AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #1 Skrevet 30. juli 2023 Jeg gikk litt nølene til samboer min å hintet til at vi kunne prioriterte ny pc. ( vil ta opp gaming . Hun spør litt bestemt hvor mye? Tja 15-17000 sier jeg😅. Vi skal ikke heller legge på 10 000 og kjøpe noe sikkelig sier hun🫨🫨🫨🫨🫡❤️. Ble så satt ut at jeg nesten droppet det å vurderte å fri til henne isteden. Jeg må svi mens jernet er varmt! Man vet aldri med damer, hva er bra PC for typ 20-35.000? Må ha pakke med skjerm, mus og tastatur også. Og haster , skulle helst bestilt det nå. Anonymkode: f71c7...f34
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #2 Skrevet 30. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg gikk litt nølene til samboer min å hintet til at vi kunne prioriterte ny pc. ( vil ta opp gaming . Hun spør litt bestemt hvor mye? Tja 15-17000 sier jeg😅. Vi skal ikke heller legge på 10 000 og kjøpe noe sikkelig sier hun🫨🫨🫨🫨🫡❤️. Ble så satt ut at jeg nesten droppet det å vurderte å fri til henne isteden. Jeg må svi mens jernet er varmt! Man vet aldri med damer, hva er bra PC for typ 20-35.000? Må ha pakke med skjerm, mus og tastatur også. Og haster , skulle helst bestilt det nå. Anonymkode: f71c7...f34 Hehe, syns jeg ser deg. Ned på kne, "jeg har et viktig spørsmål til deg. Kan vi kjøpe ny pc?" 😅 Synes også du kunne lagt et kronestykke i en liten eske og sagt "her er første avdrag, kjære". 🥰 Anonymkode: bce07...546
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå