkode: d27ef...2d7 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #6 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har masse tester liggende hjemme, og interessant å se om man endelig har fått det. Dessuten er det en del grupper som ikke bør utsettes for smitte, fortsatt. Anonymkode: c3edf...5ca Enig i dette, det er fortsatt de som er sårbare rundt oss, og som helst ikke Bør få covid. Så jeg tar absolutt hensyn til de rundt meg. Holder meg jo borte fra folk uansett hva jeg er smittsom med da, men venter noen ekstra dager hvis jeg har covid. Anonymkode: a63d9...cb3 4 2
Mezzosoprena Skrevet 31. juli 2023 #7 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har masse tester liggende hjemme, og interessant å se om man endelig har fått det. Dessuten er det en del grupper som ikke bør utsettes for smitte, fortsatt. Anonymkode: c3edf...5ca De bør ikke utsettes for noen type smitte - hvorfor skal dette være så vanskelig å forstå!?? Hvis du er syk, holdt deg for deg selv - det spiller ingen rolle om du vet at det er covid. Den mest irriterende setningen jeg vet om nå er: "Jeg er skikkelig forkjøla, men slapp av; det er ikke korronna altså". Neivel, men jeg vil altså ikke bli syk av noe! 3 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #8 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Finnes det fortsatt folk som tester seg?? Anonymkode: 31024...3c0 Forumets mest forutsigbare kommentar, som alltid kommer. Hvorfor svare på covidtråder om du bryr deg så lite ? Anonymkode: 8103f...9d2 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #9 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Enig i dette, det er fortsatt de som er sårbare rundt oss, og som helst ikke Bør få covid. Så jeg tar absolutt hensyn til de rundt meg. Holder meg jo borte fra folk uansett hva jeg er smittsom med da, men venter noen ekstra dager hvis jeg har covid. Anonymkode: a63d9...cb3 Vent like lenge uansett hva slags smitte du har du, så gjør du mange en tjeneste. Hårreisende at du tror du må vente lenger med covid-19 enn andre covid-sykdommer. Anonymkode: 71d0c...31c 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #10 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vent like lenge uansett hva slags smitte du har du, så gjør du mange en tjeneste. Hårreisende at du tror du må vente lenger med covid-19 enn andre corona-varianter. Anonymkode: 71d0c...31c Rettet meg selv. Anonymkode: 71d0c...31c
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #11 Skrevet 31. juli 2023 Hadde i påsken, var dårligere da enn første gang jeg hadde det, men fortsatt bare standard forkjølelse. Er forresten i høyrisikogruppen og har fire doser med vaksine Anonymkode: aa5ea...17a
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #12 Skrevet 31. juli 2023 Jepp, er på dag tre nå. Håper det blir med første runde i år, for i fjor ble jeg helt utmatta over en lengre periode først et par uker etter at jeg i utgangspunktet var frisk igjen. Det tok opp mot halvannen måned før jeg hadde trent meg opp til normal form. Folk skal på død og liv sende barn med korona og all slags skit i barnehagen, så jeg er sengeliggende for fjerde gang på et års tid. Med unntak av omgangssyke som liten har jeg aldri vært sykere enn at jeg har kunnet jobbe tidligere. Anonymkode: 90a1f...ef7
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #13 Skrevet 31. juli 2023 Hadde covid i juni. Veldig dårlig i fire dager, feber og vond hals. Anonymkode: ac6aa...c54
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #14 Skrevet 31. juli 2023 Ble syk med Covid for to uker siden, første gang for meg. Var skikkelig dårlig i en tre dager, etter det har det vært som en kraftig forkjølelse. Jeg har astma og vant til at jeg blir tettere ved virusinfeksjoner. Denne gangen merker jeg det går litt hardere på lungene. Er også mer sliten. Men det går over dette også. Anonymkode: feedd...a45
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #15 Skrevet 31. juli 2023 Mezzosoprena skrev (5 timer siden): De bør ikke utsettes for noen type smitte - hvorfor skal dette være så vanskelig å forstå!?? Hvis du er syk, holdt deg for deg selv - det spiller ingen rolle om du vet at det er covid. Den mest irriterende setningen jeg vet om nå er: "Jeg er skikkelig forkjøla, men slapp av; det er ikke korronna altså". Neivel, men jeg vil altså ikke bli syk av noe! Jeg har astma (ikke alvorlig grad) og blir altså så tett av bare en liten forkjølelse. Det blir alltid legevakt (verre på kveldene🙄), masse medisiner, angst og stress fordi lungene tettes igjen med tykt og seigt slim. INGEN forstår at jeg burde unngå små banale forkjølelser fordi de merker aldri astmaen min siden den er ganske mild. Covid 19 var ingen dans på roser det heller. Anonymkode: a3e3f...773 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #16 Skrevet 31. juli 2023 Mezzosoprena skrev (6 timer siden): De bør ikke utsettes for noen type smitte - hvorfor skal dette være så vanskelig å forstå!?? Hvis du er syk, holdt deg for deg selv - det spiller ingen rolle om du vet at det er covid. Den mest irriterende setningen jeg vet om nå er: "Jeg er skikkelig forkjøla, men slapp av; det er ikke korronna altså". Neivel, men jeg vil altså ikke bli syk av noe! Ja og alle som gryler ute, snufser, nyser, hoster og snørret renner. Ser ikke god ut i det hele tatt. Men ut å spise blandt andre skal de.. Enkelte tenker ikke på andre.. bare seg selv! Anonymkode: 06151...767 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #17 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja og alle som gryler ute, snufser, nyser, hoster og snørret renner. Ser ikke god ut i det hele tatt. Men ut å spise blandt andre skal de.. Enkelte tenker ikke på andre.. bare seg selv! Anonymkode: 06151...767 Savner meteren og munnbind fra oktober til mars/april. De var også gode å bruke ute på kalde dager hvor luftforurensningen var mer merkbar😇 Anonymkode: a3e3f...773 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #18 Skrevet 6. august 2023 hvis du fremdeles trenger en booster etter å ha fått vaksinen, og du må fremdeles å bli testet etter å ha fått vaksinen, og du trenger fremdeles å bruke en maske etter å ha fått vaksinen, og du vil fremdeles ende opp på sykehus - selv om du har fått vaksinen, og flere boostere. Kanskje er det endelig på tide å innrømme at du har blitt narret, og at vaksinene bare var søppel. Anonymkode: a9c70...ead 2 3
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #19 Skrevet 7. august 2023 Jepp, hele familien er syke med korona etter ferietur i utlandet. Anonymkode: 3caa5...dbf 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #20 Skrevet 7. august 2023 AnonymBruker skrev (På 31.7.2023 den 14.07): Finnes det fortsatt folk som tester seg?? Anonymkode: 31024...3c0 Det finnes fortsatt folk som fortsatt vaksinerer seg. 😂 Anonymkode: 9e2e0...603 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå