AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #1 Skrevet 30. juli 2023 Noen som har gode erfaringer? Anonymkode: c7a15...d44
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #2 Skrevet 30. juli 2023 Veldig fornøgd. Har gått på det i 12 år pga store blødninger under menstrusjon. Har nesten ikke hatt blødning etterpå, kun noen få gjennombruddsblødninger spesielt i en periode med hard trening og dårlig ernæring. Men helt nytt liv ettee start på cerazette. Prøvde først p-piller men ble skikkelig hormontroll av de 😅 På cerazette slipper jeg pms og blødninger og føler meg som meg selv - veldig deilig ! Anonymkode: 1fdc6...de1 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #3 Skrevet 31. juli 2023 Jeg gikk på den i mange år. Mensen forsvant. Så meget fornøyd. Anonymkode: 82bec...acc 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #4 Skrevet 31. juli 2023 Er i dag 38 uker gravid, men var brukerfeil - bare pass på å ta den til ca samme tidspunkt 😅 Anonymkode: 70d03...aa8 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #5 Skrevet 31. juli 2023 Jeg fikk problemer med kviser på ryggen når jeg gikk på de, så skiftet, da forsvant problemet. Men ellers hadde jeg ingen problemer med det. Anonymkode: 4457d...d4e 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #6 Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Veldig fornøgd. Har gått på det i 12 år pga store blødninger under menstrusjon. Har nesten ikke hatt blødning etterpå, kun noen få gjennombruddsblødninger spesielt i en periode med hard trening og dårlig ernæring. Men helt nytt liv ettee start på cerazette. Prøvde først p-piller men ble skikkelig hormontroll av de 😅 På cerazette slipper jeg pms og blødninger og føler meg som meg selv - veldig deilig ! Anonymkode: 1fdc6...de1 Oi, så bra! Så den hjalp på PMS også? 😍 Anonymkode: c7a15...d44
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #7 Skrevet 31. juli 2023 Jeg gikk på den i to år etter mitt første svangerskap, og var veldig fornøyd. Slapp mensen helt, ingen bivirkninger. Så begynte jeg opp igjen etter barn nr 2. Første halvåret gikk helt fint. Deretter begynte jeg å spotte nesten hver eneste dag, i et halvt år, før jeg ga opp og byttet merke. Det er litt meningsløst å spørre om erfaringer rundt hormonprevensjon. Hvordan folk reagerer, vil være helt forskjellig fra person tli person. Så du må rett og slett bare prøve, og se hvordan DIN kropp reagerer. Anonymkode: b1ff9...5ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå