AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #1 Del Skrevet 30. juli 2023 Jeg lurer på om noen kan legge kort for å se hvordan det ligger an med en mann jeg flørter med og ønsker at noe skal utvikle seg med? Blir veldig glad for hjelp! Anonymkode: 301be...f75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #2 Del Skrevet 31. juli 2023 Prøver å sende denne opp igjen😊 Anonymkode: 301be...f75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #3 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Prøver å sende denne opp igjen😊 Anonymkode: 301be...f75 Jeg har lagt kort. Ser desverre at mannen har en historie med å være utro. Anonymkode: d1934...7a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #4 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har lagt kort. Ser desverre at mannen har en historie med å være utro. Anonymkode: d1934...7a2 Der tar du nok feil, jeg kjenner denne mannen veldig godt, og kjenner også eksene hans. Han er lojal, og har aldri vært utro. Anonymkode: 301be...f75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå