AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #1 Skrevet 31. juli 2023 Heii! Første skoledag, og dattera mi skal begynne i første klasse. Er det en dag man bør ta med yngre søsken eller ikke? En annen ting. Hun må gå på sfo før skolestart - i morgen altså.. Er det nå man tar med den nye skolesekken eller venter man eller hva? Hva gjør folk?? Anonymkode: abf91...c0f
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #2 Skrevet 31. juli 2023 Synes ikke man skal ta med yngre søsken, det ødelegger for alle andre. Du tar ikke med skolesekken til SFO den er til første skoledag. I morgen tar du med en sekk eller bag med ting som skal være på SFO. Anonymkode: e49cf...4ec 3 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #3 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes ikke man skal ta med yngre søsken, det ødelegger for alle andre. Du tar ikke med skolesekken til SFO den er til første skoledag. I morgen tar du med en sekk eller bag med ting som skal være på SFO. Anonymkode: e49cf...4ec Takk for svar! Jeg synes det er vanskelig å levere lillebror i barnehagen når jeg "ikke må", men samtidig så synes jeg datteren vår skal ha min og pappaens fulle oppmerksomhet.. Anonymkode: abf91...c0f
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #4 Skrevet 31. juli 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar! Jeg synes det er vanskelig å levere lillebror i barnehagen når jeg "ikke må", men samtidig så synes jeg datteren vår skal ha min og pappaens fulle oppmerksomhet.. Anonymkode: abf91...c0f Kan ikke moren din levere lillebroren din den dagen da? Anonymkode: c64d1...324 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #5 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan ikke moren din levere lillebroren din den dagen da? Anonymkode: c64d1...324 Hva pokker er det for et svar? Anonymkode: abf91...c0f 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #6 Skrevet 31. juli 2023 Just now, AnonymBruker said: Hva pokker er det for et svar? Anonymkode: abf91...c0f ? Noen må vel levere gutten i barnehagen, så da tenkte jeg foreldrene kunne gjøre det siden du har et eget barn som behøver deg den dagen. Anonymkode: c64d1...324 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #7 Skrevet 31. juli 2023 Bhg leveres i bhg. Jenta får sin egen dag Dere tar med skolejenta på restaurant Dete henter i bhg Vårt barn var omtrent det eneste på sfo som ikke hadde tatt i bruk skolesekken før første skoledag. Bor i Porsgrunn. Alle andre barn brukte gratissekken allerede på sfo Anonymkode: e3489...2fb 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #8 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): ? Noen må vel levere gutten i barnehagen, så da tenkte jeg foreldrene kunne gjøre det siden du har et eget barn som behøver deg den dagen. Anonymkode: c64d1...324 Okay du misforstod. Jeg skrev lillebror fordi jeg mener lillebroren til dattera mi. Jeg burde kanskje ha skrevet sønnen min, men det var for å gjøre innlegget litt tydelig. Men dette var altså på et helt annet nivå. 😳 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bhg leveres i bhg. Jenta får sin egen dag Dere tar med skolejenta på restaurant Dete henter i bhg Vårt barn var omtrent det eneste på sfo som ikke hadde tatt i bruk skolesekken før første skoledag. Bor i Porsgrunn. Alle andre barn brukte gratissekken allerede på sfo Anonymkode: e3489...2fb Vi har kjøpt ny sekk til henne som hun gleder seg til 😅 Hun sa seg enig i å spare sekken til første skoledag, men hun ville ha med pennalet, så får hun heller ta en av de andre sekkene hennes. Det skal nok bare ligge i hyllene deres.. Lur ide med restaurant 🥹🥹 Anonymkode: abf91...c0f
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #9 Skrevet 31. juli 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Okay du misforstod. Jeg skrev lillebror fordi jeg mener lillebroren til dattera mi. Jeg burde kanskje ha skrevet sønnen min, men det var for å gjøre innlegget litt tydelig. Men dette var altså på et helt annet nivå. 😳 Anonymkode: abf91...c0f Da ser jeg i alle fall ikke noe problem. Går ikke gutten i barnehagen til vanlig...? Anonymkode: c64d1...324
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #10 Skrevet 31. juli 2023 Asker her. Jenta min tar sin skolesekk med seg på SFO, fordi hun ønsker det. Hun tar også med pennalet. Men jeg tror ikke min eldste gjorde det slikt, han var ikke så opptatt av sin nye sekk som hun her er. Så tror det er hipp som happ, og barnets ønsker kan prioriteres. Vurder å ikke gå med barnet på restaurant første skoledag, fordi ALLE SKAL 🤣 det er total kaos den dagen. Velg en annen dag og jada, dere kan gå alle sammen på restaurant, hele familien. 😅 Anonymkode: 460e5...23a 1
fru Alving Skrevet 31. juli 2023 #11 Skrevet 31. juli 2023 Hvis skolestart er på dagtid og du har barnehageplass til yngste så bruk den. Yngste har ikke noe utbytte av å se eldste starte skolen og fint for skolestarteren å være litt i sentrum. det er en stor dag, så enig i at det er fint å gjøre noe ekstra. Restaurant, cafe eller kake hjemme med besteforeldre hadde vi. Her er skolestart på ettermiddagen så vi måtte ha med søsken 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #12 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk for svar! Jeg synes det er vanskelig å levere lillebror i barnehagen når jeg "ikke må", men samtidig så synes jeg datteren vår skal ha min og pappaens fulle oppmerksomhet.. Anonymkode: abf91...c0f Tenker at det går helt fint jeg, kan være godt for jenta di å ha dere for seg selv og på en så "stor" dag som det faktisk er for henne. Anonymkode: e49cf...4ec 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå