AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #1 Del Skrevet 30. juli 2023 Bruker i dag Biotherm Lait Corporel Body milk (den hvite), men jeg tror ikke den gir meg nok fuktighet. Tips til en god erstatter? Viktig at det ikke lukter for sterkt. Anonymkode: 3c4f6...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #2 Del Skrevet 31. juli 2023 La-Roshe Posay Lipikar Balm er min favoritt. Og Perfect Legs produkter, særlig oljene tar virkelig tørr hud, men det faller i kategorien Lotion, og det er litt lukt på de. Anonymkode: 06b93...1eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #3 Del Skrevet 31. juli 2023 Tusen takk! Elsker La Roche Posay, så den skal jeg prøve! Anonymkode: 3c4f6...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 31. juli 2023 #4 Del Skrevet 31. juli 2023 Cerave sin for tørr og veldig tørr hud - føles som en lotion, trekker fort inn og oppleves ikke klissete. Kan også brukes i ansikt. Kjøper den store på 476 ml ish, og den er virkelig verdt prisen og drøy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #5 Del Skrevet 1. august 2023 Urtekram. Fås på sunkost. Anonymkode: 4a80e...476 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 1. august 2023 #6 Del Skrevet 1. august 2023 (endret) Body Butter fra Body Shop? Edit: Mulig de lukter for sterkt, men hvor mye de lukter varierer mellom de ulike typene. Body butter med avocado eller olivenolje lukter ganske nøytralt. Endret 1. august 2023 av Perelandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #7 Del Skrevet 1. august 2023 Se etter body butter heller. Lyko pleier å ha et greit utvalg. Anonymkode: 69e2c...c10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #8 Del Skrevet 1. august 2023 Anbefaler også Cerave, billig og bra. Parfymefri Anonymkode: 3e2ec...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå