Rødstrupa Skrevet 31. juli 2023 #1 Del Skrevet 31. juli 2023 Alt skal være så BIG? Det er vel ikke alltid best eller mest classy? Big House, big car osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #2 Del Skrevet 31. juli 2023 Jeg vet. Stort land, stort fokus på å hevde seg samt mange store ego. Arkitektur betyr ikke så mye bare huset er STORT. Anonymkode: e7d85...461 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #3 Del Skrevet 31. juli 2023 Små peniser. Anonymkode: c9cb3...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #4 Del Skrevet 31. juli 2023 Mindreverdighetskomplekser. Rimelig nytt land. Anonymkode: bea62...866 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #5 Del Skrevet 31. juli 2023 4 hours ago, Rødstrupa said: Alt skal være så BIG? Det er vel ikke alltid best eller mest classy? Big House, big car osv. Hva er problemet med det? Synes det er rått. Anonymkode: 34cac...b33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 31. juli 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva er problemet med det? Synes det er rått. Anonymkode: 34cac...b33 Nei, bare jævli Harry og smakløst! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #7 Del Skrevet 31. juli 2023 Mange fine store hus der også da. Anonymkode: 9b6a0...0e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #8 Del Skrevet 31. juli 2023 9 minutter siden, Rødstrupa said: Nei, bare jævli Harry og smakløst! Jeg liker at de har sjelen på utsiden istedet for å være introverte og skjule hvem de egentlig er, slik som i Norge. Mye lettere å vite om noen er en god eller dårlig person i Amerika. Her finner man det ut senere. Anonymkode: 34cac...b33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #9 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Små peniser. Anonymkode: c9cb3...4be Anonymkode: 85fa7...cbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 31. juli 2023 Forfatter #10 Del Skrevet 31. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg liker at de har sjelen på utsiden istedet for å være introverte og skjule hvem de egentlig er, slik som i Norge. Mye lettere å vite om noen er en god eller dårlig person i Amerika. Her finner man det ut senere. Anonymkode: 34cac...b33 Jeg oppfatter amerikanere som temmelig brautende og frekke. Synes som de lider av mindreverdighetskomplekser med tanke på at alt skal være så stort og prangende..Ellers enig med deg i at det er slitsomt med mennesker som ikke gir noe særlig av seg selv/introverte, men den andre veien kan og bli for mye. Tommel opp👍 for en gylden middelvei! Endret 31. juli 2023 av Rødstrupa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #11 Del Skrevet 31. juli 2023 Sikkert fordi de har en annen kultur enn hva vi har i Norge?🤷♀️ Skjønner egentlig ikke problemet med det. Da syns jeg heller at våpenpolitikken til mange av delstatene er mye mer problematisk. Anonymkode: 07919...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 31. juli 2023 Forfatter #12 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sikkert fordi de har en annen kultur enn hva vi har i Norge?🤷♀️ Skjønner egentlig ikke problemet med det. Da syns jeg heller at våpenpolitikken til mange av delstatene er mye mer problematisk. Anonymkode: 07919...3f1 Det er jo en HELT annen debatt….c’’.)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #13 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg liker at de har sjelen på utsiden istedet for å være introverte og skjule hvem de egentlig er, slik som i Norge. Mye lettere å vite om noen er en god eller dårlig person i Amerika. Her finner man det ut senere. Anonymkode: 34cac...b33 Amerika er det landet med fleste massemordere, skoleskytinger og massakrer. De fant det ut senere... Gjerningsmennene klarte fint å skjule dette trekket ved sin personlighet til de gjennomførte. Anonymkode: dce39...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #14 Del Skrevet 31. juli 2023 Just now, AnonymBruker said: Amerika er det landet med fleste massemordere, skoleskytinger og massakrer. De fant det ut senere... Gjerningsmennene klarte fint å skjule dette trekket ved sin personlighet til de gjennomførte. Anonymkode: dce39...978 Nå tar du de mest ekstreme eksemplene mens jeg snakker om vanlige folk. Anonymkode: 34cac...b33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #15 Del Skrevet 31. juli 2023 8 minutter siden, Rødstrupa said: Tommel opp👍 for en gylden middelvei! Folk i Canada er på den gyldne middelvei. Skulle ønske Nordmenn var som dem. Anonymkode: 34cac...b33 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #16 Del Skrevet 31. juli 2023 Det har vel med kulturen å gjøre? De utsettes for propaganda så snart de fødes, ‘USA er verdens beste land’ osv. De er et av få land i verden hvor de må ære flagget hver eneste dag på skolen. De hører kun at usa er verdens beste land og forteller ikke hvordan det er i andre land. De blir lært opp til at jo større jo bedre. For usa er jo det største og beste i verden… i følge de selv (og deres tro på Gud)… Anonymkode: 38a3a...105 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #17 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Folk i Canada er på den gyldne middelvei. Skulle ønske Nordmenn var som dem. Anonymkode: 34cac...b33 Så enig. Har bodd 5 år ulike steder i Canada nå og tror nok aldri jeg flytter tilbake til Norge igjen. Det sagt, ikke alt er perfekt i Canada heller. De fleste provinsene har mer til felles kulturelt med USA enn med Europa, men du har likevel mye av det som er bra i både USA og Europa. Anonymkode: 3914e...d25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #18 Del Skrevet 31. juli 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Folk i Canada er på den gyldne middelvei. Skulle ønske Nordmenn var som dem. Anonymkode: 34cac...b33 Da hadde vi hatt et hockeylag også Anonymkode: 49de6...910 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #19 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nå tar du de mest ekstreme eksemplene mens jeg snakker om vanlige folk. Anonymkode: 34cac...b33 Det er mer enn en masseskyting i uka. Det kaller jeg nesten for "normalen" der borte. U.S. Passes 400 Mass Shootings In 2023–On Pace For Deadliest Year.23. juli 2023 U.S. Passes 400 Mass Shootings In 2023–On Pace ... - Forbes Anonymkode: dce39...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #20 Del Skrevet 31. juli 2023 25 minutter siden, AnonymBruker said: Så enig. Har bodd 5 år ulike steder i Canada nå og tror nok aldri jeg flytter tilbake til Norge igjen. Det sagt, ikke alt er perfekt i Canada heller. De fleste provinsene har mer til felles kulturelt med USA enn med Europa, men du har likevel mye av det som er bra i både USA og Europa. Anonymkode: 3914e...d25 Ja. Nordmenn suger for å være ærlig. Go Canada. Anonymkode: 34cac...b33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå