Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Harry.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes den var for liten til der den var. 

Nå er jeg en av de som elsker farger, så ble også for kjedelig for min smak.

Anonymkode: 412dc...fbb

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte østeuropeer umiddelbart, men du trenger ikke bry deg om hva alle andre mener? Hvis du liker noe, så kjør på. Du finner aldri en tatovering som alle liker uansett :)

Anonymkode: 95bbe...c1b

• Liker 1
Skrevet

Den er symetrisk og fin, så lurer jeg på hvordan den ser ut bakfra i normal vinkel.

Personlig likte jeg ikke motivet helt. 

AnonymBruker
Skrevet

Helt ok egentlig. 
Jeg syntes det er skikkelig hot med tatoveringer, så denne kan nok bli bra, så bare litt tam ut på bildet. 

Anonymkode: c87da...b6d

AnonymBruker
Skrevet

Ja den er jo fin da. Tattovering er svært individuelt så det viktigste er at den "er deg" på en måte. Men objektivt sett vil jeg si det der er godt håndverk.

Anonymkode: e4066...a56

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Helt ok egentlig. 
Jeg syntes det er skikkelig hot med tatoveringer, så denne kan nok bli bra, så bare litt tam ut på bildet. 

Anonymkode: c87da...b6d

Selvfølgelig! Men noe i den duren :) 

Tenker du at den burde blitt større?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja den er jo fin da. Tattovering er svært individuelt så det viktigste er at den "er deg" på en måte. Men objektivt sett vil jeg si det der er godt håndverk.

Eneste usikkerheten på slike bak der, er om den bør dekke til enda mer på ryggen. Men da kan det vel bli litt for mye? Om den er for stor.

Skrevet

Ok, liten i forhold til plasseringen, og litt kjedelig...... Kunne vært gjort så mye mer ut av den.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Svennis said:

Eneste usikkerheten på slike bak der, er om den bør dekke til enda mer på ryggen. Men da kan det vel bli litt for mye? Om den er for stor.

Jeg syntes jo den passet helt perfekt på han. Hvor stor den bør være på deg avhenger av hvor stor du og ryggen din er, men egentlig bør ikke den der dekke hele ryggen, den er litt for "basic" til det synes jeg. Men om jeg var han på bildet ville jeg ikke dimensjonert den der særlig annerledes.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, *Mocca* said:

Ok, liten i forhold til plasseringen, og litt kjedelig...... Kunne vært gjort så mye mer ut av den.

Synes ikke den ser liten ut på han. Egentlig er det dumt å overdrive størrelsen, tenk litt på "negative space". Man kan jo og utbrodere sånne design senere om man vil, greit å ikke gjøre for mye ut av en enkel ide.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke motivet rasistisk?

Anonymkode: 2c6c7...f43

Skrevet
*Mocca* skrev (1 time siden):

Tenker du mye større? Har du et illustrasjonsbilde?

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Er ikke motivet rasistisk?

Anonymkode: 2c6c7...f43

Hæ? Tenker du på den albanske ørnen? Helt annet design.

Skrevet
Svennis skrev (1 minutt siden):

Tenker du mye større? Har du et illustrasjonsbilde?

https://www.google.com/search?q=eagle+tattoo+on+back&oq=eagle+tatt&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUqBwgFEAAYgAQyBwgAEAAYgAQyBwgBEAAYgAQyBggCEEUYOTIHCAMQABiABDIHCAQQABiABDIHCAUQABiABDIHCAYQABiABDIHCAcQABiABDIHCAgQABiABDIHCAkQABiABDIHCAoQABiABDIHCAsQABiABDIHCAwQABiABDIHCA0QABiABDIHCA4QABiABNIBCDU5MjBqMGo0qAIAsAIA&client=ms-android-motorola-rvo3&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8&chrome_dse_attribution=1

Der er det både større og mindre, de minste er mer tilpasset til personens rygg. Men det er også eksempler på større som er gjort litt mer ut av.... Noen er fort for store andre ganske passe.

Skrevet
*Mocca* skrev (14 minutter siden):

Sant. Men i bunn og grunn synes jeg designet er fint, så avhenger det jo av hvor stor rygg man har :) 

Skrevet

Personlig har jeg ingen meninger om selve motivet. Helt OK? Altså verken pen eller stygg? Ikke noe jeg hadde tatt selv :)
men jeg tar tattoveringer som har en betyding for meg bak motivet.

Det er den som tar tattoveringen som må ta det en liker, ikke basert på hva alle andre tenker og mener. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes den var kjempefin, hvis du vil fremstå som et gjengmedlem fra Balkan som går i boblejakke hele året, jobber svart med bilvask på Grorud, og ellers livnærer seg med dopsmugling. Husk å kjøpe passende tykt halskjede i stål for å matche tatoveringen.

Anonymkode: 8bc6c...292

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Synes den var kjempefin, hvis du vil fremstå som et gjengmedlem fra Balkan som går i boblejakke hele året, jobber svart med bilvask på Grorud, og ellers livnærer seg med dopsmugling. Husk å kjøpe passende tykt halskjede i stål for å matche tatoveringen.

Anonymkode: 8bc6c...292

Hvorfor tror du tattoveringen har noe og gjøre med balkan? 😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...