Nesly Skrevet 30. juli 2023 #1 Skrevet 30. juli 2023 Andre enn meg som er plaget av dette? 🙋♀️ Hva hjelper? Det er så ekkelt. Kan en forhindre dette eller må en leve med det?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #2 Skrevet 30. juli 2023 Jepp, jeg er! Plukker dem vekk når de er mulige å få tak i, bruker en finger (vet det ikke er lurt) til å pirke med og en liten lommelykt slik at jeg ser dem. Jeg kjenner de på utsiden av halsen når det er noen store på vei og da tyter de ut om jeg pirker🤢 Fjerning av mandler er en mulighet men det er visst ikke garantert at du blir kvitt steinene likevel🙈 Anonymkode: 1c6de...bc5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #3 Skrevet 30. juli 2023 Jeg fjernet mandlene. Ikke hatt det siden. Anonymkode: 17727...639
Nesly Skrevet 30. juli 2023 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg fjernet mandlene. Ikke hatt det siden. Anonymkode: 17727...639 Fjernet du de pga mandelstein eller andre ting?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #5 Skrevet 31. juli 2023 Ja pga det. Lukta var forferdelig. Det var veldig sjenerende. Jeg ba om å få henvisning til opr og fikk det. Blødde mye 10 dager etter opr da sårskorpene løsnet. Måtte på legevakta og det gikk bra. Uansett verd og bli kvitt mandelsteinene. Anonymkode: 17727...639
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #6 Skrevet 31. juli 2023 Jeg har og mandelsteiner. Jeg har kjøpt lange medisinpinner på apoteket, ser ut som qtips med en ende. Bruker det til å presse og dytte de ut. Sjekk YouTube, mange videoer som viser teknikken der. Sånn jeg holder det i sjakk. Anonymkode: abc5c...146
Sphynx Skrevet 8. november 2023 #7 Skrevet 8. november 2023 Noen som har prøvd TonsilClin Cupping Glass for å få de ut? Vært så sykt plaget med det i det siste halvåret. Pleide å få det mye før også ble det bedre når jeg byttet til zendium tannkrem. Men etter zendium skiftet ingredienser har jeg fått det tilbake 🥲
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå