AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #1 Skrevet 31. juli 2023 Jeg har en ganske stor tatovering som jeg vil fjerne. Er mye svart i den. Den ble lagd veldig dypt, noe jeg merka etter å ha tatovert meg hos andre tatovører som har vært dyktige og profesjonelle. Har også vært mye problemer med tatoveringen, flere år etter. Den er ikke fin lengre heller, og er mange årsaker til at jeg ønsker å fjerne den… Kan den fjernes? Anonymkode: c0bfe...755
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #2 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har en ganske stor tatovering som jeg vil fjerne. Er mye svart i den. Den ble lagd veldig dypt, noe jeg merka etter å ha tatovert meg hos andre tatovører som har vært dyktige og profesjonelle. Har også vært mye problemer med tatoveringen, flere år etter. Den er ikke fin lengre heller, og er mange årsaker til at jeg ønsker å fjerne den… Kan den fjernes? Anonymkode: c0bfe...755 Har vært 8 runder på laser for en tatovering, såvidt den har begynt å falmet enkelte steder. Den er omtrent 10 år gammel. Og det er veldig vondt, spesielt ved tynn hud, vondere enn selve tatoveringen så jeg klarer ikke flere runder. Skal heller ta coverup Anonymkode: a7299...2ce
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #3 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har vært 8 runder på laser for en tatovering, såvidt den har begynt å falmet enkelte steder. Den er omtrent 10 år gammel. Og det er veldig vondt, spesielt ved tynn hud, vondere enn selve tatoveringen så jeg klarer ikke flere runder. Skal heller ta coverup Anonymkode: a7299...2ce Kan man tatovere over etterpå? Leste at huden blir såpass skadet at man bør la være? Hun som tatoverte, tatoverte veldig dypt, håper det ikke spiller inn på antall runder med laser. Er en belastning å se den tatoveringen daglig og bli minnet på dårlige minner. Anonymkode: c0bfe...755
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #4 Skrevet 31. juli 2023 For mer enn 20 år siden tok jeg en stygg tribal. Startet med laserbehandlinger ca 10 år senere. Da hadde de nylig startet med q switch laser som var god når tatoveringen var mørk. De første 3 behandlingene var effektive. De resterende 5 som jeg tok virket nesten ikke. Har en lys gråaktig tribal skygge nå. huden er veldig sensitiv i området og jeg hovner ofte opp i en hånd når jeg går tur. Innbiller meg at dette har med at en lymfeknute fungerer dårligere grunnet rester av tatoveringspartikler. Anonymkode: 77b97...017 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #5 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg har en ganske stor tatovering som jeg vil fjerne. Er mye svart i den. Den ble lagd veldig dypt, noe jeg merka etter å ha tatovert meg hos andre tatovører som har vært dyktige og profesjonelle. Har også vært mye problemer med tatoveringen, flere år etter. Den er ikke fin lengre heller, og er mange årsaker til at jeg ønsker å fjerne den… Kan den fjernes? Anonymkode: c0bfe...755 Jeg har tatt tre runder laser nå. Stor tattis langs hele siden med livet. Går veldig fint. Får bedøvelse krem på først. Så bruker vi kjølemaskin. Har allerede forsvunnen mye. Anonymkode: a21c3...f0b
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #6 Skrevet 1. august 2023 Forsvinner tatoveringen, eller betaler en dyrt for å sitte igjen med en blekere versjon av tatoveringen? Jeg har noe som jeg dessverre fikk da jeg hadde en depresjon🙈🙈 Anonymkode: fa6f7...d10
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #7 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Forsvinner tatoveringen, eller betaler en dyrt for å sitte igjen med en blekere versjon av tatoveringen? Jeg har noe som jeg dessverre fikk da jeg hadde en depresjon🙈🙈 Anonymkode: fa6f7...d10 Vanskelig å få den helt bort. Men ofte blir det slik at man lett kan sminke over restene ved behov. Anonymkode: 77b97...017
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå