AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #1 Skrevet 30. juli 2023 Machiavelli mente det. Noen her som lever etter det? Anonymkode: c8435...07c
Trolltunge Skrevet 30. juli 2023 #2 Skrevet 30. juli 2023 Nei. Jeg hadde hatt det forferdelig med å bli fryktet. Spesielt vedrørende dem jeg er veldig glad i.
ESFP Skrevet 30. juli 2023 #3 Skrevet 30. juli 2023 Tror han mente det var tryggere. Ikke nødvendigvis bedre. Det er tryggere å bli fryktet om man har behov for kontroll. Kjærlighet er alltid en risiko for følelseslivet fordi man vil oppleve tap i kjærlighet.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #4 Skrevet 30. juli 2023 ESFP skrev (Akkurat nå): Tror han mente det var tryggere. Ikke nødvendigvis bedre. Det er tryggere å bli fryktet om man har behov for kontroll. Kjærlighet er alltid en risiko for følelseslivet fordi man vil oppleve tap i kjærlighet. tryggere = bedre Han sier det i flere former. Anonymkode: c8435...07c
ESFP Skrevet 30. juli 2023 #5 Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): tryggere = bedre Han sier det i flere former. Anonymkode: c8435...07c Jeg mener det er tryggere, men ikke bedre. Jeg vil oppleve kjærlighet i ulike former. Så får jeg tåle tapene når de kommer. Jeg vil ikke leve i frykt for å føle de negative følelsene. Det blir ikke et fullt og helt liv for min del. Kanskje han hadde opplevd tap i kjærlighet og ikke ville kjenne på de vonde følelsene igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå