Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #1 Skrevet 16. januar 2006 Min søte snille søster har brukt masse tid på å brenne filmer (cdr?) til meg nå når jeg har blitt "forvist" i eksil i utlandet, men jeg får ikke sett dem! Dvdspilleren på Tven vil ikke godta cdene, så jeg prøvde laptopen. Bruker windows media player, men får beskjed om at jeg må laste ned DIVX codec. Hva er det? Og hvor kan jeg "trygt" laste ned dette? Har ikke lyst til å få "uhumskheter" på pcen min... Ja, jeg er en dataanalfabet og mer enn normalt engstelig for å laste ned diverse fra nettet..
Gjest Devil's Spawn Skrevet 16. januar 2006 #2 Skrevet 16. januar 2006 Last ned dette programmet, og dager med å laste ned codec for ditt og codec for datt er nå talte: http://www.videolan.org/mirror.php?file=vl....8.4a-win32.exe
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #3 Skrevet 16. januar 2006 Hm, sikker på at dette ikke faller inn under "uhumskheter"? Men siden jeg er den største datapysa i verden, så blir jeg skeptisk til programmer som prøver å laste seg selv ned på min maskin uten at jeg vet hva det faktisk er! Heldigvis i dette tilfellet er maskina min smartere enn meg og blokket automatisk nedlastning..
Gjest Devil's Spawn Skrevet 16. januar 2006 #4 Skrevet 16. januar 2006 Dette programmet er 100 % sikkert og et svært populært program.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå