AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #1 Skrevet 30. juli 2023 Jeg er gift på tyvende året og for tolv år siden hadde jeg en kollega jeg fikk svært god kjemi med.. Da jeg sluttet i jobben holdt vi kontakten og tekstet ukentlig ca et halvt år. Det startet ganske uskyldig mest for å holde kontakten, men etterhvert tekstet vi nesten bare om sex. Vi ringte hverandre noen få ganger og snakket om hva vi ville gjøre med hverandre. Vi møttes bare et par ganger helt tilfeldig, men da snakket vi om hverdagslige ting. Da var det i tillegg mye folk rundt oss. Mannen min har vært fysisk utro et par ganger, det har aldri jeg.. likevel tenker jeg noen ganger på om også jeg har vært utro? Jeg har ingen dårlig samvittighet, men interessant å høre hva dere tenker om dette. Anonymkode: ad512...4a7
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #2 Skrevet 30. juli 2023 I min bok har du også vært utro. Anonymkode: a2820...1d6 20
Mannjessheim1984 Skrevet 30. juli 2023 #3 Skrevet 30. juli 2023 Du har vært utro. Disse tankene om å knalle en annen mens du er i ekteskap skal egentlig bare være mellom mann og kone. Så når du deler med andre tanker men ikke handler så har du ikke vært fysisk utro men utro. 2
Påkrevd Skrevet 30. juli 2023 #4 Skrevet 30. juli 2023 Det spiller vel egentlig ikke noe rolle hva andre tenker om det, men du kan jo snu rundt på det. Les gjennom meldingene dere sendte hverandre og se for deg at du fant tilsvarende meldinger på mannens telefon. Hvis du hadde sett på det som utroskap, så har du også vært utro. 4
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #5 Skrevet 30. juli 2023 Nei, du var ikke utro, men du la opp til det. Hva er egentlig verst? Same same spør du meg… Anonymkode: 85dfe...4e3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #7 Skrevet 30. juli 2023 Du har ikke vært utro. Hvem bryr seg? Du lever bare en gang, så go for it. Anonymkode: 44569...52f
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #8 Skrevet 30. juli 2023 Påkrevd skrev (7 minutter siden): Det spiller vel egentlig ikke noe rolle hva andre tenker om det, men du kan jo snu rundt på det. Les gjennom meldingene dere sendte hverandre og se for deg at du fant tilsvarende meldinger på mannens telefon. Hvis du hadde sett på det som utroskap, så har du også vært utro. Er redd jeg blir så kåt om jeg leser meldingene igjen.. Usikker på om jeg hadde sett på det som utroskap om jeg fant meldingene på mannens telefon.. ts Anonymkode: ad512...4a7
Gjest Jegsierdetsomdeter Skrevet 30. juli 2023 #9 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg er gift på tyvende året og for tolv år siden hadde jeg en kollega jeg fikk svært god kjemi med.. Da jeg sluttet i jobben holdt vi kontakten og tekstet ukentlig ca et halvt år. Det startet ganske uskyldig mest for å holde kontakten, men etterhvert tekstet vi nesten bare om sex. Vi ringte hverandre noen få ganger og snakket om hva vi ville gjøre med hverandre. Vi møttes bare et par ganger helt tilfeldig, men da snakket vi om hverdagslige ting. Da var det i tillegg mye folk rundt oss. Mannen min har vært fysisk utro et par ganger, det har aldri jeg.. likevel tenker jeg noen ganger på om også jeg har vært utro? Jeg har ingen dårlig samvittighet, men interessant å høre hva dere tenker om dette. Anonymkode: ad512...4a7 I det du startet å prate om sex, med det motsatte kjønn, bak ryggen til mannen din, så var du utro ( ifølge de grensene jeg har satt for meg selv ). Hadde jeg tatt kona i dette så tror jeg faktisk jeg hadde gått.
Gjest Jegsierdetsomdeter Skrevet 30. juli 2023 #10 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du har ikke vært utro. Hvem bryr seg? Du lever bare en gang, så go for it. Anonymkode: 44569...52f Man lever kun 1 gang men skal ha sjelefred hver kveld hodet treffer puta. Sex er noe forbipasserende , selv respekt er livet ut.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #11 Skrevet 30. juli 2023 Jegsierdetsomdeter skrev (Akkurat nå): Man lever kun 1 gang men skal ha sjelefred hver kveld hodet treffer puta. Sex er noe forbipasserende , selv respekt er livet ut. Du overdriver den psykiske konsekvensen, en elsker/elskerinne kan være forfriskende i en ellers grå hverdag. Anonymkode: 44569...52f 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #12 Skrevet 30. juli 2023 Jegsierdetsomdeter skrev (3 minutter siden): Man lever kun 1 gang men skal ha sjelefred hver kveld hodet treffer puta. Sex er noe forbipasserende , selv respekt er livet ut. Jeg er i og for seg enig med deg, men etter at mannen min ble tatt i utroskap to ganger kjenner jeg ikke på manglende selvrespekt. Jeg kunne sikkert søkt separasjon, men har ikke så lyst til det. Likevel interessant å høre hvilke tanker andre har rundt det jeg har gjort. ts Anonymkode: ad512...4a7
Gjest Jegsierdetsomdeter Skrevet 30. juli 2023 #13 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du overdriver den psykiske konsekvensen, en elsker/elskerinne kan være forfriskende i en ellers grå hverdag. Anonymkode: 44569...52f Man vet jo selv om det er innfor det moral kompasset , kan bare svare med utganspunktet i meg og mitt. Men kjør på! 🤫
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #14 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du overdriver den psykiske konsekvensen, en elsker/elskerinne kan være forfriskende i en ellers grå hverdag. Anonymkode: 44569...52f Ts her. Jeg opplevde det akkurat slik og mannen min og jeg har aldri hatt så mye sex som i denne perioden. Jeg var veldig inspirert for å si det sånn. Anonymkode: ad512...4a7
Gjest Jegsierdetsomdeter Skrevet 30. juli 2023 #15 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er i og for seg enig med deg, men etter at mannen min ble tatt i utroskap to ganger kjenner jeg ikke på manglende selvrespekt. Jeg kunne sikkert søkt separasjon, men har ikke så lyst til det. Likevel interessant å høre hvilke tanker andre har rundt det jeg har gjort. ts Anonymkode: ad512...4a7 Hadde spilt med åpne kort ( da er du automatisk bedre en din mann) , ta utgangspunkt i det han har gjordt , be om åpen forhold? Og sov godt🫡
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #16 Skrevet 30. juli 2023 Ville du fortalt om meldingene til mannen din? Eventuelt hvorfor ikke? I min bok er dette definitivt utroskap, og vi har også definert det som det her hjemme. Om man skal ha dårlig samvittighet er en annen sak. For mange år siden opplevde jeg utroskap. Jeg kastet ham ut, og han gjorde alt for å få meg tilbake. Jeg flørtet da med en gutt i en periode og vi koste oss litt (ikke samleie). Fortalte ikke om det til samboeren min og tok ham tilbake. Hadde aldri dårlig samvittighet for det jeg hadde gjort, det gjorde utroskapen hans enklere å leve med. Selv om det jeg også hadde gjort var utroskap. Noen år senere var han utro igjen med en kollega, og det var mannen hennes som kontaktet meg og fortalte hva han hadde funnet ut. Mannen hennes var en fantastisk fyr (både kjekk, intelligent og snill), og jeg vurderte sterkt et knull med ham for så å gå videre. Så noen ganger er det helt innafor 😁 Anonymkode: 29f28...bde
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #17 Skrevet 30. juli 2023 Vurderer å nevne det slik noen av dere over her skriver.. Skjønner godt at du over her ikke hadde dårlig samvittighet og du var sterk som ikke hoppet til sengs med mannen som kontaktet deg. Ts Anonymkode: ad512...4a7
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #18 Skrevet 30. juli 2023 Påkrevd skrev (36 minutter siden): Det spiller vel egentlig ikke noe rolle hva andre tenker om det, men du kan jo snu rundt på det. Les gjennom meldingene dere sendte hverandre og se for deg at du fant tilsvarende meldinger på mannens telefon. Hvis du hadde sett på det som utroskap, så har du også vært utro. Lavmål av dere begge. Dere fortjener hverandre. Man må velge å tilgi, gå videre eller bryte. Du valgte den feige løsningen, begynne utroskap selv. Setter deg på samme lavnivå som din mann. Anonymkode: 85dfe...4e3 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #19 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lavmål av dere begge. Dere fortjener hverandre. Man må velge å tilgi, gå videre eller bryte. Du valgte den feige løsningen, begynne utroskap selv. Setter deg på samme lavnivå som din mann. Anonymkode: 85dfe...4e3 Jeg var ikke utro etter han.. ts Anonymkode: ad512...4a7
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #20 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vurderer å nevne det slik noen av dere over her skriver.. Skjønner godt at du over her ikke hadde dårlig samvittighet og du var sterk som ikke hoppet til sengs med mannen som kontaktet deg. Ts Anonymkode: ad512...4a7 Var nok mer tilfeldigheter enn at jeg var sterk. Er i en vanskelig situasjon der jeg ikke kan gå da vi har ansvar for barn som trenger veldig mye ekstra. Ville selv aldri vært utro i utgangspunktet og anser meg selv som veldig monogam. Men jeg kan nok bli hevngjerrig når jeg føler meg dårlig behandlet, det er en dårlig side jeg har og vet om. Livet er ikke alltid sort-hvitt, og vi får dessverre ikke alltid det vi ønsker oss. Jeg er egentlig en veldig monogam person, og fortsatt litt bitter for utroskapen. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lavmål av dere begge. Dere fortjener hverandre. Man må velge å tilgi, gå videre eller bryte. Du valgte den feige løsningen, begynne utroskap selv. Setter deg på samme lavnivå som din mann. Anonymkode: 85dfe...4e3 Tror det ofte er flere nyanser imellom her også. Det er mange årsaker til at noen ikke går. Anonymkode: 29f28...bde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå