Gå til innhold

Svigerinne kler barna nesten alltid I merkeklær

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det begynner å bli teit at barna på 5 -7 år går nesten alltid rundt i merkeklær.  Vi måtte nesten le da vi så barna sist. Det baksnakkes.  Ingen setter pris på eller ser opp til merkeklærene.

Hvordan informere henne på ordentlig måte at dette ikke er hensiktsmessig.

Anonymkode: cdb16...ba4

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En del folk liker slikt. Jeg synes også det teit, men om hun har råd er det ikke noe stort problem.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hun må få kle barna som hun vil. Det er vel bedre med Chanel enn hullete filler i det minste. 

Anonymkode: b9548...8d9

• Liker 20
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Whatever, la henne sløse

Anonymkode: ce866...f9b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hun må få kle barna som hun vil. Det er vel bedre med Chanel enn hullete filler i det minste. 

Anonymkode: b9548...8d9

Ja for alt annet en det er jo bare hullete filler fra søppeldynga. Finnes ingen fornuftig mellomting her

Anonymkode: ce866...f9b

• Liker 4
Skrevet

Dette angår ikke deg.

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det begynner å bli teit at barna på 5 -7 år går nesten alltid rundt i merkeklær.  Vi måtte nesten le da vi så barna sist. Det baksnakkes.  Ingen setter pris på eller ser opp til merkeklærene.

Tenker dere bør gå i dere selv om dere nesten må le av barna.

Hvorfor plager det deg at de går i merkeklær? Hva har ditt syn på merkeklær noe å gjøre med at dine nieser/nevøer går med merkeklær?

• Liker 21
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet

Så slemme familiemedlemmer som ler av barna og deres mor da!

Anonymkode: 2c941...af5

• Liker 32
  • Hjerte 2
  • Nyttig 14
Skrevet

Baksnakkingen er et større problem! Putt janteloven et visst sted & oppfør deg hyggelig mot egen familie!! 

• Liker 32
  • Nyttig 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her stinker det misunnelse . Mind Your own business . 

• Liker 14
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Så Tragisk!! Å le av barna fordi det er ett merke på klærne de har på. Da har du langt igjen å gå ass.. Do better!!! 

Anonymkode: 547a0...f9c

• Liker 12
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bryr du deg om hva som står på merkelappen på disse klærne? Så lenge klærne ser bra ut, er rett størrelse og ikke fillete, så synes jeg dere kan finne noe annet å klage på ☝️

Anonymkode: 653df...07a

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hun har vell råd til det. Hvorfor skal du bry deg. dramaqueen

Anonymkode: cc947...f8f

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Det bryter ingen lov i Norge men det er jo synd barna vokser opp med så overfladiske verdier

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kler også barna mine med mye merkeklær, har også vanlige klær. Jeg selv bruker en del merker og far. Når vi da shopper kjøper vi selvfølgelig til ungene også? Blir jo litt urettferdig at jeg bruker dyre vesker og klær men ikke bruker penger på ungene mine.. overdriver ikke men kjøper til de også. Angår jo ikke deg om vi bruker penger på slikt, er jo ikke din lommebok vi bruker. 

Anonymkode: 0947d...ebd

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor skal du bry deg om dette? Kan ikke folk få kle seg å barna sine som de selv vil?

Hvorfor le og baksnakke?

Anonymkode: 2fb83...caa

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, Capazitet said:

Det bryter ingen lov i Norge men det er jo synd barna vokser opp med så overfladiske verdier

Hva vet du om hvilke verdisyn disse barna blir oppdratt i?

Anonymkode: 2fb83...caa

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

hvorfor plager det deg? Er du egentlig misunnelig? Man må ikke være steinrik for å kjøpe merkeklær av god kvalitet, handler om prioriteringer og. Personlig kjøper jeg både merkeklær og vanlige klær til mitt barn.

• Liker 6
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...