Gå til innhold

Har han et poeng? Eller er han kvinnehater

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I 2015 avviste jeg en bekjent da han spurte to ganger om at jeg ville bli sammen med han. Mistet da noe kontakt, men vi så hverandre gradvis gjennom felles venner og samkomster. Jeg har nå fått følelser for han og la han til på Facebook . Pratet litt samt hintet for romantisk interesse. Han påsto da at eneste grunnen jeg er på nå er fordi ingen andre vil ha meg og han synes det er nedverdige at jeg har ligget med et hav av menn, bare ikke med han.

syntes det var slemt sagt, men han har et poeng. Jeg oppførte ikke konsistent eller hverken som en sekvsikker kvinne som vet hva hun vil ha

k36

Anonymkode: d4486...2e7

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke pliktig til å ligge med han, men hva slags signaler er det du gir ut når du avviser en person to ganger for å så vise interesse mange år etter

tenk på det!

Anonymkode: a3d7c...e3b

• Liker 25
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du må da finne noen bedre enn han. Nedverdigende for HAN at du har hatt sex med andre? Snakk om å tro at verden dreier seg rundt han 

Anonymkode: 59865...d5a

• Liker 36
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er det, er ikke alltid folk liker hverandre samtidig. 

Anonymkode: 31154...ab3

• Liker 13
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Rart å plutselig få følelser for en mann, mange år etter. Så skjønner hva han mener. Men frekt og unødvendig å si du har ligget med et hav med menn. Jeg hadde ikke villet innlede noe forhold til han! Siden han er frekk i kjeften i starten. 

Anonymkode: cf93a...785

• Liker 13
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du må da finne noen bedre enn han. Nedverdigende for HAN at du har hatt sex med andre? Snakk om å tro at verden dreier seg rundt han 

Det er vel det med at han er sistevalget. Eller i beste fall at hun er vinglete. 

Er vel like rimelig å si at hun tror verden dreier seg om henne som tror folk har samme romantiske interesse mange år etterpå. 

Anonymkode: 31154...ab3

• Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet

Nei, han har ikke et poeng. Han hadde hatt det hvis han sa at hn hadde et problem å håndtere din fortid, da den følelsen eier han helt selv. Men han lager en historie om at du kun er interessert i han fordi at du ikke kan få noe bedre, det er bare en tåpelig hevn fra han.

Hold deg unna han.

• Liker 31
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en mann først avvist meg, for så å ligge rundt og kontakte meg igjen når han aldri fikk kjæreste så kunne jeg reagert på samme måte. At det var nedverdigende at han vil ha meg først NÅ så langt ned i rekka. 

Han sier ikke det er nedverdigende at du har ligget med mange men at du først vil ha ham som nr 20 i rekka når han ville være nr 1

Anonymkode: ba56c...891

• Liker 25
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Skal ikke mye til for å være kvinnehater. 

Hvis man er forelsket i noen, og man attpåtil prøver seg flere ganger, så er det helt naturlig at det føles feil når man vet at man egentlig var 6. mann i køen når man først får ja.

For meg hadde det ikke handlet mest om sexen, men det at man var langt nede på prioriteringslisten og en haug av andre egentlig var mer interessante, da ville jeg ikke sagt ja i en slik situasjon. Kan ikke tenke meg det er så mange damer som synes det er stas å være 6. valget hans heller 

Anonymkode: 1dff3...e70

• Liker 13
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Han er ditt sistevalg og er vel bitter for det? Grinebiter! 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Spesielt at du har fått følelser for han, dette kan være fordi du avviste han. Du føler medavhengighet, kvinner kan faktisk finne på slike ting...

Anonymkode: 918dd...2f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er et nek. Bare amøber sier sånn.

Anonymkode: 98f81...cc7

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vel, det blir ikke nedverdigende før han sier ok til å være sloppy seconds, Plan B, den hun tok til takke med tilslutt. For det er i praksis det hun ønsker at han skal gjøre.

Han prøvde seg, hun avviste fordi hun mente hun kunne finne noen bedre . Ikke noe problem det.

Men å komme tilbake noen år seinere  fordi førstevalgene ikke ville forplikte seg.

På hvilken planet er dette en god deal for han? Om hun hadde en snev av respekt for han tidligere så ville den forsvinne hvis han tar til takke med dette. Ingen med ryggrad eller stolthet hadde inngått i et sånt forhold.

Anonymkode: 54077...911

• Liker 11
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Ville ligget langt unna han der!

Anonymkode: c88b4...5a7

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vel, det blir ikke nedverdigende før han sier ok til å være sloppy seconds, Plan B, den hun tok til takke med tilslutt. For det er i praksis det hun ønsker at han skal gjøre.

Han prøvde seg, hun avviste fordi hun mente hun kunne finne noen bedre . Ikke noe problem det.

Men å komme tilbake noen år seinere  fordi førstevalgene ikke ville forplikte seg.

På hvilken planet er dette en god deal for han? Om hun hadde en snev av respekt for han tidligere så ville den forsvinne hvis han tar til takke med dette. Ingen med ryggrad eller stolthet hadde inngått i et sånt forhold.

Merkelig at folk ikke forstår dette.

Hvor mange av kvinnene her hadde ønsket å få nei, vært langt nede i "køen" i lang tid, for så å få ja når alle han var mer interresert i ikke var gode nok? Jeg har ihvertfall tilgode å høre en dame synes det er stas å være 2. valg, eller verre 

Anonymkode: 1dff3...e70

• Liker 13
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Fremmed fugl skrev (5 minutter siden):

Nei, han har ikke et poeng. Han hadde hatt det hvis han sa at hn hadde et problem å håndtere din fortid, da den følelsen eier han helt selv. Men han lager en historie om at du kun er interessert i han fordi at du ikke kan få noe bedre, det er bare en tåpelig hevn fra han.

Hold deg unna han.

Det er jo sannheten!! Hun var 28 år og avviste han kontant, 8 år seinere kommer hun tilbake . Hun fant ingen bedre som ville forplikte seg og så kommer hun tilbake som 36 åring!?!

Det oser panikk og at vinduet for egne barn er i ferd med å lukkes så hun går for Plan  hun fant i restskuffen

Jeg hadde ikke blitt smigret for å være noens sistevalg.

• Liker 15
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

jeg har ligget med et hav av menn

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

han har et poeng

Vel, han har kanskje følelsen av å være den som passer inn når alt annet er brukt opp. 

Hadde jeg vært han, hadde jeg bare avvist deg kort uten noen forklaring. Men så finnes det damer som ikke tar nei for et nei og ønsker full analyse og utdyping. 

Anonymkode: 54a86...72d

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo fullt mulig at det oppstår følelser etter en tid, det er jo mange år siden TS avviste ham og hun er helt sikkert ikke samme person nå som hun var da. 

Men TS - jeg håper du skjønner at en mann som reagerer slik overhodet ikke er noe å samle på, jeg håper det kjølnet interessen din kraftig. 

Anonymkode: 19006...83e

• Liker 11
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Han påsto da at eneste grunnen jeg er på nå er fordi ingen andre vil ha meg

TS, jeg håper du er ganske ung når du ikke automatisk legger på røret/ logger av/ reiser deg og går. Når folk begynner å tillegge deg slik motivasjon skal du holde deg milevis unna. Han skulle ikke ha fått anledning en gang til å komme til at det var nedverdigende å ligge med deg. Du får det et mye bedre liv når du reagerer fortere på slike tullinger.

Det har vært en del tråder her med dårlig maskerte menn som prøver å høres ut som damer som kommer med merkelig like historier. "Jeg avviste han da jeg var atten, ville ligge rundt, da jeg var klar for å etablere meg ble jeg lurt av den ene kjekkingen etter den andre, nå er jeg 35 og han fra videregående vil ikke snakke med meg. Er det håp?"

Det rare er at jeg ikke kjenner en eneste singel dame på 40 som har denne forhistoria. Og jeg vet jo i det store og det hele hva slags livsførsel de fleste venninnene mine har. Derimot hører jeg dette ofte fra incels her inne. Som knapt nok kjenner kvinner.

Edit: jeg ser nå at du ikke er ung i det hele tatt. Hvis det faktisk stemmer at du er 36 år så lurer jeg på hvordan det er mulig at du ikke har lært deg å kjenne lusa på gangen.

Endret av Nymerïa
  • Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Han er ditt sistevalg og er vel bitter for det? Grinebiter! 

Han synters det vel heller det er støtende at hun tror han mangler integritet eller ryggrad. For det er jo det hun sterkt indikerer med å komme med et slikt forslag.

Prinsesse: Hei, du er 6 valget, men det er vel du helt OK med??

Mann: Nei.

prinsesse: Så slem du er

• Liker 9
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...