AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #1 Del Skrevet 31. juli 2023 Er det noen som vet om man kan kombinere Crinone og Cyclogest? F.eks crinone morgen og Cyclogest på kveld? Vi har prøvd å få barn i snart fire år, har hatt tre SA og en MA. Jeg fikk crinone fra gynekologen ved andre graviditet pga SA forrige graviditet og pga min alder er det antageligvis litt redusert produksjon av progesteron. Har hatt et ivf forsøk, mislykket, da fikk vi Cyclogest og beskjed at den er sterkere. Vi har ikke gitt opp håpet om et felles barn enda da jeg har hatt gode AMH verdier, og blitt naturlig gravid 4 ganger. Fastlegen har gitt resept på Cyclogest som jeg har tatt etter eggløsning og frem til testdag.. nå er jeg etter eggløsning igjen, legen har ferie og jeg har kun noen Cyclogest ogikke igjen på resept 🙈 Vil ikke være nok til legen er tilbake. Har igjen crinone som ikke har gått ut på dato, så jeg tenkte om det er mulig å kombinere... å ta den ene på morgenen og den andre på kveld. Noen med kunnskap om dette her? Anonymkode: 17d5f...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilde78 Skrevet 31. juli 2023 #2 Del Skrevet 31. juli 2023 Jeg er ikke sikker, men jeg har fryseforsøk nå, og kunne velge mellom prolutex og cyclogest. Akkurat nå bruker jeg faktisk begge deler, mens vi venter på blodprøvesvar på progesteron-nivåene mine. Det var hvert fall helt uproblematisk å kombinere disse to. Ikke akkurat samme som du spør om da, men det er da hvert fall kombinasjon av to ulike. Du må vurdere selv altså, jeg er ikke lege 😊 eller vente på om noen vet helt sikkert når det gjelder cyclogest og crinone 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #3 Del Skrevet 31. juli 2023 Vilde78 skrev (21 minutter siden): Jeg er ikke sikker, men jeg har fryseforsøk nå, og kunne velge mellom prolutex og cyclogest. Akkurat nå bruker jeg faktisk begge deler, mens vi venter på blodprøvesvar på progesteron-nivåene mine. Det var hvert fall helt uproblematisk å kombinere disse to. Ikke akkurat samme som du spør om da, men det er da hvert fall kombinasjon av to ulike. Du må vurdere selv altså, jeg er ikke lege 😊 eller vente på om noen vet helt sikkert når det gjelder cyclogest og crinone 😅 Åååå masse lykke til♥️ Er du 78 modell? Jeg er 77, så jeg får ikke gjennomføre flere ivf. Og siden jeg har blitt naturlig gravid, mente lege hos Hausken at problemet mest sannsynlig ligger i progesteronnivå. Han sa at det er det første som avtar, selv om blodprøver viser ok på progesteron..kan forholdene i livmor være noe annet. Anonymkode: 17d5f...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #4 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er det noen som vet om man kan kombinere Crinone og Cyclogest? F.eks crinone morgen og Cyclogest på kveld? Vi har prøvd å få barn i snart fire år, har hatt tre SA og en MA. Jeg fikk crinone fra gynekologen ved andre graviditet pga SA forrige graviditet og pga min alder er det antageligvis litt redusert produksjon av progesteron. Har hatt et ivf forsøk, mislykket, da fikk vi Cyclogest og beskjed at den er sterkere. Vi har ikke gitt opp håpet om et felles barn enda da jeg har hatt gode AMH verdier, og blitt naturlig gravid 4 ganger. Fastlegen har gitt resept på Cyclogest som jeg har tatt etter eggløsning og frem til testdag.. nå er jeg etter eggløsning igjen, legen har ferie og jeg har kun noen Cyclogest ogikke igjen på resept 🙈 Vil ikke være nok til legen er tilbake. Har igjen crinone som ikke har gått ut på dato, så jeg tenkte om det er mulig å kombinere... å ta den ene på morgenen og den andre på kveld. Noen med kunnskap om dette her? Anonymkode: 17d5f...948 Jeg hadde habituell abort og lav amh. Fikk lutinus Og progynova som et eksperiment. Det funket på første forsøk. Jeg var tredje kvinne på rad dette hadde fungert for. Progynova er da østrogen tilskudd. Anonymkode: abd1a...f8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilde78 Skrevet 1. august 2023 #5 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (På 31.7.2023 den 13.34): Åååå masse lykke til♥️ Er du 78 modell? Jeg er 77, så jeg får ikke gjennomføre flere ivf. Og siden jeg har blitt naturlig gravid, mente lege hos Hausken at problemet mest sannsynlig ligger i progesteronnivå. Han sa at det er det første som avtar, selv om blodprøver viser ok på progesteron..kan forholdene i livmor være noe annet. Anonymkode: 17d5f...948 Er 78-modell ja 😊 så dere går hos Hausken også? Vi og 👍 masse lykke til 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #6 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (På 31.7.2023 den 11.09): Er det noen som vet om man kan kombinere Crinone og Cyclogest? F.eks crinone morgen og Cyclogest på kveld? Vi har prøvd å få barn i snart fire år, har hatt tre SA og en MA. Jeg fikk crinone fra gynekologen ved andre graviditet pga SA forrige graviditet og pga min alder er det antageligvis litt redusert produksjon av progesteron. Har hatt et ivf forsøk, mislykket, da fikk vi Cyclogest og beskjed at den er sterkere. Vi har ikke gitt opp håpet om et felles barn enda da jeg har hatt gode AMH verdier, og blitt naturlig gravid 4 ganger. Fastlegen har gitt resept på Cyclogest som jeg har tatt etter eggløsning og frem til testdag.. nå er jeg etter eggløsning igjen, legen har ferie og jeg har kun noen Cyclogest ogikke igjen på resept 🙈 Vil ikke være nok til legen er tilbake. Har igjen crinone som ikke har gått ut på dato, så jeg tenkte om det er mulig å kombinere... å ta den ene på morgenen og den andre på kveld. Noen med kunnskap om dette her? Anonymkode: 17d5f...948 Jeg har gjort det Fikk klarsignal fra legen min også. Det var ikke noe problem. Er gravid så det har gått bra Tok crinone og cyclogest annenhver dag. Men dose forskjellen er stor. For meg har crinone alltid fungert men fikk cyclogest fordi crinone var utsolgt. Å da kombinerte jeg bare resten med cyclogest til det ble tomt. Mulig du trenger en større dose. Jeg trengte kun å ta dette en gang om dagen, men mange tar det 2-3 ganger om dagen. Men jeg tror det går greit at du bruker crinone til du får ny resept Anonymkode: 30ece...ce1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #7 Del Skrevet 1. august 2023 Vilde78 skrev (3 timer siden): Er 78-modell ja 😊 så dere går hos Hausken også? Vi og 👍 masse lykke til 🥰 Vi var hos Hausken... nå har jeg tipset 46, så da kan de ikke hjelpe meg no 😞♥️ Lykke til, til deg også💞 Anonymkode: 17d5f...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #8 Del Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg har gjort det Fikk klarsignal fra legen min også. Det var ikke noe problem. Er gravid så det har gått bra Tok crinone og cyclogest annenhver dag. Men dose forskjellen er stor. For meg har crinone alltid fungert men fikk cyclogest fordi crinone var utsolgt. Å da kombinerte jeg bare resten med cyclogest til det ble tomt. Mulig du trenger en større dose. Jeg trengte kun å ta dette en gang om dagen, men mange tar det 2-3 ganger om dagen. Men jeg tror det går greit at du bruker crinone til du får ny resept Anonymkode: 30ece...ce1 Åååå takk for svar🥰🥰💖 Anonymkode: 17d5f...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå