AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #1 Skrevet 31. juli 2023 Flere som har opplevd smatting og klikkelyder fra 3-åringen midt på natten? Høres ut som nesten knekkelyder (som når man biter en tablett). Har lest at det er vanlig at barn i 5-6 års alderen gnisser tenner, men så høyt, og så tidlig som i 3 års alder? (Jeg kan våkne fra lett søvn pga lydene) Knekkelydene/skjæring av tenner kommer ofte etter at hun smatter par-tre ganger, så knekk knekk. Har tenkt å spørre tannlege, men lenge til neste besøk. I mellomtiden hadde det vært fint å høre om flere opplevde det? Anonymkode: 7d457...9ba
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #2 Skrevet 31. juli 2023 Ja, min eldste gjorde det noen år. Han er 8 nå og tror ikke han gjør det lenger Anonymkode: bf962...305
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #4 Skrevet 31. juli 2023 Min treåring gjør det samme. Høres forferdelig ut, men tannlegen sa at alt så fint ut første gang vi var der. Skal nevne det neste gang også, men får ikke gjort så mye mer enn det. Anonymkode: a408b...b7a
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #5 Skrevet 31. juli 2023 Har en mann som lager "klikkelyder" når han sover. Helt forferdelig. Ligger helt still og prøver å sove, så går munnen hans opp og nesen/munnen lager en sånn merkelig lyd. Prøver å lukke munnen hans eller snu litt på han, men det virker i 2sek før det er på igjen.. Hadde det ikke før, kun siste 2årene. Ligger kanskje mer med åpen munn. Gjør barnet det? Tørr i munnen? Anonymkode: bef02...dc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå