AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #1 Skrevet 31. juli 2023 Jeg har fått svaaaak strek på tidligtest over flere dager. Så det første gang for fire dager siden. Ikm for tre dager siden. Med første barnet testet jeg ikke positivt før en uke etter ikm. Kan det være jeg produsere hcg sakte eller noe? Noen med liknende erfaringer? Anonymkode: ef8b4...68e
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #3 Skrevet 31. juli 2023 Hvor sikker er du på syklusen din? Og er streken like svak, eller blir den sterkere? Jeg hadde suupersvak strek på metode strimmel tidligtest, men det var 4 dager før ikm - utfra eggløsningstest (utfra forrige mens skulle ikm vært flere uker tidligere, men det stemmer jo ikke, da jeg hadde mye lengre syklus denne gangen). Begynte etterhvert å ta vanlig/ikke-tidlig rfsu teststrimmel, den var bare såvidt synlig rundt/rett etter ikm, og så ble den sterkere dag for dag, og ble mer tydelig rosa strek 5-6 dager etter ikm (men fortsatt kanskje bare litt over 1/3 av kontrollstrekens styrke). Anonymkode: 62b3d...975 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå