Gå til innhold

Gikk nesten ned på kne i stad

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk litt nølene til samboer min å hintet til at vi kunne prioriterte ny pc. ( vil ta opp gaming . Hun spør litt bestemt hvor mye?  Tja 15-17000 sier jeg😅. Vi skal ikke heller legge på 10 000  og kjøpe noe sikkelig sier hun🫨🫨🫨🫨🫡❤️.  Ble så satt ut at jeg nesten droppet det å vurderte å fri til henne isteden. 
Jeg må svi mens jernet er varmt! Man vet aldri med damer, hva er bra PC for typ 20-35.000? Må ha pakke med skjerm, mus og tastatur også. Og haster , skulle helst bestilt det nå.

Anonymkode: f71c7...f34

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg gikk litt nølene til samboer min å hintet til at vi kunne prioriterte ny pc. ( vil ta opp gaming . Hun spør litt bestemt hvor mye?  Tja 15-17000 sier jeg😅. Vi skal ikke heller legge på 10 000  og kjøpe noe sikkelig sier hun🫨🫨🫨🫨🫡❤️.  Ble så satt ut at jeg nesten droppet det å vurderte å fri til henne isteden. 
Jeg må svi mens jernet er varmt! Man vet aldri med damer, hva er bra PC for typ 20-35.000? Må ha pakke med skjerm, mus og tastatur også. Og haster , skulle helst bestilt det nå.

Anonymkode: f71c7...f34

Hehe, syns jeg ser deg. Ned på kne, "jeg har et viktig spørsmål til deg. Kan vi kjøpe ny pc?" 😅 Synes også du kunne lagt et kronestykke i en liten eske og sagt "her er første avdrag, kjære". 🥰

Anonymkode: bce07...546

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...