Gå til innhold

Persienner til kjellervindu, kun 60 cm høyt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et kjellervindu i et rom vi i blandt bruker som gjesterom, og der skinner jo sola ganske sterkt inn om morgenen.. Har ikke lyst til å ha noen tunge gardiner der, så jeg ønsker meg persienner.

Må jeg da kjøpe noen som er 160 lange selv om vinduet ikke er mer en 60 høyt, eller finnes det steder som selger persienner til "små" vinduer? Vinduet er 150 bredt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis du ikke finner korte persienner, så er de fleste persienner lagd slik at de er veldig lette å forkorte.

De har noen veldig fine på Jysk, i lyst og mørkt treverk.

Endret av susanne
Skrevet

Det skal være en enkel match å forkorte dem altså! :) Jeg gjorde det med mine.

Skrevet

Jasså...

Spurte på Prinsess i går jeg, og fikk til svar at "Hehe, nei du.. Går nok ikke å forkorte dem"

Skrevet
Jasså...

Spurte på Prinsess i går jeg, og fikk til svar at "Hehe, nei du.. Går nok ikke å forkorte dem"

Det var nå veldig merkelig.. Det er bare å ta forkorte båndet som styrer mekanikken. Alle persienner jeg har sett på har samme systemet (i hvert fall de fra IKEA, Bohus og Jysk).

Skrevet

Ikke noe problem å forkorte persienner i det hele tatt.

Skrevet

Jeg har forkortet mine - og de var kjøpt på Prinsess.

Skrevet

Men da så!

Dette var jo genialt :)

De har 30% på Prinsess for tiden, men IKEA er vel kanskje billigere uansett

Skrevet

Ikea er nok billigst uansett når det gjelder persienner... Men så er det en helt annen kvalitet på de også da...

Jysk er også billig, og faktisk var disse mer holdbare enn ikea's til mitt bruk i allefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...