Gjest 1111 Skrevet 16. januar 2006 #1 Skrevet 16. januar 2006 Nå har jeg store ambisjoner om å bytte ut mobilen min som vekkeklokke med en klokkeradio, for en litt mykere start på dagen. Hvor får jeg tak i slikt da? Noen som har en å anbefale, en som ikke svir i lommeboka?
Grooo Skrevet 16. januar 2006 #2 Skrevet 16. januar 2006 Kjøpte en på Clas Ohlson for ca. fire år siden, kostet under 100 kr og funker helt fint ennå Kanskje ikke det tøffeste utseendet, men jeg er stort sett så trøtt når jeg ser på den uansett at det gjør ikke meg noe
Gjest 1111 Skrevet 16. januar 2006 #3 Skrevet 16. januar 2006 Utseende spiller ingen rolle for jeg er nok så trøtt at jeg ikke ser den uansett jeg og Takk!
Arkana Skrevet 16. januar 2006 #4 Skrevet 16. januar 2006 (endret) Clas Ohlson har flere rimelige (ca 150-200 kroner) klokkeradioer som i tillegg har projektor slik at klokkeslettet lyser på veggen. Veldig greit når man våkner midt på natten og vil vite hva klokken er uten å sette seg opp. Og de har billigere også, hvis du vil ha den helt enkel og uten noe ekstra. Endret 16. januar 2006 av Arkana
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #5 Skrevet 16. januar 2006 elkjøp har en del, men tror de ligger på ca 300.- og oppover.
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2006 #6 Skrevet 17. januar 2006 Bare vær klar over at dersom du har mobilen på gjennom natta så kan den slå seg inn på klokkeradioen. Du vet de irriterende lydende fra elektriske apparater som "forteller" at det er en mobil i nærheten. Kjenner ei som sluttet å bruke klokkeradioen pga problemet. Kanskje du kan få kjøpe hennes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå