Saima Skrevet 10. mars #41 Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (23 timer siden): Spar meg whataboutism-svar. Gjennomsnittshøyden i Norge er 167 cm for kvinner. 15 kilo overvekt er da ikke spesielt mye sånn sett. Anonymkode: 1621f...5ad Syns det er veldig fint at folk tar tak i overvekt FØR det utvikler seg til å bli fedme kategori 1, 2 eller 3. 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars #42 Skrevet 10. mars Saima skrev (5 timer siden): Syns det er veldig fint at folk tar tak i overvekt FØR det utvikler seg til å bli fedme kategori 1, 2 eller 3. Nå er det anbefalt for overvektige uten tilleggssykdommer/risikofaktorer å holde vekten istedenfor å prøve med slanking og kanskje ende med å gå opp på sikt. Leve i en evig kamp. Anonymkode: a2f52...274
AnonymBruker Skrevet 10. mars #43 Skrevet 10. mars Når jeg sluttet med den, la på meg raskt. Så startet raskt opp igjen, da holder vekta seg i hvertfall. Anonymkode: e8c54...314
AnonymBruker Skrevet 14. august #44 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (På 8.3.2025 den 23.27): Kan man få resept for «så lite»? Er det fordi du har tilleggssykdommer? Anonymkode: 1621f...5ad Litt sent, men jeg fikk resept for "så lite". Veide 75 kg da jeg startet og ønsker gjerne gå ned til 60. Men jeg er veldig lav da (155), så BMIen var jo godt inne i fedme. Anonymkode: 824f1...d18
AnonymBruker Skrevet 15. august #45 Skrevet 15. august Begynte i midten av juni.. bmi på 31. Merket effekt etter noen dager, klarer å styre matinntak og sug. Så vekten går sakte nedover, -7 kg sålangt, ca 10 igjen. Glad for at eg fortsatt har matlyst og matglede men klarer å unngå overspising. Overspising har alltid vært mitt største problem, nå klarer eg å stoppe når eg er mett og småspiser ikke så mye mellom måltider. Ligger på ca 1500 kcal om dagen nå. Anonymkode: 19c6d...3af
AnonymBruker Skrevet 15. august #46 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Begynte i midten av juni.. bmi på 31. Merket effekt etter noen dager, klarer å styre matinntak og sug. Så vekten går sakte nedover, -7 kg sålangt, ca 10 igjen. Glad for at eg fortsatt har matlyst og matglede men klarer å unngå overspising. Overspising har alltid vært mitt største problem, nå klarer eg å stoppe når eg er mett og småspiser ikke så mye mellom måltider. Ligger på ca 1500 kcal om dagen nå. Anonymkode: 19c6d...3af Bruker 0,37 dose nå. Øker til 0,5 neste gang. Ingen bivirkninger. Anonymkode: 19c6d...3af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå